Moderator: moderatorteam

Ik ben de eigenaar. Ze spelen regelmatig met elkaar. Ik had Buck en Balou en later Dino al terug geroepen omdat ik het teveel vond. Baas van de staff zei dat ik dat niet hoefde te doen, omdat ze het wel leuk vond. Je hebt gelijk. Op het moment zelf zag ik het niet omdat het een vrij kort moment is geweest en ze ook heel leuk gerend hebben. Maar ik zal het in de gaten houdenLemuria schreef:Ze groeien tot ongeveer 1-1,5 jaar gemiddeld, geloof ik. Izzy is gestopt met groeien toen ze net een jaar was geweest, daarna zwaren ze uit.
Offtopic: Als ik de eigenaar van die honden was, had ik ze teruggeroepen/weggelokt. Ik krijg jeuk van de manier waarop de Staff ongemakkelijk uit d'r ogen kijkt door al die hoge staarten om 'm heen.
Haar moeder is 21 kg, dus dan verwacht ik dat ze wel groter en zwaarder zal worden dan haar moeder.Apple schreef:Ze zal sowieso nog wel de hoogte in gaan, gezien de 'knobbels' op de voorpoten.
Maar hoeveel dat zal zijn, is lastig te zeggen. Apple was rond die leeftijd een kg of 7 geloof ik. Nu is ze 13,5kg
De staff is inderdaad heel lief. Ze snauwt niet. maar ik kan honden van dit ras ook niet heel goed lezen want ik vind ze er altijd zo onverstoorbaar en met weinig uitdrukking uitzien. dat ligt ws aan mij omdat ik ze niet gewend ben.Waarschijnlijk is dat voor de kenners wel goed te zien, maar ik ben niet ervaren met dit soort honden zelflaeken schreef:Niet teveel zorgen maken over die staff hoor. Ze lijkt mij een lieve hond. Juist het feit dat ze zich wat drukt maakt dat ze heel betrouwbaar over komt op mij. Ja, je roedel is best wel overweldigend in hun ontmoeting maar dat kunnen ze zich zo ook permitteren samen. De staff ziet er voor mij totaal kalm uit en zeker niet gevaarlijk. Ik zou eerder denken dat ze kan snappen dan dat ze gaat vechten hoor.
Mijn honden zagen er altijd zo uit als er een roedel honden op ze af kwam. Dat kunnen de meeste honden best aan en dan zien ze er inderdaad zo uit. Beetje onzeker, staart laag en wat gedrukt. Geeft gewoon aan dat ze geen gedoe wil en zeker geen ruzie en dat ze respect heeft voor je roedel. Ik zou me wel zorgen maken als haar staart omhoog gaat en ze zich op 1 van je honden gaat richten. Die gaat aanstaren en met haar neus boven de schouder gaat staan. Dat is vaak het startsein voor een erop duiken.

Ja leukEefje83 schreef:je woont redelijk dichtbij, we moeten eens afspreken, kunnen de gezusters samen raggen, kun je gelijk vergelijken.
Kira is nu 13,7 kilo, die is in een week gewoon bijna een kilo aangekomen.Dus groeien doet ze wel gelukkig.
een terugkomdag, leukRi@ schreef:Ja leukEefje83 schreef:je woont redelijk dichtbij, we moeten eens afspreken, kunnen de gezusters samen raggen, kun je gelijk vergelijken.
Kira is nu 13,7 kilo, die is in een week gewoon bijna een kilo aangekomen.Dus groeien doet ze wel gelukkig.Nola (ook een zus) woont bij m'n zoon dus die kan ook mee eventueel, en Joey (broertje) woont bij m'n buurvrouw en Sam (ook een broertje) bij haar zwager ook in de buurt. Misschien willen zij ook wel mee.
Is goed. Ik ga vast informeren wanneer iedereen eventueel kan.Eefje83 schreef:een terugkomdag, leukRi@ schreef:Ja leukEefje83 schreef:je woont redelijk dichtbij, we moeten eens afspreken, kunnen de gezusters samen raggen, kun je gelijk vergelijken.
Kira is nu 13,7 kilo, die is in een week gewoon bijna een kilo aangekomen.Dus groeien doet ze wel gelukkig.Nola (ook een zus) woont bij m'n zoon dus die kan ook mee eventueel, en Joey (broertje) woont bij m'n buurvrouw en Sam (ook een broertje) bij haar zwager ook in de buurt. Misschien willen zij ook wel mee.
![]()
![]()
staan er op het strand bij Den Haag/Scheveningen enz vaste strandtenten of niet?Anders moeten we kijken of we het in KAtwijk kunnen organiseren, daar is er nu zowieso 1 het hele jaar open, kunnen we wandelen en daarna gezellig wat drinken.
Nou ja, moeten we even via pb of fb verder afspreken