Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuw maatje zoeken maar hoe of wat?
Moderator: moderatorteam
-
idefix
- geregistreerd lid
nieuw maatje zoeken maar hoe of wat?
Mijn trouwe maatje overleed onlangs plotseling. Het heeft de nodige tranen gekost en dat doet het nog steeds.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om dit verdriet niet meer mee te maken. Toch denk ik erover om weer naar een nieuw maatje te gaan zoeken.
Ik weet alleen nog niet welke. Ik heb destijds heel goed overwogen gekeken naar wat ik wel en juist niet wilde, wat bij me past en wat niet.
Ik ben van mening dat ieder dat moet doen voor de aanschaf want je neemt de verantwoording van een hond waar je normaal gesproken jaren samen mee bent.
Het werd toen een labrador en een lievere hond kan ik me nog steeds niet voorstellen.
Als ik een nieuwe start wil maken dan wil ik toch voor iets anders gaan. Dit om de herinnering of vergelijking uit de weg te gaan.
Ik weet dus niet of het een rashond of juist niet , een pup of adoptiehond kan worden.
Gezien de verontrustende berichten over het door-fokken , de hondenhandelaren ben ik wat bang om een pup te nemen. Terecht of onterecht?
De asiels in mijn omgeving zijn schaars en bieden op het moment zeker niet wat ik zou willen/kunnen.
Dan is er nog de wereld van de opvanghonden uit het buitenland. Heeft iemand ervaring over bv. Animals in Distress?
Op zich lijkt me adoptie een goede zaak maar wat ik begreep zijn het vaak met een 'rugzak'.
Dierenartsen zijn er vaak sceptisch over betreft gedragsproblemen maar ook honden met medische problemen. Dat wil ik niet. Ik weet niet of dit egoïstisch is maar dat is iets wat op emotioneel gebied er ook inhakt.
Heeft iemand ervaring, hoe is de begeleiding, de nazorg e.d. van hen?
Het valt mij op dat er erg veel wordt geadverteerd maar wordt er ook gekeken of de hond wel bij je past en zo niet wat dan?
Best wat vragen dus maar ik wil niet over 1 nacht ijs gaan.
Eigenlijk had ik me voorgenomen om dit verdriet niet meer mee te maken. Toch denk ik erover om weer naar een nieuw maatje te gaan zoeken.
Ik weet alleen nog niet welke. Ik heb destijds heel goed overwogen gekeken naar wat ik wel en juist niet wilde, wat bij me past en wat niet.
Ik ben van mening dat ieder dat moet doen voor de aanschaf want je neemt de verantwoording van een hond waar je normaal gesproken jaren samen mee bent.
Het werd toen een labrador en een lievere hond kan ik me nog steeds niet voorstellen.
Als ik een nieuwe start wil maken dan wil ik toch voor iets anders gaan. Dit om de herinnering of vergelijking uit de weg te gaan.
Ik weet dus niet of het een rashond of juist niet , een pup of adoptiehond kan worden.
Gezien de verontrustende berichten over het door-fokken , de hondenhandelaren ben ik wat bang om een pup te nemen. Terecht of onterecht?
De asiels in mijn omgeving zijn schaars en bieden op het moment zeker niet wat ik zou willen/kunnen.
Dan is er nog de wereld van de opvanghonden uit het buitenland. Heeft iemand ervaring over bv. Animals in Distress?
Op zich lijkt me adoptie een goede zaak maar wat ik begreep zijn het vaak met een 'rugzak'.
Dierenartsen zijn er vaak sceptisch over betreft gedragsproblemen maar ook honden met medische problemen. Dat wil ik niet. Ik weet niet of dit egoïstisch is maar dat is iets wat op emotioneel gebied er ook inhakt.
Heeft iemand ervaring, hoe is de begeleiding, de nazorg e.d. van hen?
Het valt mij op dat er erg veel wordt geadverteerd maar wordt er ook gekeken of de hond wel bij je past en zo niet wat dan?
