Ik heb dit namelijk geboekt en ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de ervaringen van mede hondenmensen.

Moderator: moderatorteam
Yep, geweest. En in het gastenboek zul je héél veel forumleden tegenkomen haha. Leuk huisje, prachtige omgeving, heel fijne eigenaresse.Quibus schreef:Zijn hier ook mensen die bekend zijn met Het Witte Huisje in Hijken?
Ik heb dit namelijk geboekt en ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de ervaringen van mede hondenmensen.
Quibus schreef:Zijn hier ook mensen die bekend zijn met Het Witte Huisje in Hijken?
Marion. schreef:Yep, geweest. En in het gastenboek zul je héél veel forumleden tegenkomen haha. Leuk huisje, prachtige omgeving, heel fijne eigenaresse.Quibus schreef:Zijn hier ook mensen die bekend zijn met Het Witte Huisje in Hijken?
Ik bedoelde inderdaad gewoon een papieren gastenboek in het huisje. Vijf jaar geleden had je dat nog...indiera schreef:aha ik was dus inderdaad op de site aan het zoeken,
ik heb gisteren geboekt voor in september en heb er veel zin in.
Tenmashi schreef:We zijn er momenteel en het gastenboek is inderdaad niet aanwezig en de bedden inderdaad hard.Maar wat verwacht je van een tof huisje in "the middle of nowhere", een luxe hotelkamer?
We vinden het hier super, heerlijk wandelen en ontspannend en het badddd!