Ik heb er echt veel zin in, leuk om de forumhonden en hun baasjes eens in het echt te zien!
Moderator: moderatorteam
Frolic schreef:Leuk, ik heb er zin in.
Mocht het regenen dan haak ik af, want die muts van mij doet niet aan wandelen in de regen, maar ik ga ervan uit dat het heerlijk weer is.
Frolic schreef:
Dan zou ze ook een hoedje en regenlaarsjes erbij moeten hebben en daar begin ik echt niet aan. Graag of helemaal niet
LongFields schreef:Hilde schreef:Ongeveer. Iets verder doorrijden. En geen twee euro vergeten
Aankomende zondag om 13:00sirene schreef:Ff een domme vraag hoor. Heb geen zin om 15 pagina's te spitten. Wanneer lopen jullie ?
Nee joh, de meeste mensen bijten niethakunamatata schreef:Met dank aan Paisley zijn ook Faye en ik er zondag bij!![]()
Zo benieuwd! Lijkt me erg leuk zoveel forumhonden en hondeneigenaren te zien! Voor ons de eerste keer, toch wel spannend
Mayke staat te popelen._Leonie schreef:Met zo'n grote groep kan Ayleen nu toch wel een medestander vinden die ook het water in gaat.
Check, dubbel checkHilde schreef:LongFields schreef:Hilde schreef:Ongeveer. Iets verder doorrijden. En geen twee euro vergeten
Dat red jij welmirriejj schreef:Als ik het red met het werk, mag ik dan ook mee?
Dan neem ik waarschijnlijk alleen Semmie mee.
Oh jammer, dan kan ik nietHilde schreef:Aankomende zondag om 13:00sirene schreef:Ff een domme vraag hoor. Heb geen zin om 15 pagina's te spitten. Wanneer lopen jullie ?
LongFields schreef:Tuurlijk, gezellig!Bas Rouge schreef:Mag ik ook aanhaken met Huette en Jiroux?
Dus het wordt definitief zondag 13 uur? Voor mij een perfecte tijd.
Hilde schreef:Nee joh, de meeste mensen bijten niethakunamatata schreef:Met dank aan Paisley zijn ook Faye en ik er zondag bij!![]()
Zo benieuwd! Lijkt me erg leuk zoveel forumhonden en hondeneigenaren te zien! Voor ons de eerste keer, toch wel spannend
Dat lijkt mij in elk geval heel leukChantalTY schreef:Ik denk dat het wel leuk is als ik met Yara er om 11 uur ben?Marjoleine schreef:Ik ga rond elf uur lopen en dan kunnen ze daarna lekker tukken.
Ik ga naar de achterste parkeerplaats eerst, en dan ga ik naar links. Hilde weet waar dat is
Als er iemand mee wil hoor ik het wel
Tot nu toe enkel afmeldingenveertje schreef:
@Paisley: Mij niet gezien, brrr![]()
Doe ik gewoon 2 rondjes meeMarjoleine schreef:Dat lijkt mij in elk geval heel leukChantalTY schreef:Ik denk dat het wel leuk is als ik met Yara er om 11 uur ben?Marjoleine schreef:Ik ga rond elf uur lopen en dan kunnen ze daarna lekker tukken.
Ik ga naar de achterste parkeerplaats eerst, en dan ga ik naar links. Hilde weet waar dat is
Als er iemand mee wil hoor ik het wel
Ik ga naar de achterste parkeerplaats, dus niet de Jutter, niet die van "Hondenstrand" maar nog een verder.
Ik vind het zelf prettig om daar te lopen, dat is rustiger.
Ik ben er rond elf uur
Waren er nog meer reuen die haar lekker vonden ruiken, of alleen die ene?_Leonie schreef:Ik twijfel een beetje.
Ayleen is laat met haar loopsheid maar wij merken hier, in de buurt, nog niks er van dat het er aan gaat komen.
Maar gisteravond met behendigheid vond een reu haar wel erg lekker ruiken. Nou is dat wel vaker zo en wordt ze helemaal niet loops.
Maar wat áls...
Met alle reuen in de groep heb ik natuurlijk geen zin om daar ruzie tussen te krijgen door mijn (wel enorm knappe en hele leuke) teef haha!![]()
Dus misschien kom ik zonder hond. Neem ik de camera wel mee.