Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik wilde alleen ff melden dat mijn Yoep bekant een moord doet voor z'n Duck Natuurvoeding wat ik hem tegenwoordig geef. Door zijn diarree probleempjes van laatst kreeg ik van meerdere mensen die tip, en ben dat gaan halen.
Nu was hij helemaal diarree-vrij (en medicijnvrij) al een aantal dagen dus meng ik zijn pupbrokken met gekookte Duck, en...........
hij vreet mijn keukenkastjes zowat op! Piepen, blaffen, HONGER!!!!
Ben blij dat hij dat zo leker vind :p:
Greetz van Lesley&Edwin
Miauw van Snoepey, Mickey en Ricky
Poot van Yoep
Ze krijgen hier eens per week vers vlees. Als je op hun website even wat invult krijg je zelfs een waardebon voor 2 kg. Duck die je bij bepaalde zaken kunt ophalen. Succes
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ik wilde alleen ff melden dat mijn Yoep bekant een moord doet voor z'n Duck Natuurvoeding wat ik hem tegenwoordig geef. Door zijn diarree probleempjes van laatst kreeg ik van meerdere mensen die tip, en ben dat gaan halen.
Nu was hij helemaal diarree-vrij (en medicijnvrij) al een aantal dagen dus meng ik zijn pupbrokken met gekookte Duck, en...........
hij vreet mijn keukenkastjes zowat op! Piepen, blaffen, HONGER!!!!
Ben blij dat hij dat zo leker vind :p:
Je zegt dat je de brokken mengt met het versvlees.
hiha, ja dat kun je wel zeggen, ik weet ook niet hoe het kan hoor!!!!
Echt heel raar, heb al vanalles geprobeerd, echt frapant, maar ook echt vlees laat hij staan, maar geef hem groente of fruit en je hebt bijna geen hand meer,hiha!!!
Hij zal wel vegetarier zijn,hiha!!!!
Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!
Welke variant geef je eigenlijk?
Toen wij met versvlees begonnen was de enige variant waar ze het echt goed op deden, uitmuntend.
Nu maakt het niets meer uit welk merk of welke variant
Suc6 en ik hoop dat de diaree niet meer terugkomt.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Die bon heb ik idd al aangevraagd en zou opgestuurd worden, is mooi meegenomen!
Hij krijgt nu Duck Lam&Rijst omdat uitmuntend op was (we hebben 8 dierenwinkels in Alphen maar er is er maar 1 die Duck verkoopt, en die ging verhuizen vorige week dus had zijn voorraad niet aangevuld ).
Maar volgens mij kan je met die bon uitmuntend halen, dus als dit op is ga ik zeker uitmuntend halen!
:
Greetz van Lesley&Edwin
Miauw van Snoepey, Mickey en Ricky
Poot van Yoep
Die bon heb ik idd al aangevraagd en zou opgestuurd worden, is mooi meegenomen!
Hij krijgt nu Duck Lam&Rijst omdat uitmuntend op was (we hebben 8 dierenwinkels in Alphen maar er is er maar 1 die Duck verkoopt, en die ging verhuizen vorige week dus had zijn voorraad niet aangevuld ).
Maar volgens mij kan je met die bon uitmuntend halen, dus als dit op is ga ik zeker uitmuntend halen!
:
Ja op die uitmuntend doen ze het hier ook het best, ze zijn er echt gek van
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Sander schreef:Een paar dagen vasten (mits de gesteldheid van de hond het toelaat) zou best wel eens kunnen helpen bij de acceptatie van nieuwe dingen
Voor een volwassen hond wel... voor een pup lijkt me dat minder?
Fangio kan al helemaal niet tegen vasten, dat deed bij hem nog meer kwaad zeg maar, ik heb ook gewoon langzamerhand over gegaan op versvlees.
Sander schreef:Een paar dagen vasten (mits de gesteldheid van de hond het toelaat) zou best wel eens kunnen helpen bij de acceptatie van nieuwe dingen
Voor een pup is dit inderdaad veel te lang, maar een gezonde volwassen hond kan prima een paar dagen zonder eten. Zo af en toe vasten is volgens mij zelfs goed voor je (hond).
Voor een pup is dit inderdaad veel te lang, maar een gezonde volwassen hond kan prima een paar dagen zonder eten. Zo af en toe vasten is volgens mij zelfs goed voor je (hond).
Ja ik heb het wel eens geprobeerd maar bij mijn reu werkt het averechts, hij wordt er soort van ziek van, gaat gal spugen enz..
De teef kan het weer wel, maar ik sla het vasten maar over
Ja, over vasten wordt veel gezegd, maar tegenwoordig hoor je toch steeds meer dat het achterhaald is dat vasten gezond is voor de hond en eerder slecht!!!!
Groetjes Cyntha..Trotse eigenaresse van mijn newfoundlander Bas, paard Storm, prairiehondjes en slang!
Cyntha schreef:Ja, over vasten wordt veel gezegd, maar tegenwoordig hoor je toch steeds meer dat het achterhaald is dat vasten gezond is voor de hond en eerder slecht!!!!
Hangt er gewoon van af wat je hond te eten krijgt,of die een pup is,of die ziek is.
Een gezonde hond die grote maaltijden kan verwerken in 1 keer kan makkelijk 1 of 2 dagen vasten.
Een hond die brokken eet zou ik niet laten vasten. Een pup ook niet.
een zieke hond ook niet.
maxcola schreef:Ze krijgen hier eens per week vers vlees. Als je op hun website even wat invult krijg je zelfs een waardebon voor 2 kg. Duck die je bij bepaalde zaken kunt ophalen. Succes