Best wat vragen dus maar ik wil niet over 1 nacht ijs gaan.
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Re: nieuw maatje zoeken maar hoe of wat?
Stichting Mirtos Animal Project (www.mirtos.nu) zoekt ook gastgezinnen
Als je meer info wil, stuur dan even een pbtje dan neem ik contact met je op!

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Weetje voor alles zijn voor en nadelen te noemen.
Als je een hond uit het buitenland wilt adopteren zoek dan naar een hond die al in de opvang zit in nederland dan kan je op bezoek en kennismaken en krijg je meteen meer te horen over het karakter van de hond.. je kan een jongere hond of een wat oudere kiezen, net wat je wilt of waar je hart een tikkie sneller van gaat kloppen.
Een pup van een fokker, zolang je naar een goede fokker zoekt en zorgt dat je geen broodfokker kiest , ook een ras waar niet al te veel gekkigheid in zit , en verder moet het ook geluk hebben zijn.
Vraag je eerst eens af wat wil je met de hond, wil je heel actief of juist niet.. dan vallen er al snel rassen of karakters af.
Zelf heb ik 1 nederlandse hond gehad als pup, 1 spaanse van 6 jaar en 1 spaanse van 10+ jaar geadopteerd en beide super honden, niet moeilijker dan een andere hond alleen het oudje had incontinentie problemen maar die had ik al in gecalculeerd.
Bowie hebben we als pup geadopteerd vanuit spanje en dat is eigenlijk de lastigste geweest, zij kwam met 5 weken oud met mama en de rest naar nederland, met 10 of 11 weken oud is ze naar ons gekomen.
Als je een hond uit het buitenland wilt adopteren zoek dan naar een hond die al in de opvang zit in nederland dan kan je op bezoek en kennismaken en krijg je meteen meer te horen over het karakter van de hond.. je kan een jongere hond of een wat oudere kiezen, net wat je wilt of waar je hart een tikkie sneller van gaat kloppen.
Een pup van een fokker, zolang je naar een goede fokker zoekt en zorgt dat je geen broodfokker kiest , ook een ras waar niet al te veel gekkigheid in zit , en verder moet het ook geluk hebben zijn.
Vraag je eerst eens af wat wil je met de hond, wil je heel actief of juist niet.. dan vallen er al snel rassen of karakters af.
Zelf heb ik 1 nederlandse hond gehad als pup, 1 spaanse van 6 jaar en 1 spaanse van 10+ jaar geadopteerd en beide super honden, niet moeilijker dan een andere hond alleen het oudje had incontinentie problemen maar die had ik al in gecalculeerd.
Bowie hebben we als pup geadopteerd vanuit spanje en dat is eigenlijk de lastigste geweest, zij kwam met 5 weken oud met mama en de rest naar nederland, met 10 of 11 weken oud is ze naar ons gekomen.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
- Aantal honden: 2
Doe wat je hart je ingeeft. Bij rashonden zijn er genoeg rassen waar ik zo ver mogelijk vandaan zal blijven qua gezondheid, maar er zijn er ook zat waar ik zonder aarzelen een pup van zou aanschaffen. Lees je in, zoek een fokker die je aanspreekt en waar je vertrouwen in hebt, informeer hier, dan komt het vast goed. Fokkers herplaatsen ook weleens dieren waar niet meer mee gefokt wordt of die toch niet geschikt bleken te zijn.
Persoonlijk heb ik niks met buitenlandse hondjes. Zie in mijn werk als trimster toch veel zeer angstige honden die soms toch behoorlijke problemen hebben, zowel qua gedrag als gezondheid. Maar ook daar zullen ongetwijfeld hele leuke, ongecompliceerde dieren tussen zitten.
Succes met je zoektocht.
Persoonlijk heb ik niks met buitenlandse hondjes. Zie in mijn werk als trimster toch veel zeer angstige honden die soms toch behoorlijke problemen hebben, zowel qua gedrag als gezondheid. Maar ook daar zullen ongetwijfeld hele leuke, ongecompliceerde dieren tussen zitten.
