Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
laeken schreef:Wat een mooi lief pupje.
Ik begin de laatste tijd ook wat te voelen voor teckels vreemd genoeg.
Ik ben dol op black and tan korthaartjes....
Vriendin van mij fokt ruwharen en haar dochter heeft nu een korthaar Bl&tan standaard teef waar ik helemaal
Geloof dat ze er dit jaar een nest mee doet , dus ga voorlopig maar even niet op bezoek.
Marjoleine schreef:Hij slaapt toch wel in bed, he?
De bedoeling was de eerste tijd in een kratje naast het bed. Helemaal ingericht met zachte dekentjes en een warme snuggle-puppy maar daar sprong hij steeds uit na 3x keer heb ik hem opgepakt, hij kroop in mijn nek en daar heeft hij tot vanmorgen 8.00 liggen slapen heerlijk
Whahahahaha ! Veel succes met de verdere opvoeding .
alm@ schreef:
Dat doet ie al. Vanmorgen toen ik opstond zette hij z'n naaldjes in het oor van mijn partner die nog lag te slapen hij reed gistermiddag op mijn pantoffel want het was natuurlijk een hele spannende dag, hij sleept schoenen en laarzen aan de veters van de gang de woonkamer in, hij hing in een hangplant die ik bij het puppy-proof maken vergeten was
Oh, schitterend . Nu al een tekkelettertje .
Je houdt ons toch wel op de hoogte van al zijn streken hè?! Zo van een afstand vind ik dat namelijk uiterst vermakelijk .
Oh Alma wat een verschrikkelijk lekker ding.
Ik vind ze zo leuk tekkels, ik word er altijd zo vrolijk van als ik ze zie.
Veel fot'os blijven plaatsen hoor.