Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoelang 'mag' jouw hond niet eten?
Moderator: moderatorteam
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Re: Hoelang 'mag' jouw hond niet eten?
Als ze hier niet eten is t wel heel ernstig.. Alle 3 eten ze altijd. Dumas iets trager als Csiva loops is maar niet eten is nooit een optie 
- Yara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
- Aantal honden: 2
Hier is het per hond nogal verschillend. Famke slaat wel vaker eens een of meerdere dagen over. Zolang ze wel koekjes en kaas lust maak ik mij daar geen zorgen om. Yara en Zorro laten zelden hun eten staan. Dus als die niet willen eten dan hou ik ze goed in de gaten. Als ze verder vrolijk zijn en nog gewoon rond rennen en niet ziek zijn dan doe ik eerst niks. Maar als ze wel echt ziek zijn dan ga ik er wel zo snel mogelijk mee naar de DA.

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Als ze hier niet eten moeten ze echt wel heel ziek zijn.
Dus als dat eens zou gebeuren (nog nooit aan de hand gehad gelukkig) ga ik gelijk naar de DA.
Dus als dat eens zou gebeuren (nog nooit aan de hand gehad gelukkig) ga ik gelijk naar de DA.
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Damy is ook een lastige eter, maar snoepjes gaan er altijd wel in. Pas als dat niet gaat, maak ik me zorgen.
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ds is vanmorgen geopereerd, rechtstreeks van de operatietafel in de auto gelegd om 12u, nog bijna volledig verdoofd. Om 16u heeft ze een pot kip en rijst gegeten met volle smaak
Ze eten hier eigenlijk altijd, 1 keer geen eetlust hebben ok, maar meestal gaan ze het dan toch nog met lange tanden opeten, maar een dag niet eten... nah, dan zou ik toch al op scherp staan in alle geval.
Ze eten hier eigenlijk altijd, 1 keer geen eetlust hebben ok, maar meestal gaan ze het dan toch nog met lange tanden opeten, maar een dag niet eten... nah, dan zou ik toch al op scherp staan in alle geval.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
1 x niet maar dan zijn wel al div alarmbellen afgegaan. Ze eten hier nl gewoon altijd. Loopse teven, schijterietes, wat dan ook.. eten doen ze. Xito had een dag niet gegeten toen ik met hem bij de da zat en mijn gevoel was dus terecht... accuut nierfalen en 2 dagen later was t over ...
Xygan was in t begin een lastige eter... zeker de 1e maanden kon ie maaltijden laten staan maar nu.... hij is als 1e klaar en staat echt te wachten op zn eten...
Xygan was in t begin een lastige eter... zeker de 1e maanden kon ie maaltijden laten staan maar nu.... hij is als 1e klaar en staat echt te wachten op zn eten...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi