Ik heb vandaag de stoute schoenen aan getrokken en ben gewoon! met Dux naar het strand gegaan.
Normaal durf ik dat niet, want er lopen te veel honden los en die komen dan naar je toe. En Dux valt uit aan de lijn, en als hij los is wil hij opjagen, of gewoon stoer doen. Maar ik ben te bang dat hij echt wat doet (heeft hij nog nooit gedaan, maar ik heb toch die angst). Het gaat mij niet om bijten (want ik twijfel of hij het echt doet), maar hij is ook van het er bovenop springen met zijn 32 kilo
En er waren honden, de meeste bleven braaf bij de baas, en dan interesseert Dux het ook niet zoveel (meer), ja hij kijkt en kijkt, maar hij loopt braaf door (wel op 10 meter afstand hoor
Maar er rennen ook honden, achter een bal aan of met elkaar, en dat vindt hij heel moeilijk (een trigger), dus dan kijkt hij wat langer en wil dan wat meer er naar toe, en dan zei ik nee of terug (naast mijn been) en dan deed hij dat.
Hij heeft zelfs nog los gelopen en met een tennisbal in de zee gespeeld!
Hij heeft denk ik 15 honden genegeerd, 2 honden zijn op hem af gekomen terwijl hij aan de lijn zat en dan wil hij wel terug om er wat van te zeggen op zijn manier
Foto's van het bewijs, van een blijei Dux
In de zee spelen

Het waaide aardig, en als je wat verder loopt is er niemand meer op het strand!

Aan de riem met de oren in de wind

Goed he baas?! (en ja hij draagt een GL en ik schaam mij er niet voor, hij heeft er zelfs een zebraprintje om heen