Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sarah gaat geweldig vooruit
Moderator: moderatorteam
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Sarah helemaal mis....duimen nodig
Eerlijk gezegd....ik twijfel man Peter heeft hoop.Nanna schreef:Heb je er een goed gevoel over?
Dr Heukels was zeer positief en ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat niet zegt om ons aan het lijntje te houden.
Pijn heeft ze niet. Lotgenoten (Bol) zeggen dat het een week kan duren voordat we enige verbetering gaan zien.
Bij haar vorige hernia liep ze de volgende dag alweer nu is de achterhand slappe was.
Maar het koppie werkt nog....en hoe. Er wordt maar raak gecommandeerd vanuit haar bench.
-
teckeltoos
- Zeer actief
Jij hebt haar ook in het echie gezien en dat was heel anders als nu.Hilly45 schreef:Ach jeetje, het raakt me gewoon.
-
jome
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Jeetje wat heftig zeg 
-
teckeltoos
- Zeer actief
Ik had dr Heukels vanmiddag gemaild en net heeft ze gebeld.
Bij de DA hier liggen diazepammetjes klaar.
Bij de DA hier liggen diazepammetjes klaar.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Achossie
Beterschap!
Beterschap!
-
Sterre
Er wordt maar raak gecommandeerd vanuit haar bench. (Quote teckeltoos).
Moest wel lachen om dit zinnetje.
Maar wat moet het moeilijk voor je zijn haar zo te zien. Sterkte.
Moest wel lachen om dit zinnetje.
Maar wat moet het moeilijk voor je zijn haar zo te zien. Sterkte.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Agos dat filmpje
maar het kan inderdaad een tijdje duren voor je verbetering ziet en ze is natuurlijk ook de jongste niet meer. Ik duim hard dat de behandeling aan slaat
aan haar koppie zal het niet liggen 

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
-
teckeltoos
- Zeer actief
Ze heeft een half diazepammetje gehad en ligt nu lekker te snurken.
Ik hoop alleen wel dat ze voor de nacht nog wel plast.
Vanmorgen om 10 u deed ze dat voor het laatst.
Ik hoop alleen wel dat ze voor de nacht nog wel plast.
Vanmorgen om 10 u deed ze dat voor het laatst.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Och arme Sarah
Mijn collega heeft een 6 jarige teckel die sinds Jan 2013 lam is van achteren, ze heeft een "rolstoel" waar ze mee rond raced.
Als ze haar verticaal houdt gaat ze plassen ook als ze haar op een bepaalde manier op de blaas drukt. Misschien moet je eens voorzichtig met Sarah proberen.
Mijn collega heeft een 6 jarige teckel die sinds Jan 2013 lam is van achteren, ze heeft een "rolstoel" waar ze mee rond raced.
Als ze haar verticaal houdt gaat ze plassen ook als ze haar op een bepaalde manier op de blaas drukt. Misschien moet je eens voorzichtig met Sarah proberen.
-
teckeltoos
- Zeer actief
heb ik al geprobeerd maar ik voel de blaas niet.mosquito1980 schreef:Och arme Sarah![]()
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Ach gos, wat is dat dan toch moeilijk om je oudje zo te zien. En wat een twijfels zo tussen hoop en vrees. Heel veel sterkte.
Gr. Aniek

-
teckeltoos
- Zeer actief
Sarah heeft vannacht in een bak naast het bed geslapen.
Ik had om 10 uur de de gebeld omdat ze na 10 u 's ochtends niet meer geplast had.
Jacha had me voorgedaan hoe je de blaas moet masseren maar ik kon de blaas niet vinden
en Sara's buikje was vrij slap. De spoed da vond het dan niet nodig om met spoed de blaas te laten legen.
Vannacht kon ik (gelukkig) tot 2 x toe schone handdoeken in de bak doen vanwege 2 enorme plassen.
Gut wat kan je dan blij zijn dat je pisdoeken opruimen moet en hondekont wassen; ookal is het midden in de nacht.
