Ik heb ze nog een keer flink staan aanmoedigen maar toen liet 1 van de twee los met een hoofd van "bemoei je er niet mee

Moderator: moderatorteam
Ja zij hebben de ultieme stokken lol samen, samen aan een stok sjorren met de nodige oergeluiden erbij, de stok afpakken van de ander en dan schijnbewegingen maken zodat de ander er niet bij kan, ja het is een leuk stel samenPaisley schreef:Haha doet me denken aan de battles tussen Timber en MachoDie konden er behoorlijk wat werk van maken om elkaar de stok te ontfutselen.
Ik heb ze nog een keer flink staan aanmoedigen maar toen liet 1 van de twee los met een hoofd van "bemoei je er niet mee"
LongFields schreef:Mijn foto's, of althans de foto's die nog enigszins gelukt zijn, komen denk ik morgen.
Denk ik stond er bij.Sabi85 schreef:LongFields schreef:Mijn foto's, of althans de foto's die nog enigszins gelukt zijn, komen denk ik morgen.![]()
Ik was zondag ook al niet fit dus ik denk niet dat het via jou gekomen is._Leonie schreef:Beterschap!Het heerst enorm hier, hopelijk heb ik het niet jouw kant op gebracht. Wij hebben hier een heuse epidemie.
Beterschap,LongFields schreef:Ik was zondag ook al niet fit dus ik denk niet dat het via jou gekomen is._Leonie schreef:Beterschap!Het heerst enorm hier, hopelijk heb ik het niet jouw kant op gebracht. Wij hebben hier een heuse epidemie.
![]()
Dank voor de beterschapswensen!