Ook voor een gezonde volwassen hond niet, ik zou ook niet weten waarom, zet hem dan voor de maag een dagje op rijst of vers, maar vasten onzin!!!
Sorry hoor,das mijn mening, kan de jouwe wel begrijpen, maar ieder zijn mening he

Moderator: moderatorteam
http://www.ducknatuurvoeding.com/Tarz schreef:Wat is hun website?maxcola schreef:Ze krijgen hier eens per week vers vlees.
Als je op hun website even wat invult krijg je zelfs een waardebon voor 2 kg. Duck die je bij bepaalde zaken kunt ophalen. Succes
dank uscoobydoo schreef:http://www.ducknatuurvoeding.com/Tarz schreef:Wat is hun website?maxcola schreef:Ze krijgen hier eens per week vers vlees.
Als je op hun website even wat invult krijg je zelfs een waardebon voor 2 kg. Duck die je bij bepaalde zaken kunt ophalen. Succes
De DA geeft meestal ook een dag vasten aan bij diaree bij volwassen honden en daarna inderdaad een rijst met kip kuurtje.Cyntha schreef:Ja oké, dat het kan geloof ik wel, maar ik blijf van mening dat het gewoon niet goed is.
Ook voor een gezonde volwassen hond niet, ik zou ook niet weten waarom, zet hem dan voor de maag een dagje op rijst of vers, maar vasten onzin!!!
Sorry hoor,das mijn mening, kan de jouwe wel begrijpen, maar ieder zijn mening he!
Neen hoor, je moet bij contactinfo gewoon wat invullen. Ze sturen je dan wat informatie en een waardebon op. Maar het is wel maar voor 1 kg. Ik heb een proefpakketje gekregen.Tarz schreef:Dat is uitsluitend voor fokkers.maxcola schreef:Ze krijgen hier eens per week vers vlees.
neehoor, gewoon bij contact info kijken, formuliertje invullen (en niet vakje fokker aanvinken) dan krijg je de info en als het goed is een bon voor een gratis proefpakket thuisgestuurd. Ik heb het vorig jaar ook gedaan, werkte primaTarz schreef:Dat is uitsluitend voor fokkers.maxcola schreef:Ze krijgen hier eens per week vers vlees.
scoobydoo schreef:iemand was me voor