Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kent dit hondje?
Moderator: moderatorteam
-
JBK
Re: wie kent dit hondje?
Nee helaas niet, maar ik ga het even doorgeven aan een kennis.
Wat ik overigens niet snap in het verhaal is het vangen. Een vangkooi lijkt me wel een optie.
Wat ik overigens niet snap in het verhaal is het vangen. Een vangkooi lijkt me wel een optie.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Net met Noah al gezocht, maar niets gezien.
Er is vanaf mei een hond vermist in Noordwijk die er erg veel op lijkt, baasjes zijn ingelicht. Hopelijk is het dezelfde hond!
Er is vanaf mei een hond vermist in Noordwijk die er erg veel op lijkt, baasjes zijn ingelicht. Hopelijk is het dezelfde hond!
-
duitse herder
- Zeer actief
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Sinds Mei vorig jaar, hopen inderdaad dat dat hetzelfde hondje is.
-
Lemuria
Oh wow, al 8 maanden weg als het dit hondje is
Hoe tof zou dat zijn voor het baasje als het dezelfde hond is (en ze lijken inderdaad op elkaar!) 
-
duitse herder
- Zeer actief
Ze schijnt nog maar paar dagen bij nieuw gezin te hebben gezeten, daarvoor in een pleeggezin. Het vangen zal daardoor ook zeer moeizaam worden vrees ik.
- mosquito1980
- Zeer actief
En? was het hetzelfde hondje als op WIOA?duitse herder schreef:Ze schijnt nog maar paar dagen bij nieuw gezin te hebben gezeten, daarvoor in een pleeggezin. Het vangen zal daardoor ook zeer moeizaam worden vrees ik.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik heb het artikel ook gelezen gisteren en vroeg me gelijk af waarom er nergens gesproken wordt over een vangkooi. Dat lijkt me toch de beste mogelijkheid om dit bange hondje te vangen.
Het zou me verbazen als het niet om hetzelfde hondje gaat als wat vorig jaar mei in Noordwijk vermist is geraakt.
Het zou me verbazen als het niet om hetzelfde hondje gaat als wat vorig jaar mei in Noordwijk vermist is geraakt.
-
duitse herder
- Zeer actief
Die staat er al, als ik het goed begrepen heb.LongFields schreef:Ik heb het artikel ook gelezen gisteren en vroeg me gelijk af waarom er nergens gesproken wordt over een vangkooi. Dat lijkt me toch de beste mogelijkheid om dit bange hondje te vangen.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat sneu zeg. Heeft iemand nog iets over het hondje gehoord?
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
basil schreef:Ik heb geen flauw idee. Krijg geen enkele reactie via email en twitter.mosquito1980 schreef:En? was het hetzelfde hondje als op WIOA?duitse herder schreef:Ze schijnt nog maar paar dagen bij nieuw gezin te hebben gezeten, daarvoor in een pleeggezin. Het vangen zal daardoor ook zeer moeizaam worden vrees ik.
zo jammer weer. het zoveelste verhaal over die club dat ze niet reageren of heel "bijzondere" ideetjes hebben over wie wel of niet op de hoogte gehouden kan worden dat ik hoor.
geef het een paar dagen, dan hebben ze waarschijnlijk "zelf" ontdekt dat er een hondje in de duinen van ijmuiden loopt dat misschien wel Lana is...
sorry voor mijn sarcasme, maar ik word een beetje moe van deze club. de theorie is geweldig, de uitvoering regelmatig wat minder geweldig..

-
Manuma
- Zeer actief
Ik weet dat er rondom Lana een hoop gedoe gekomen is over samenwerking tussen de dierenambulance en WIOA.
Same old..
WIOA wil geen mensen daar naar toe hebben, opzich begrijpelijk.
En naar wat ik begreep, maar dat is van horen zeggen, is dat de dierenambulance een ander idee had over de aanpak dan WIOA en het daar mis ging.
De 'baasjes' van Lana waren een paar dagen na haar vermissing op vakantie naar Turkije. Terwijl er hele groepen tot diep in de nacht in de duinen liepen postten zij een foto op FB van hun biertje op het strand. Er zijn gelukkig andere mensen die haar wel graag terug hebben.
Same old..
WIOA wil geen mensen daar naar toe hebben, opzich begrijpelijk.
En naar wat ik begreep, maar dat is van horen zeggen, is dat de dierenambulance een ander idee had over de aanpak dan WIOA en het daar mis ging.
De 'baasjes' van Lana waren een paar dagen na haar vermissing op vakantie naar Turkije. Terwijl er hele groepen tot diep in de nacht in de duinen liepen postten zij een foto op FB van hun biertje op het strand. Er zijn gelukkig andere mensen die haar wel graag terug hebben.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Dat meen je niet?!Manuma schreef:De 'baasjes' van Lana waren een paar dagen na haar vermissing op vakantie naar Turkije. Terwijl er hele groepen tot diep in de nacht in de duinen liepen postten zij een foto op FB van hun biertje op het strand. Er zijn gelukkig andere mensen die haar wel graag terug hebben.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Zo dan... behalve dat dit onbegrijpelijk is, snap ik ook niet dat je op vakantie gaat als je net een nieuwe hond hebt.Manuma schreef: De 'baasjes' van Lana waren een paar dagen na haar vermissing op vakantie naar Turkije. Terwijl er hele groepen tot diep in de nacht in de duinen liepen postten zij een foto op FB van hun biertje op het strand. Er zijn gelukkig andere mensen die haar wel graag terug hebben.
