Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo iedereen op dit forum, Bij deze stel ik me even voor.. Ik ben sinds 21-01-2004 de zeer trotse eigenaar (nou vannacht om 4:00 uur iets minder trots toen mevrouw even moest plassen..buiten).. van een Briard.. en aangezien ik graag veel informatie over honden algemeen en de briatrd speciaal zou willen hebben..kwam ik op het honden forum terecht..ik ben al aardig wat te weten gekomen over voeding ect.. en zou het leuk vinden om zo nu en dan ook te kunnen reageren op bepaalde topics..
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik hoop dat dit bericht op de juiste plek terecht komt.. (ik ben tenslotte nog een groentje wat dit forem betreft)
Maar hartelijk dank voor jullie warm welkom..
Mijn briard.. genaamd Uma gimli is inderdaad fauve kleurig..
ze is nu bijna 9 weken..en ze groeit als kool.. zo leuk om te zien hoe blij ze is als ik thuis komt.. (gelukkig is mijn man nu aan huis gebonden.. dus ze krijgt alle aandacht).. :p: .. Ik zie of liever spreek jullie vast nog op dit forum.
groetjes Arrianne en een poot van Gimli