Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Markiesje vermist Amstelveen (sinds 26-9)

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Markiesje vermist Amstelveen (sinds 26-9)

Ongelezen bericht door veertje »

Sinds 26 september is markiesje Jillz vermist in omgeving Amstelveen. Ik deel de Pagina even hier, misschien zijn er mensen in de omgeving die een extra oogje in het zeil kunnen houden.

Laatste update:
Gisterenavond 19okt eindelijk weer een zichtmelding. Jawel in Middenhoven, een wijk waar ongeveer 7000 mensen wonen. Jillz stak om 20:00uur de Doctor Willem Dreesweg naar de Weteringsbrugmolen over. Zij werd herkend aan haar pluimstaart. Eindelijk na 3 weken weer een teken van leven. 3 weken met nauwelijks zichtmeldingen. Hoe is het toch mogelijk. Wie o wie heeft haar nog meer gezien???
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Markiesje vermist Amstelveen (sinds 26-9)

Ongelezen bericht door veertje »

Even up. Ze is nog steeds niet gevonden. Gisteren wel weer een zichtmelding
Gisteren (15nov) eindelijk weer een zichtmelding gekregen uit jawel hoor Amstelveen, de omgeving van de Luwte, sportvelden en de scholen HWC en Amstelveen college. De zichtmelding kwam van een hondenbezitter die overtuigd was dat het Jillz was, hij had de flyer zien hangen en heeft toen direct gebeld. Enfin, we zijn weer terug in Amstelveen na de laatste omzwervingen in Uithoorn. Meteen kregen we hulp van een speurhond aangeboden, heel lief. Het spoor werd makkelijk opgepakt maar na iets meer dan een uur speuren weer geen Jillz, onze ghostlady was namelijk alweer gevlogen.
We zijn heel blij met dit teken van leven want eerlijk is eerlijk we waren met name nog in de sloten aan het speuren in het Libellebos (Uithoorn). Wij gaan nu weer extra flyeren en rondes lopen. Hopen dat we snel nog een melding krijgen...Mochten jullie Jillz zien maak dan als het kan een foto, kijk waar ze heen gaat, blijf op afstand zodat ze zich niet opgejaagd voelt en bel ons zo snel mogelijk!
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door duitse herder »

Nogal een verschil, Uithoorn Libellebos of Amstelveen. :80:
Wel fijn dat ze weer gezien is, als ik in Amstelveen rond rij let ik extra op. Kwam alleen een loslopende (geschoren) oudere collie tegen zonder baas.
Perry en Noah

Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Jillz is nog steeds niet terecht...
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Ik zou echt graag helpen zoeken, maar ja: waar...
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Ogen openhouden of er niet opeens een volwassen Markiesje-teefje in je buurt komt wonen/is komen wonen. Volgens mij heeft dat nog de grootste kans...
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”