-
Manuma
- Zeer actief
Volgens mij was het een opvanghond.Johnny Jones schreef:Zo dan... behalve dat dit onbegrijpelijk is, snap ik ook niet dat je op vakantie gaat als je net een nieuwe hond hebt.Manuma schreef: De 'baasjes' van Lana waren een paar dagen na haar vermissing op vakantie naar Turkije. Terwijl er hele groepen tot diep in de nacht in de duinen liepen postten zij een foto op FB van hun biertje op het strand. Er zijn gelukkig andere mensen die haar wel graag terug hebben.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Gek, dat ze aangeven dat Lana een aantal weken vermist was voor ze gevangen is, terwijl ze volgens het affiche al sinds mei 2015 vermist was.basil schreef:Nou kijk aan.... http://www.rtvnh.nl/nieuws/179690/spook ... n-gevangen
Wat fijn dat ze gevangen is!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Gelukkig..
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Op fb lees ik het volgende
Lana uit Noordwijk (ZH) is na ruim 9 maanden uit de duinen gehaald.
Hoe Lana precies gevangen is en hoe het met haar gaat, weten wij helaas niet. Het is de wens van de "stichting" (3 dames die vrijwillig buitenlandse honden naar Nederland halen) om dit niet naar buiten te brengen. Ook is niet bekend waar Lana op dit moment verblijft, in ieder geval niet bij haar baasjes.
Het belangrijkste is dat Lana weer uit het duin vandaan is en hopelijk verkeert ze in goede gezondheid.
Wij van Waar is onze Angel? en de baasjes van Lana willen alle mensen van het zoekteam, die vanaf mei 2015 geheel vrijwillig, belangeloos en kosteloos geholpen hebben, bedanken voor hun inzet. In het bijzonder bedanken wij de dames die de afgelopen weken dagelijks in de duinen van IJmuiden te vinden waren en iedere dag steeds meer vertrouwen wonnen van Lana. Iedere dag werd de band hechter, zo hecht dat ze Lana aan konden raken en aaien. Bijna hadden ze haar al aangelijnd, had nog een paar dagen gekost. Dames, super bedankt voor jullie inzet, aan jullie heeft het niet gelegen!
Lieve mooie Lana, wij hopen dat alles goed gaat met je en dat je snel een hele fijne thuis krijgt en daarmee alles kan vergeten wat er de afgelopen maanden gebeurd is. Heel veel geluk!
Lana uit Noordwijk (ZH) is na ruim 9 maanden uit de duinen gehaald.
Hoe Lana precies gevangen is en hoe het met haar gaat, weten wij helaas niet. Het is de wens van de "stichting" (3 dames die vrijwillig buitenlandse honden naar Nederland halen) om dit niet naar buiten te brengen. Ook is niet bekend waar Lana op dit moment verblijft, in ieder geval niet bij haar baasjes.
Het belangrijkste is dat Lana weer uit het duin vandaan is en hopelijk verkeert ze in goede gezondheid.
Wij van Waar is onze Angel? en de baasjes van Lana willen alle mensen van het zoekteam, die vanaf mei 2015 geheel vrijwillig, belangeloos en kosteloos geholpen hebben, bedanken voor hun inzet. In het bijzonder bedanken wij de dames die de afgelopen weken dagelijks in de duinen van IJmuiden te vinden waren en iedere dag steeds meer vertrouwen wonnen van Lana. Iedere dag werd de band hechter, zo hecht dat ze Lana aan konden raken en aaien. Bijna hadden ze haar al aangelijnd, had nog een paar dagen gekost. Dames, super bedankt voor jullie inzet, aan jullie heeft het niet gelegen!
Lieve mooie Lana, wij hopen dat alles goed gaat met je en dat je snel een hele fijne thuis krijgt en daarmee alles kan vergeten wat er de afgelopen maanden gebeurd is. Heel veel geluk!
- mosquito1980
- Zeer actief
Fijn dat ze gevonden is
Wel een grappige tekst: eerst wordt er geschreven dat ze niet willen vertellen hoe ze gevangen is en later schrijven dat er dames iedere dag in de duinen lipen en haar uiteindelijk konden aanlijnen
Goed gedaan dames
Wel een grappige tekst: eerst wordt er geschreven dat ze niet willen vertellen hoe ze gevangen is en later schrijven dat er dames iedere dag in de duinen lipen en haar uiteindelijk konden aanlijnen
Goed gedaan dames
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
nee hoor, ze konden haar bijna aanlijnen en uiteindelijk is ze op een andere manier gevangenmosquito1980 schreef:Fijn dat ze gevonden is![]()
Wel een grappige tekst: eerst wordt er geschreven dat ze niet willen vertellen hoe ze gevangen is en later schrijven dat er dames iedere dag in de duinen lipen en haar uiteindelijk konden aanlijnen![]()
Goed gedaan dames
-
duitse herder
- Zeer actief
De vraag is alleen hoe ze gevangen is, door wie en waar ze nu is?
