Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bultje, update
Moderator: moderatorteam
-
Laura84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Bultje, update
Na het gedoe met Laicka haar gespleten loopsheid is nu tante fix aan de beurt, bultje vlakbij haar borstbeen. Ik hou niet van bultjes en zeker in in dat gebied.
Ergens heb ik wel zoiets, waarom heb ik niet gewoon gecastreerd toen Fix hier kwam en Laicka na haar nest maar goed, dat is de koe in de kont kijken. Het is een reactie uit zo'n ontzettende "baal emotie".
Ik blijft het een k*t afweging vinden, zeker ook vanwege de leeftijd van Fix, ze wordt 7 in april en ik heb geen zin om te castreren als ze 10 is, wie weet hoe ze er dan aan toe is.
Ergens heb ik wel zoiets, waarom heb ik niet gewoon gecastreerd toen Fix hier kwam en Laicka na haar nest maar goed, dat is de koe in de kont kijken. Het is een reactie uit zo'n ontzettende "baal emotie".
Ik blijft het een k*t afweging vinden, zeker ook vanwege de leeftijd van Fix, ze wordt 7 in april en ik heb geen zin om te castreren als ze 10 is, wie weet hoe ze er dan aan toe is.
Laatst gewijzigd door Laura84 op 29 feb 2016 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka

- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
- Aantal honden: 1
Re: Bultje
Bultjes zijn nooit leuk, maar het hoeft natuurlijk niet meteen iets ernstigs te zijn.
Heb je er naar laten kijken? In ieder geval sterkte ermee.
Misschien enige troost: castratie ter preventie van kwaadaardige mammatumoren heeft alleen zin voor 2,5 jaar (liefst voor de tweede loopsheid). Tenminste ik neem aan dat je op die bultjes doelt.
Misschien enige troost: castratie ter preventie van kwaadaardige mammatumoren heeft alleen zin voor 2,5 jaar (liefst voor de tweede loopsheid). Tenminste ik neem aan dat je op die bultjes doelt.

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Van de week gaat ze naar de da. Zo stom, zo koel als dat ik altijd in mijn werk ben of bij bekenden, zo'n watje ben ik nu. Stomme emoties.Mutt schreef:Bultjes zijn nooit leuk, maar het hoeft natuurlijk niet meteen iets ernstigs te zijn.
Hoop dat fix ook zo'n bultje heeftTara schreef:Tara heeft ook een bultje op haar borstbeen. Het wordt niet groter, het doet eigenlijk niets anders dan alleen maar daar zitten.
Dan zit het mij daar wel prima eigenlijk.

- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
In de buurt van het borstbeen komen relatief veel vetbulten voor, even laten aanprikken dan weet je het zeker 

-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat wil ik sowieso, vind het alleen naar dat het vast zit, zou het los zitten dan had ik het nog even aangekekenBarnsley schreef:In de buurt van het borstbeen komen relatief veel vetbulten voor, even laten aanprikken dan weet je het zeker

-
Laura84
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Bultje, update
Vermoedelijk vetbult, het was te klein om aan te prikken dus in de gaten houden en mocht het groter worden dan kijken we verder.

- Mutt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Retrievermixen
- Aantal honden: 1
Re: Bultje, update
Gelukkig maar, je bent er dus ook vroeg bij 

Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014