Ze mag maximaal 2 diazepammetjes per dag hebben maar ik deel dat op in 4 x een halve.
Ik had om 10 uur de de gebeld omdat ze na 10 u 's ochtends niet meer geplast had.
Jacha had me voorgedaan hoe je de blaas moet masseren maar ik kon de blaas niet vinden
en Sara's buikje was vrij slap. De spoed da vond het dan niet nodig om met spoed de blaas te laten legen.
Vannacht kon ik (gelukkig) tot 2 x toe schone handdoeken in de bak doen vanwege 2 enorme plassen.
Gut wat kan je dan blij zijn dat je pisdoeken opruimen moet en hondekont wassen; ookal is het midden in de nacht.
Ze mag maximaal 2 diazepammetjes per dag hebben maar ik deel dat op in 4 x een halve.
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Hoe is het verder vandaag gegaan?
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Och jee, wat een zorgen om het hondje.
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ach arm meisje. Sterkte
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
80564M
Laat d'r gaan Thea, laat d'r gaan. Dit is geen hondwaardig leven. Zeker niet voor Sara's
Je wilt er niet aan, je kúnt er niet aan. Maar het zal moeten. In het belang van je hond die er 13 jaar voor jou was. Onvoorwaardelijk. Nu moet jij beslissen voor je hond.
Je wilt er niet aan, je kúnt er niet aan. Maar het zal moeten. In het belang van je hond die er 13 jaar voor jou was. Onvoorwaardelijk. Nu moet jij beslissen voor je hond.
-
Sterre
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. De dierenarts vond het te vroeg maar jullie zien haar de hele dag. Volg je gevoel en niet de dierenarts. Heel veel sterkte gewenst.Marion. schreef:Laat d'r gaan Thea, laat d'r gaan. Dit is geen hondwaardig leven. Zeker niet voor Sara's![]()
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Sluit ik me bij aan!Marion. schreef:Laat d'r gaan Thea, laat d'r gaan. Dit is geen hondwaardig leven. Zeker niet voor Sara's![]()
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
teckeltoos
- Zeer actief
Ze heeft gevoel in de rechter achterpoot maar ze hangen allebei als lappenpop beentjes erbij als ik haar in de benen zet en voetjes masseer.
Het kan nog genezen. Verbetering treed pas na ruim een week op en pijn is er niet.
Wij lijden er erger onder dan zijzelf. Sarah functioneert als altijd.
Compleet met blaffen als er gebeld wordt en gecommandeer als ze iets hebben wil ; alleen dat onderstel werkt niet mee.
In het koppie is ze daar pissed over.
Het kan nog genezen. Verbetering treed pas na ruim een week op en pijn is er niet.
Compleet met blaffen als er gebeld wordt en gecommandeer als ze iets hebben wil ; alleen dat onderstel werkt niet mee.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Zolang ze geen pijn heet en je pas na ruim een week kunt zien of er verbetering optreedt zou ik haar ook niet laten gaan hoor.teckeltoos schreef:Ze heeft gevoel in de rechter achterpoot maar ze hangen allebei als lappenpop beentjes erbij als ik haar in de benen zet en voetjes masseer.
Ik zou niet nog van allerlei operaties enz laten doen, maar bij geen pijn en nog kans op herstel zou ik het met gerust hart een week of 2 aanzien. Als je haar nu laat gaan blijf je de rest van je leven denken, had ze misschien....
Gr. Aniek

-
teckeltoos
- Zeer actief
Budkes schreef:Zolang ze geen pijn heet en je pas na ruim een week kunt zien of er verbetering optreedt zou ik haar ook niet laten gaan hoor.
Ik zou niet nog van allerlei operaties enz laten doen, maar bij geen pijn en nog kans op herstel zou ik het met gerust hart een week of 2 aanzien. Als je haar nu laat gaan blijf je de rest van je leven denken, had ze misschien....
