Hoe kunnen mensen denken dat het een goed idee is om zoiets te fokken!?

De Extreme Exotic Bully.
Moderator: moderatorteam
Hier zou ik ook niet bang van worden nee. Mijn honden zijn als ze het heeeeel rustig aan doen waarschijnlijk nog wel 10 keer sneller dan zo'n stumper. Ik kan er alleen maar medelijden mee hebben.Cleva schreef:Ik vind het vooral meelijwekkend om zwaar gehandicapte honden als stoer of intimiderend te zien.Nanna schreef:Ik voel een steek van meelij als ik naar die trieste dieren kijk die alleen maar gefokt zijn opdat hun baas een stijve krijgt van zijn intimidatiefreak...
Hier is toch niets bedreigends aan?
Dat kreigt Hein niet te pakken, hoor, zo'n lopende breuk.
Voor die prijzen zou je er zo van kunnen gaan houden en gaan fokkenSulluna schreef:Toch heb je ze in Nederland ook steeds meer.. Ik had iemand op Facebook ( eraf gegooid) die er mee fokte.
Als ik haar foto's van de show zag, zag ik er altijd heel veel staan.
Zou verboden moet worden, bah.
Zelfs de pups kunnen amper rennen en springen
Bijvoorbeeld deze 2200 euro...
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Of deze.. 1500 euro voor een pup.
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Oh die gesneden oortjes op dat eerste filmpje. Hoe kun je met drogen ogen een mes zetten in een pupjeSulluna schreef:Toch heb je ze in Nederland ook steeds meer.. Ik had iemand op Facebook ( eraf gegooid) die er mee fokte.
Als ik haar foto's van de show zag, zag ik er altijd heel veel staan.
Zou verboden moet worden, bah.
Zelfs de pups kunnen amper rennen en springen
Oh god alleen die benaming al , micro en pocket.Budkes schreef:En ze komen ook in de micro x pocket uitvoering.
Wat triest, arme schepsels.
Oh god alleen die benaming al , micro en pocket.Budkes schreef:En ze komen ook in de micro x pocket uitvoering.
Wat triest, arme schepsels.
Zelfde reklame bureau als IS.Maeve schreef:Die aankondiging! En het muziekje erbij"The world is ours!"
Wij hebben er een in de herplaatsing staan en tot nu toe zijn er enkel maar reacties van vrouwen op gekomen.Nanna schreef:Denk maar niet dat je hier normale, gestudeerde mensen mee ziet lopen.
Het zijn altijd van die gemankeerde orang-oetangs met issues. Die zulke dure freaks betalen met de opbrengst van de wietteelt.