Vanmorgen liepen we lekker in het bos, een bepaald stukje loop je dan op het fietspad, ik dan de honden scharrelen ernaast, daar mag je gewoon lopen, alles is hier gewoon door elkaar zeg maar.
Ineens een fietser naast me, op dat moment wilde Doran net het fietspad oversteken, hij rook aan de andere kant iets denk ik, dus ik fluit hem meteen in zit, niks aan de hand, man kon er met gemak langs...
Man stopt een meter voor me, begint te schelden, gooit z'n fiets neer en haalt uit

gelukkig zag ik dat aankomen en kon ik half weg duiken, dus hij heeft me alleen geschampt, nou laat ik me niet zomaar aanvallen dus heb ik hem een paar klappen terug gegeven en een schop in z'n ballen

hij wil weer uithalen en toen hing Doran in z'n arm.....gelukkig liet hij na 2 keer los brullen los en is de man er van schrik, nog steeds vloekend vandoor gegaan, met de mededeling, volgende keer vermoord ik je honden...
Ik wist altijd wel dat Doran niet voor de poes is, maar dit had ik niet verwacht, hij leek wel een volleerde ipo hond, niet goed naruutlijk, maar stiekem ben ik toch ook wel een beetje trots op hem

Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!