Ja die ene extra persoon zal het hem doen denk ikManuma schreef:Haha oke dan valt het mee. Uma in een groep van 40 mensen ga ik haar geen plezier mee doen

(flauw

Wie gaat de knoop doorhakken qua tijd? Ik kan de hele dag

Moderator: moderatorteam
Ja die ene extra persoon zal het hem doen denk ikManuma schreef:Haha oke dan valt het mee. Uma in een groep van 40 mensen ga ik haar geen plezier mee doen
Een grote groep onbekende honden is spannend voor haar. Bij de training is ze niet meer gespannen omdat we al heel lang bij dezelfde hondenschool zitten. Ze kent de honden uit haar groep en blaft niet meer tegen ze.Hilde schreef:Oh, één uur is ook prima voor mij.
Is het niet wat veel voor Wilma? Gehoorzaamheid en direct daarna een grote groep honden?
En hoe laat kan jij? Wel zo leuk als iedereen kan..Marjoleine schreef:Mijn lessen beginnen om een uur, dus ik ga jullie hooguit horen langskomen
Welshwitch, hij wil toch wel mee als je hem een groot bord friet bij de jutter beloofd?welshwitch schreef:Mijn aanhang wil alleen mee als het boven nul is anders loop ik in no time naast een wandelend ijsklompjeManuma schreef:Gaan veel van jullie alleen of wordt er ook aanhang meegenomen?
Ik geef les tot een uur of vier schat ik, dus dat gaat hem niet worden.Sulluna schreef:En hoe laat kan jij? Wel zo leuk als iedereen kan..Marjoleine schreef:Mijn lessen beginnen om een uur, dus ik ga jullie hooguit horen langskomen
Nee hoor, ik neem Cody misschien ook wel mee en die blijft sowieso aan de lijn.veertje schreef:Ik kan ook de hele dag. Zolang we niet heel vroeg vertrekken, want ik moet nog een stukje rijden![]()
Is het trouwens een probleem als ik één of twee honden af en toe aan de lijn heb?
Lijkt me niet toch? Ik heb alleen niet zoveel controle over Duke in zon grote groep. Hij is super sociaal, maar ook extreem snel afgeleid met zoveel vriendjes om hem heen. Je kent hemveertje schreef:
Is het trouwens een probleem als ik één of twee honden af en toe aan de lijn heb?
Hoe laat begin je dan?Marjoleine schreef:Ik geef les tot een uur of vier schat ik, dus dat gaat hem niet worden.Sulluna schreef:En hoe laat kan jij? Wel zo leuk als iedereen kan..Marjoleine schreef:Mijn lessen beginnen om een uur, dus ik ga jullie hooguit horen langskomen
Ik denk dat ik er gewoon eerder ga zijn, dan kunnen ze lekker racen en slapen als ik sta te leuteren
Nee, daar trapt hij niet in. Hij is met geen friet lang de kou in te krijgenSientje schreef:Welshwitch, hij wil toch wel mee als je hem een groot bord friet bij de jutter beloofd?Zie hem nog zo zitten met dat enorme bord voor z'n snufferd. Helemaal in z'n nopjes was ie....
Dat gaat echt niet gebeuren met Tommy in de buurtveertje schreef:Finn wil ik alleen een beetje beperken in het zelf op pad gaan