Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Krakende schouder of elleboog
Moderator: moderatorteam
-
Lieske1977
Krakende schouder of elleboog
Sinds een paar dagen knakt Joys schouder of elleboog (ik weet niet zeker welk gewricht) af en toe, bijvoorbeeld als ze zich uitrekt. Ze geeft totaal geen pijn aan en loopt en rent soepel, maar dit kraken is nieuw. De enige oorzaak of aanleiding die ik kan bedenken is dat ze in de week van 21-28 december extra veel gerend, gesprongen en geklauterd heeft. Is dat kraken reden om haar door de DA na te laten kijken of is dat zwaar overdreven omdat ze geen pijn heeft?
-
jome
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Re: Krakende schouder of elleboog
Mijn hond knakt/kraakt soms ook, volgens de dierenarts geen enkele reden tot zorg of verder onderzoekLieske1977 schreef: Is dat kraken reden om haar door de DA na te laten kijken of is dat zwaar overdreven omdat ze geen pijn heeft?
Weet niet of dat dan voor elke hond zo is, hij heeft haar toen wel goed onderzocht
Hij vond het vergelijkbaar als mensen waar een gewricht bij kraakt
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Maylo heeft dat soms ook wel, als hij zich uitrekt. Ook nergens last van en DA gaf inderdaad ook aan dat het op het zelfde neer komt als bij mensen die wel eens kraken.
-
Lieske1977
Ik win ook met gemak van JoyTara schreef:Mijn honden maken ook wel eens een crepiterend geluid, maar met zijn allen maken ze nog niet zoveel geluid als ik in mijn eentje.
Ik knak dat het een lieve lust is. Met mijn heup is het leukst, die knakt altijd keihard.