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Mee eensBudkes schreef:Zolang ze geen pijn heeft en je pas na ruim een week kunt zien of er verbetering optreedt zou ik haar ook niet laten gaan hoor.teckeltoos schreef:Ze heeft gevoel in de rechter achterpoot maar ze hangen allebei als lappenpop beentjes erbij als ik haar in de benen zet en voetjes masseer.
Succes de komende week
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ja, ben ik het ook mee eens, tenminste, zolang er geen pijn is. Anders zou ik ermee stoppen, maar als ze verder nog vrolijk is, eet en geenBudkes schreef:Zolang ze geen pijn heet en je pas na ruim een week kunt zien of er verbetering optreedt zou ik haar ook niet laten gaan hoor.teckeltoos schreef:Ze heeft gevoel in de rechter achterpoot maar ze hangen allebei als lappenpop beentjes erbij als ik haar in de benen zet en voetjes masseer.
pijn heeft, zou ik het die periode van 1 á 2 weken nog aankijken.
Heel veel sterkte en beterschap voor de Sarah meid
-
teckeltoos
- Zeer actief
Mag ik eerlijk bekennen dat ik tranen van geluk in de ogen had vanmorgen.
Ze kan een peer tellen (wiebelig) staan
En nou hopen dat het kwispelen ook weer terug komt want dat mis ik enorm.
Wat mij opvalt is dat ze bij de grote boodschap behoorlijk drukken kan.
Is dat een goed teken ?
Voor de rest is het gewoon de pittige tante die ze altijd al was.
Ze kan een peer tellen (wiebelig) staan
Is dat een goed teken ?
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Rico, mijn Welsh corgi had ook een flinke hernia met complete achterhandverlamming. Maar geen pijn. Hij is nog redelijk op de been gekomen, maar harder dan stapvoets ging niet. Dat hoefde hij ook niet, aangezien hij bijna 14 was. Hij kon weer lekker rollen, dat was wel belangrijk voor hem.
Op het moment dat hij pijn aangaf, heb ik hem een flinke pijnstiller gegeven. die dag leek het beter te gaan. De volgende dag was het helemaal mis. Dan weet je wat je moet doen. Maar hij heeft nog 5 maanden zonder pijn geleefd na de plotselinge uitval van zijn achterhand.
Ik hoop dat Sarah ook nog een tijdje pijnloos door het leven kan gaan.
Veel sterkte en een voorzichtige knuffel voor Sarah.
Maar als dat niet zo is, ben ik het met Marion eens: laat haar gaan.
Op het moment dat hij pijn aangaf, heb ik hem een flinke pijnstiller gegeven. die dag leek het beter te gaan. De volgende dag was het helemaal mis. Dan weet je wat je moet doen. Maar hij heeft nog 5 maanden zonder pijn geleefd na de plotselinge uitval van zijn achterhand.
Ik hoop dat Sarah ook nog een tijdje pijnloos door het leven kan gaan.
Veel sterkte en een voorzichtige knuffel voor Sarah.
Maar als dat niet zo is, ben ik het met Marion eens: laat haar gaan.
- ranetje
- Zeer actief
Dat beetje kunnen staan is een heel goed tekenteckeltoos schreef:Mag ik eerlijk bekennen dat ik tranen van geluk in de ogen had vanmorgen.
Ze kan een peer tellen (wiebelig) staan![]()
Is dat een goed teken ?
Dat ze erg moet drukken bij het poepen en dat kan .... ik weet niet of dat een goed teken is of niet..........
Is de ontlasting wat te stevig?
In dat geval zou ik haar wel een klein lepeltje olijfolie door het eten doen.
Echt moeten drukken is niet leuk met een zere rug.
- ranetje
- Zeer actief
Hoe gaat het nu Toos?
-
teckeltoos
- Zeer actief
Ze kan een paar tellen los staan.
Wat dat aangaat is er geen echte vooruitgang.
En toch is ze de gekke vrolijke Sarah die ze altijd was.
Wat dat aangaat is er geen echte vooruitgang.
En toch is ze de gekke vrolijke Sarah die ze altijd was.