Het is niet gegroeid en Loki schijnt er op zich geen last van te hebben.
Herkent iemand dit misschien? (sorry als de foto's te groot zijn)

Moderator: moderatorteam

Net dat zijn korstjes, dat heb ik net even nagekeken.Lemuria schreef:Zitten er nou 2 ronde gaatjes in? Misschien geprikt door een insect waar hij niet goed op reageert en dus een onderhuids ontstekinkje op heeft geleverd? Dan is een maand nóg lang overigens...
Noah heeft hetzelfde, lijkt op soort wrat maar is het niet. Toch laat ik het verwijderen, omdat ze er soms aan zit te likken. Juist omdat ze nu nog jong (Mizzsylver schreef:Gaia heeft ook zoiets op dr voorpoot maar dan zwart. Ik dacht dat het viezigheid was dus pulkte eraan maar het zat vastGroeit niet en last heeft ze er ook niet van.
Ik maak me er niet zo druk om, ze wordt 10 dus ik schaar het maar onder ouderdom.
Noah denk ik 3 mm, ook klein nog. Ik ontdekte het doordat ze eraan zat te likken. Anders had ik hem ook laten zitten gok ik.Mizzsylver schreef:Hoe groot is het? Ik heb gezocht bij Gaia en ik dacht hee het is weg! Maar het zit op haar achterpoot en niet op dr voorpootduitse herder schreef:Noah heeft hetzelfde, lijkt op soort wrat maar is het niet. Toch laat ik het verwijderen, omdat ze er soms aan zit te likken. Juist omdat ze nu nog jong (Mizzsylver schreef:Gaia heeft ook zoiets op dr voorpoot maar dan zwart. Ik dacht dat het viezigheid was dus pulkte eraan maar het zat vastGroeit niet en last heeft ze er ook niet van.
Ik maak me er niet zo druk om, ze wordt 10 dus ik schaar het maar onder ouderdom.) is, kan ik het beter nu doen dan dat het groter wordt en ik te laat ben.
en is echt maar 2mm. Dat laat ik gewoon zitten.