Aangezien het wachten wel heel lang duurt, dacht ik dat het misschien leuk was om hier alvast jullie meningen te vragen

Dus bij deze..
Summer: Is 10 jaar oud, ik heb haar vanaf pup. Ze werd geboren op de stal waar ik toen mijn pony had staan, en ik heb haar met een dag oud uitgekozen

Wat ik denk? Border collie x labrador
Wat denken jullie?

hier zie je 2 van haar zussen en haar moeder

Chance: een reu van rond de 10 jaar oud. Chance heb ik sinds mei 2012 van Spanje via stichting Sphoek. Chance is heel vriendelijk, moet elke hond begroeten en kan het vinden met elke hond, is ondertussen ook gek op aandacht van mensen. Chance heeft onwijs veel jachtinstinct. Buiten loopt hij echt in zijn eigen wereld.
Wat ik denk? Husky, duitse herder, Finse lappenhond?
Wat denken jullie?

Penny: een teefje van 2 jaar oud. Penny heb ik sinds mei 2014 van Roemenië via stichting friends for strays. Penny is gek op aandacht van mensen, heeft niet veel interesse in andere honden. Ze is heel terughoudend als er wat van haar gevraagd wordt. Heeft ook lichte jachtinstinct.
Wat ik denk? Papillon, chihuahua, kooiker hondje?
Wat denken jullie?

Joey: een reutje van 1.5 jaar oud. Joey heb ik sinds oktober 2015 van Griekenland via stichting Atlas animal Project. Joey is rustig, hij is mijn schaduw, volgt mij overal en ligt altijd bij mij. Buiten begint hij toch wel meer zijn eigen ding te doen, en heeft toch ook wel lichte jachtinstinct. Hij kan het vinden met elke hond en kan ook heel leuk spelen met andere honden.
Wat ik denk? Novia scotia duck tolling retriever, jack russell terrier?
Wat denken jullie?

Even een foto van de hele roedel.
Mylo de rottweiler x berner sennen en Tiny de Newfoundlander heb ik geen DNA test van gedaan. Die weet ik zo goed als zeker

Sorry als er foutjes zijn, ik ben eigenlijk Engels, al zou ik Nederlands ondertussen wel helemaal onder de knie moeten hebben... ahum...