Nerazi schreef:
Nee, hij heeft nu al last van die prostaat vanaf toen hij net 1 was, hij is nu 4,5. Ik heb hem een chip gegeven en als dat me bevalt dan laat ik hem castreren. Ik kan wel aan de gang blijven met ypozane maar hij is nog zo jong en wat de gevolgen van veelvuldig gebruik op langere termijn zijn kon de DA mij niet vertellen. Het zit me ook gewoon niet lekker als die prostaat blijft klieren, dan kan ik er wel pillen in blijven stoppen maar iets zit er dan gewoon niet goed.
Ik had hem liever intact gehouden, maar het is niet anders. Helaas.
Oh ja, bij Enzi begon het ook al heel vroeg hè. Snap dat je nu dan toch maar de chip hebt gedaan. Op een gegeven moment heb je ook geen keus meer.
crutz schreef:nomo schreef:crutz schreef:Plato heeft toen de ypozane tegelijk met de AB kuur gehad. Helaas moesten zijn ballen er toch nog af want de prostaat was wel geslonken maar er bleef bloed en eiwit in de urine.
Hij heeft er nu nog geen Ypozane bij. Niet bij nagedacht dat dat misschien ook wel tegelijk met de antibiotica zou kunnen. Dom.
Woensdag eerst maar afwachten of de echo goed is. Ga ik gewoon vanuit

en dan maar de Ypozane gaan bespreken.
Apart. Dacht vd week gelezen te hebben dat jij ook in Best komt? Ook mijn DA en ook waar Plato geweest is. Werd direct samen voorgeschreven.
Nee, niet in Best. Da zit in Leeuwarden. Ietwat de andere kant op

Mijn da schrijft niet standaard ypozane voor.
Blondie, dat is nu ook mijn idee. Als er geen enge dingen uit de echo komen en het echt alleen zijn prostaat is dan vind ik een kuurtje ypozane de moeite van het proberen wel waard. Helpt het niet dan zal er, hoe jammer ik het ook vind, wat anders moeten gebeuren.
Stepper schreef:Met een echo ook meteen een punctie als dat kan? Bij mijn reu kwam toen met zekerheid benigne prostaathyperplasie uit. Eerste 2x ypozane (met paar maanden ertussen) hielp maar het kwam dua wel terug. Derde kuur hielp niet meer en toen heb ik er toch een suprelorin chip in laten zetten. Toen pas zag ik hoe toch nog ongemakkelijk sommige dingen gingen, en zijn prostaat is heerlijk klein en rustig gebleven!
Punctie weet ik niet. Heeft de assistente nu niet gezegd. Zal er naar vragen. Het is een goed uitgeruste dierenkliniek dus neem aan dat het moet kunnen.