Maar als je het echt vervelend vindt moet je het natuurlijk niet doen.
Maar leuke grote groep zo, ben benieuwd.
Moderator: moderatorteam
Wij kunnen wel carpoolen? Ik neem alleen Amy mee.Shiloh86 schreef:Dat ik dit nu pas zie! Ik zou ook heel graag aanhaken als dat mag?
Wellicht wel er iemand carpoolen vanuit deze regio? Is wat gezelliger misschien, maar ik kan ook prima zelf rijden.
Wat fijn! Excuus voor het gedoe, leuk dat jullie toch nog kunnen komenSulluna schreef:Mijn moeder is zo lief om op Sultan te passen, dus ik kom alsnog maar dan alleen met Luna.
Nee joh, alleen maar goed dat je het aangeeft. En Sultan krijgt altijd 10000 snoepjes bij mij moeder, dus die heeft niks te klagenHilde schreef:Wat fijn! Excuus voor het gedoe, leuk dat jullie toch nog kunnen komenSulluna schreef:Mijn moeder is zo lief om op Sultan te passen, dus ik kom alsnog maar dan alleen met Luna.
Ik denk dat dat nét nog wel pastFrolic schreef:Is het strand groot genoeg voor nog een combi? Dan zou ik ook wel graag met Pippi willen komen.
Natuurlijkninnie schreef:Zouden Jasper en ik ook mee mogen komen?
Jasper is een tollertje, is dan een jaar oud. Hij is gewend aan groepen, weet zich redelijk te gedragen, maar de puberbananen zitten er soms wel in.. Maar 90% van de tijd luistert hij
(Ik lees veel mee op het forum, maar ben niet een actieve schrijver)
Genoeg Animo volgens mijSientje schreef:Dan houden we het even op de 31ste en wachten af hoeveel animo er is voor die dag.
Mijn aanhang wil alleen mee als het boven nul is anders loop ik in no time naast een wandelend ijsklompjeManuma schreef:Gaan veel van jullie alleen of wordt er ook aanhang meegenomen?
Ik ga alleen, mijn aanhang heeft storingsdienstManuma schreef:Gaan veel van jullie alleen of wordt er ook aanhang meegenomen?
IdemShiloh86 schreef:Ik heb geen aanhang om mee te nemen