Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Camping Duitsland.

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Ziva2014
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 1

Camping Duitsland.

Ongelezen bericht door Ziva2014 »

Wij zoeken een camping in Duitsland. We gaan met eigen caravan, en Appie gaat voor het eerst mee :lol1:
Ik heb al wat campings gevonden maar nog niet echt overtuigd. We zoeken een camping waar we vanaf de camping zo de bossen in kunnen lopen. Zwemwater voor de hond in de omgeving zou ook fijn zijn. Op de camping is goed sanitair belangrijk en een redelijk grote plek. Waar in Duitsland maakt niet zoveel uit.

Alvast bedankt!
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Aantal honden: 2

Re: Camping Duitsland.

Ongelezen bericht door anniek16 »

Wij gaan dit jaar naar Rűgen. Misschien ook een optie voor jullie. Water en bos dichtbij. Sommige campings vragen dan wel weer 4.50 per nacht per hond.
Je kunt ff googlen of het je wat lijkt ;)
~Anniek
KarinW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door KarinW »

Heb deze een keer opgeslagen, leek me ook wel leuk

http://www.campingdonnersberg.com
Ziva2014
Vaste gebruiker

Bedankt!! Ik zal het eens bekijken.
Jetski
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jetski »

Wij zijn afgelopen jaar naar strandcamping waging am see geweest.
Dit ligt aan een meer.
Zeer hondvriendelijke camping met hondenlosloopveld en strand, behendigheidsveld, en er was zelfs een speciale hondenwasruimte..
Ligt alleen niet naast een bos, maar met de auto ben je daar wel snel...
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Wij zijn in november bij Landal Wirfttal in Duitsland geweest. Dan wel in een huisje, maar onderaan de berg(bij de receptie) ligt een stuwmeer(tje) en daar zijn de allermooiste plekjes bestemd voor de kampeerders. KLIK

- schoon zwemwater -> Check
- vlakbij bossen -> zeker check! aan 3 kanten loop je de natuur in met zeer veel bos. We hebben behoorlijk wat kilometers gemaakt en het ene deel is nog mooier dan het andere. Het gebied maakt onderdeel uit van de Vulkaaneifel. Dat is een erg groot gebied, dus je kunt onbeperkt wandelen, desnoods met de 10min rijden en dan weer op een ander punt starten. Overal beekjes en meertjes.
- vlakbij restaurantjes waar je voor weinig fantastisch kunt eten
- op nog geen 10min met de auto van 3 enorme supermarkten
- met een wandelkaart zijn de routes makkelijk te vinden en kan je doordat bijna alle paden goed zijn aangegeven ook je eigen routes lopen.
- hoe het sanitair is weet ik niet, ik vind alle voorzieningen bij landal meestal erg netjes en op de camping stonden best veel van die gebouwen met toilette/douches/wasruimtes

1 'maar', sommige stukken zijn behoorlijk steil en grotendeels loop je op vals plat. Er zijn geen enorme bergen, maar sommige stukken moet je best klauteren en dan weer stukken die bijna vlak zijn.
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Hippo schreef:Wij zijn in november bij Landal Wirfttal in Duitsland geweest. Dan wel in een huisje, maar onderaan de berg(bij de receptie) ligt een stuwmeer(tje) en daar zijn de allermooiste plekjes bestemd voor de kampeerders. KLIK

- schoon zwemwater -> Check
- vlakbij bossen -> zeker check! aan 3 kanten loop je de natuur in met zeer veel bos. We hebben behoorlijk wat kilometers gemaakt en het ene deel is nog mooier dan het andere. Het gebied maakt onderdeel uit van de Vulkaaneifel. Dat is een erg groot gebied, dus je kunt onbeperkt wandelen, desnoods met de 10min rijden en dan weer op een ander punt starten. Overal beekjes en meertjes.
- vlakbij restaurantjes waar je voor weinig fantastisch kunt eten
- op nog geen 10min met de auto van 3 enorme supermarkten
- met een wandelkaart zijn de routes makkelijk te vinden en kan je doordat bijna alle paden goed zijn aangegeven ook je eigen routes lopen.
- hoe het sanitair is weet ik niet, ik vind alle voorzieningen bij landal meestal erg netjes en op de camping stonden best veel van die gebouwen met toilette/douches/wasruimtes

1 'maar', sommige stukken zijn behoorlijk steil en grotendeels loop je op vals plat. Er zijn geen enorme bergen, maar sommige stukken moet je best klauteren en dan weer stukken die bijna vlak zijn.
ik zou er zelf bijna enthousiast van worden !! Klinkt echt leuk en de link ziet er top uit.
Afbeelding
Ziva2014
Vaste gebruiker

Bedankt! Zitten mooie campings tussen. Krijg er helemaal zin in :D

Groetjes Ziva
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”