Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Fotogravinnetje schreef:Gaaf! Maar jij kon er dichterbij komen dan ik, denk ik
Dat weet ik niet.
Ik stond op een meter of 10.
Ik heb sinds mijn verjaardag een nieuwe camera waar ik veel verder mee kan inzoomen dan de oude. En ik vind het geweldig!!
Je kunt dan zulke mooie foto's van bv vogels maken.
Die van mij bleef op minimaal 50 meter afstand van mij. In het wild, hè En zelfs die vijftig meter hoog in een boom was nog te weinig, want hij vloog meteen weer weg...
Marc147 schreef:Mooie vogels om te fotograferen, ik heb de eerste foto even door photoshop gehaald, om de witte waas die over de foto's ligt, eraf te halen.
Fotogravinnetje schreef:Die van mij bleef op minimaal 50 meter afstand van mij. In het wild, hè En zelfs die vijftig meter hoog in een boom was nog te weinig, want hij vloog meteen weer weg...
Ze zijn inderdaad enorm schuw, vandaar dat ik het vanuit huis geprobeerd heb.
Er zit een groepje hier en ze hebben de hulst bijna kaal, dus ze zullen binnenkort wel weer verder trekken.