Andere kant, het belangrijkste is wel dat ze uit de duinen is!
Andere kant, het belangrijkste is wel dat ze uit de duinen is!
- mosquito1980
- Zeer actief
Je hebt gelijk, ik las over het "bijna" heensbientje schreef:nee hoor, ze konden haar bijna aanlijnen en uiteindelijk is ze op een andere manier gevangenmosquito1980 schreef:Fijn dat ze gevonden is![]()
Wel een grappige tekst: eerst wordt er geschreven dat ze niet willen vertellen hoe ze gevangen is en later schrijven dat er dames iedere dag in de duinen lipen en haar uiteindelijk konden aanlijnen![]()
Goed gedaan dames
Laatst gewijzigd door mosquito1980 op 13 feb 2016 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Manuma
- Zeer actief
Typisch weer
Niet door WIOA gevangen maar wel even vertellen dat het ze echt nog maar een paar dagen gekost zou hebben. Gos.
Fijn dat Lana gevangen is!
Niet door WIOA gevangen maar wel even vertellen dat het ze echt nog maar een paar dagen gekost zou hebben. Gos.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
PPff ondertussen een hele rel op internet tussen een aantal mensen die WIOA hoog hebben zitten en de Dierenambulance.
Omdat de dierenambulance niks verteld en de hond heeft meegegeven aan de stichting en niet naar het opvanggezin waar ze ontsnapt is.
Dat de dierenambulance alles heeft te danken aan WIOA (daar werkte ze helemaal niet mee samen) blah blah blah.
Waar het hondje is weet ik niet maar ze is in ieder geval uit de duinen en opgehaald door de stichting.
Omdat de dierenambulance niks verteld en de hond heeft meegegeven aan de stichting en niet naar het opvanggezin waar ze ontsnapt is.
Dat de dierenambulance alles heeft te danken aan WIOA (daar werkte ze helemaal niet mee samen) blah blah blah.
Waar het hondje is weet ik niet maar ze is in ieder geval uit de duinen en opgehaald door de stichting.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Hier lees ik ook een opgetrokken wenkbrauwManuma schreef:Typisch weer![]()
Beetje chagrijnen zijn het wel, heb ik de indrukHet is de wens van de "stichting" (3 dames die vrijwillig buitenlandse honden naar Nederland halen)

- Paisley
- Zeer actief
Maar wat een feest van een hond, wat een zelfredzaamheid en kracht.
Ik zou er bijna voor pleiten om het beestje weer in de duinen uit te zetten
Kijk hoe goed ze eruit ziet
Beetje vuilnisbakken overhoop halen, met vosjes stoeien en naar wandelaars zwaaien. Ik denk dat t arme dier t nog lastig gaat krijgen in t flatje 3-hoog achter.

Ik zou er bijna voor pleiten om het beestje weer in de duinen uit te zetten
Beetje vuilnisbakken overhoop halen, met vosjes stoeien en naar wandelaars zwaaien. Ik denk dat t arme dier t nog lastig gaat krijgen in t flatje 3-hoog achter.

-
Manuma
- Zeer actief
HahahaPaisley schreef:Hier lees ik ook een opgetrokken wenkbrauwManuma schreef:Typisch weer![]()
Fijn dat Lana gevangen is!![]()
Beetje chagrijnen zijn het wel, heb ik de indrukHet is de wens van de "stichting" (3 dames die vrijwillig buitenlandse honden naar Nederland halen)
Het is toch te triest voor woorden eigenlijk. Waar gaat het nou om? Echt, als je hond vermist raakt, houd het bij jezelf. Er zijn zoveel andere manieren dan WIOA, kijk maar naar ons met Uma
Over jouw kamperen werd ik toen ook direct gebeld. Ik kreeg op een gegeven moment nog meer stress van hen dan van de vermissing.
- Paisley
- Zeer actief
Oh was ook niet goed?Manuma schreef: Over jouw kamperen werd ik toen ook direct gebeld. Ik kreeg op een gegeven moment nog meer stress van hen dan van de vermissing.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
hahaha wat een armoe als ze onderling gaan lopen vechten wie dat beest gered zou hebben. Jaja we doen het allemaal alleen maar voor de hondjes hoor, echt waar.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Haal je wat goeds aan.Paisley schreef:Maar wat een feest van een hond, wat een zelfredzaamheid en kracht.
Ik zou er bijna voor pleiten om het beestje weer in de duinen uit te zetten![]()
Ben er helemaal voor om veel van die zwervers gewoon te laten lopen in het land waar ze vandaan geplukt worden.
Wat je zegt ben je zelfffff