Je doet het geweldig met ze worden zeker 3 geweldige hondjes

Moderator: moderatorteam
kvv is erg duur hier maar ik kan er wel mee beginnen af te spenen. Meeste mensen hier voeren brok.Marjoleine schreef:Ik zou als het niet hoeft nog even wachten met afspenen.
Wat voer je normaal?
Ik speen zelf af met tartaar, gemalen runderspiervlees dus. Ik begin rond de 4 weken en na een paar dagen stap ik dan over op kvv.
Maar goed, ik voer dus kvv.
Je kunt dat rundvlees ook mengen met wat pupmelk in het begin. Dat slobbert lekker weg.
Wel rustig opbouwen want het kan nog niet veel hebben in het begin.
wilma23 schreef: Ok ik wacht tot 4 weken dan, ze zijn een beetje achter ondanks dat ze de leeftijd hebben zijn ze een beetje laat. Komt door de rare bevalling en dracht denk ik.
thanks op naar de supermarkt en de vriezer volgooien.Marjoleine schreef:Het gaat er vooral om dat ze gestaag aankomen. Niet teveel naar dat gewicht kijken, de lijn moet een stijgende lijn zijn.
Als je merkt dat dat minder wordt kan je bij gaan voeren.
Overigens stagneert de boel altijd als de oogjes open gaan en iets later weer, als de tandjes doorkomen. Pups kunnen niet alles tegelijk, dus tanden en groeien, dat gaat niet samen.
Daarna groeien ze gewoon weer.
Ik speen altijd af op tartaar, ook toen ik nog brok voerde.
We hebben niet echt iemand hier met goede verstand van honden, maar het komt wel goed. De stress is weg en dat helpt heel veel.Cleva schreef:Wat fijn dat het goed gaat!
Nog een week of anderhalf. Dan wordt het iets flexibeler qua schema. Kun je het niet een dagje uitbesteden? Het is ook belangrijk dat je zelf helder blijft, he?
Ik snap dat je een pup wil houden. Ik ben zelf dol op dergelijke wendingen. Ongeplande honden die zich gewoon aandienen zijn vaak de leukste. Je kijkt er toch anders naar.
En nee, het is helemaal niet raar om iets lekkers te brengen. Netwerken met goede hulp is alleen maar heel handig en verstandig en gaat goed samen met oprechte dankzegging.
Gewoon langs gaan met een luxe lunchmaaltijd en samen even nababbelen over het avontuur. Dan maak je jezelf ook meteen even net iets belangrijker als klant.
Klink ik nu als een opportunistische hond? Wel he? Maar zo bedoel ik het niet. Het is gewoon goed én prettig zaken doen.
Je waardering tonen buiten het betalen van de rekening om wordt zeer op prijs gesteld.
Ik ga het zelf trouwens ook nog even doen, nu ik er over denk.
ja dat dacht ik ook, ze hebben me zo geholpen en waren begripvol etc.ellen en de birmanen schreef:gelukkig dat panza zo goed is hersteld.
ik breng mijn dierenartsen altijd wat als de pups zijn geboren. sowieso beschuit met muisjes en dag later maar ook een fles wijn of zoiets. ze staan tenslotte dag en nacht voor mij klaar ook als ze geen dienst hebben.
ellen
ja mijn reu is de vader van de pups.Sulluna schreef:Jeetje wat een hoop mee gemaakt.. Wat een drama. Gelukkig klinkt het nu allemaal wat beter! respect hoor!
Maar wat ik nou niet helemaal snap, weet je nou wel of niet wie de vader van de pups is?
Brigitte30 schreef:Wat heb jij een hoop meegemaakt zeg! Gelukkig is mooie Panza er nog, en nog 3 prachtpuppies. Heel veel succes verder, en hopelijk snel zorgeloos genieten.
ik ga meteen kijkenwilma23 schreef:Brigitte30 schreef:Wat heb jij een hoop meegemaakt zeg! Gelukkig is mooie Panza er nog, en nog 3 prachtpuppies. Heel veel succes verder, en hopelijk snel zorgeloos genieten.
Heeey![]()
Ja het was een nachtmerrie maar gelukkig gaat alles goed nu.
Voor fotos heb ik een topic geopend in algemeen, dan kun je de babies zien
De apricot ook al een nieuw baasje?wilma23 schreef:Sorry voor het Niet op De hoogte honden maar ja trollen heb je overal he troll nu snel Facebook en je vriendjes bellen lol.
Pups zijn 8 week oud eerste vliegt vandaag uit met bijna 12kg en gelukkige baasjes.
Moeders doet het geweldig!
Het fawn pupje blijft en De apricot zoekt nog een huis omdat ik inks geschikts kon vinden. Aanvragen genoeg maar wat een vreemd volk heb je erbij zeg
Van elk vrouwelijk wezen heeft het recht om kinderen te krijgen tot een man die een rolberoerte kreeg toen hij zag hoe groot De ouders waren en meneer had jaaaaaaren ervaring met Saint bernards zo raar.
Plus De ah kan ze Niet we voor 500 ik heb dat geld Niet blabla
Ik zal een photo bom plaatsen
Hey nee nog Niet ik zal even wat photos plaatsen nu in het photo topicBrigitte30 schreef:De apricot ook al een nieuw baasje?wilma23 schreef:Sorry voor het Niet op De hoogte honden maar ja trollen heb je overal he troll nu snel Facebook en je vriendjes bellen lol.
Pups zijn 8 week oud eerste vliegt vandaag uit met bijna 12kg en gelukkige baasjes.
Moeders doet het geweldig!
Het fawn pupje blijft en De apricot zoekt nog een huis omdat ik inks geschikts kon vinden. Aanvragen genoeg maar wat een vreemd volk heb je erbij zeg
Van elk vrouwelijk wezen heeft het recht om kinderen te krijgen tot een man die een rolberoerte kreeg toen hij zag hoe groot De ouders waren en meneer had jaaaaaaren ervaring met Saint bernards zo raar.
Plus De ah kan ze Niet we voor 500 ik heb dat geld Niet blabla
Ik zal een photo bom plaatsen
Ik had je foto's niet gevonden?