Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kijk erg graag naar zijn programma en vind het feit dat het bij vlagen doordrenkt is van Nederland/Drenthe/de Nederlandse taal, erg grappig.
Maar ik denk niet dat ik naar zo'n singneer sessie ga.
Ik zit liever met een kop koffie wat te ouwehoeren met zulks in plaats van als een groupie in een rij te gaan staan
Een handtekening hoef ik ook niet. Inderdaad een praatje maken is leuk, maar wat moet je met een handtekening. Je kan er vast geen groot geld voor vragen op MP
Ik wist niet dat hij boeken schreef, doet me een beetje aan ??? Engelse dierenarts denken ben ik z'n naam ineens kwijt Daar was een tv serie over in de jaren 70-tig... Jeetje hoe heet die nou
mosquito1980 schreef:Ik vind hem ook leuk om te zien op TV.
Ik wist niet dat hij boeken schreef, doet me een beetje aan ??? Engelse dierenarts denken ben ik z'n naam ineens kwijt Daar was een tv serie over in de jaren 70-tig... Jeetje hoe heet die nou
james herriot
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
james herriot
Precies, ik had het net gegoogled anders had ik niet kunnen slapen
james herriot
oh dat ken ik, dan blijf je maar malen en je ergeren
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
james herriot
oh dat ken ik, dan blijf je maar malen en je ergeren
Ouderdom komt met gebreken Ik heb bijna al zijn boeken gelezen, geweldige man was dat. Daar vind ik Pol wel een beetje op lijken
Heel af en toe zie ik wel eens een flard van dokter Pol.
Lijkt me een lekker nuchtere veearts.
Maar in de rij gaan staan voor een handtekening of een "selfie" bij wie dan ook, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
fenneke schreef:Was laatst aan het zappen en kwam een dieren zender tegen national volgens mij Amerika in ieder geval
Hond aangereden en kapotte poot.
Moest geopereerd worden en toen dat klaar was dacht ik echt ...wat is dat ....
De da verklaarde heilig dat de aanleiding was dat de hond was weggelopen omdat hij zijn ballen nog had en hup hup ballen er af........
De baasjes zullen straks wel opkijken zei hij nog nu hebben ze geen weg loper meer
T moest mijn da niet zijn
Blz 176 in het ergernissen topic
Dus nee , ik hoef er niet zo nodig heen
Is wel en beetje Amerikaans geloof ik. Als de reu geen seks heeft moeten de ballen er af want anders is of word hij onhandelbaar. Pol en Millan zijn hier, voor zover ik dan wel eens gezien/gehoord heb in hun t.v. shows, voorstander van.
fenneke schreef:Blz 176 in het ergernissen topic
Dus nee , ik hoef er niet zo nodig heen
Tijdje geleden zat er een fret op de behandeltafel, volledig kaal van de bijniertumoren. Hij wist er geen raad mee en stuurde de eigenaar naar huis met wat vitaminen
mosquito1980 schreef:
Ouderdom komt met gebreken Ik heb bijna al zijn boeken gelezen, geweldige man was dat. Daar vind ik Pol wel een beetje op lijken
oud? oud? de duvel is oud
ik heb al zijn boeken, herlees ze nog steeds wel.
pol ken ik niet, maar is logisch want ik kijk ook nooit tv
Ik heb alle series op DVD en ben nu weer aan het kijken. Het blijft een prachtige serie. De boeken heb ik ook allemaal gelezen. Siegfried Farnon (Robert Hardy) is wel al oud. Zag laatst dat hij al 90 is.
Naar DA Pol hoef ik niet, kan me niet zo vinden in zijn aanpak.
Ik kijk ook wel regelmatig naar Dr Pol. Maar hij is wel vaak in koeien aan het graaien, daar vind ik zelf dan niet zoveel aan om naar te kijken. Verder heeft hij wel wat aparte methodes af en toe. Maar vaak ook wel effectief. Maar ik ga er niet heen. Wel grappig dat hij zo populair is dat het meteen al vol is.
mosquito1980 schreef:
oud? oud? de duvel is oud
ik heb al zijn boeken, herlees ze nog steeds wel.
pol ken ik niet, maar is logisch want ik kijk ook nooit tv
Ik heb alle series op DVD en ben nu weer aan het kijken. Het blijft een prachtige serie. De boeken heb ik ook allemaal gelezen. Siegfried Farnon (Robert Hardy) is wel al oud. Zag laatst dat hij al 90 is.
Naar DA Pol hoef ik niet, kan me niet zo vinden in zijn aanpak.
All creatures great and small
Prachtige serie. Tricky Woo hilarisch en door deze serie weet ik zeker dat ik met campertje en honden de Yorkshire Dales wil bezoeken. Zo mooi.
En idd DA Pol vind ik ook nog wel eens ehm ouderwets en stellig in zijn uitlatingen. Vind het wel een leuke kerel en af en toe leuk om naar te kijken.
Ik kijk ook graag naar zijn serie, zou er best heen willen, maar is een beetje ver om naar Drenthe te rijden om in de rij te gaan staan om een handtekening te vragen in een boek van hem.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
of er elastiekjes om doet bij wijze van castratie of om teentjes, waarom ook niet, hij is niet meer bijgeschoold volgens mij geef mij James herriot dan maar, iets beschaafder
geitenbokjes waar hij zo zonder verdoving met tang de ballen vanaf knipt, vreselijk vond ik dat om te zien.
Hij is best grappig en recht door zee wat betreft veel dingen maar verdoving enz is echt geen overbodige luxe meer en als het bestaat waarom dan niet toepassen vraag ik me af.