Succes met je zoektocht.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
-
idefix
- geregistreerd lid
bedankt voor de reacties.
Een opvanghond vanuit het buitenland gaat het voor mij ws. niet worden. Teveel onzekerheden en risico's voor mijn gevoel.
Vaak zijn het rassen of kruisingen waar de eigenschappen onbekend van zijn evenals hun traumatische geschiedenis en gezondheid.
Een hond uit het asiel zou ik eerder nemen mits er meer van de achtergrond bekend is.
Ik weet wel wat ik wel of niet wil en welk karakter er wel bij me past. Een klein schoothondje en/of een hond waar je mee naar de trimsalon moet geniet niet mijn voorkeur.
Een aantal rassen heb ik al wel in gedachten en daar zijn enkele bij die wel soms naar de kapper moeten.
Belangrijk is dat het weinig blaft. Mijn hond blafte alleen in haar slaap of tijdens een spelletje. Dat vind ik dus perfect.
Er ging bijna geen dag voorbij dat ze in haar slaap blafte met een hoog stemmetje en ik van alles zag bewegen. Altijd om moeten lachen, zelfs wanneer ik er zelf wakker door werd.
Ik vind een beagle een mooi hondje wat qua karaktereigenschappen wel bij me zou passen. Ik heb alleen regelmatig gelezen dat het nogal blaffers zijn. Is dat juist of onjuist?
Een opvanghond vanuit het buitenland gaat het voor mij ws. niet worden. Teveel onzekerheden en risico's voor mijn gevoel.
Vaak zijn het rassen of kruisingen waar de eigenschappen onbekend van zijn evenals hun traumatische geschiedenis en gezondheid.
Een hond uit het asiel zou ik eerder nemen mits er meer van de achtergrond bekend is.
Ik weet wel wat ik wel of niet wil en welk karakter er wel bij me past. Een klein schoothondje en/of een hond waar je mee naar de trimsalon moet geniet niet mijn voorkeur.
Een aantal rassen heb ik al wel in gedachten en daar zijn enkele bij die wel soms naar de kapper moeten.
Er ging bijna geen dag voorbij dat ze in haar slaap blafte met een hoog stemmetje en ik van alles zag bewegen. Altijd om moeten lachen, zelfs wanneer ik er zelf wakker door werd.
Ik vind een beagle een mooi hondje wat qua karaktereigenschappen wel bij me zou passen. Ik heb alleen regelmatig gelezen dat het nogal blaffers zijn. Is dat juist of onjuist?
- Ivanneke
- Actief
- Mijn ras(sen): Herderig, Kangalachtig en een knappe kruising
Misschien zit hier iets voor je bij? Van deze dieren is de hele geschiedenis bekend
http://www.shhh.nl/labhonden/
Wil je een pup of een volwassen hond?
http://www.shhh.nl/labhonden/
Wil je een pup of een volwassen hond?

-
carina58
- Actief
- Mijn ras(sen): Gordon Setter
Bij de gordonsettervereniging staat een herplaatser. Gordon setter 15 maanden oud.
Heeft op dit moment darm/maagproblemen pas zodra dit opgelost is komt hij ter plaatsing.
Kon niet bij oude baasje blijven.
Zijn zeker geen blaffers. Weinig trimwerk (wel de pootjes) 1 a 2 keer per jaar naar de trimsalon om hem mooi te houden. Vacht klit niet.
Heeft op dit moment darm/maagproblemen pas zodra dit opgelost is komt hij ter plaatsing.
Zijn zeker geen blaffers. Weinig trimwerk (wel de pootjes) 1 a 2 keer per jaar naar de trimsalon om hem mooi te houden. Vacht klit niet.
-
carina58
- Actief
- Mijn ras(sen): Gordon Setter
Bij de gordonsettervereniging staat een herplaatser. Gordon setter 15 maanden oud.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Een goede stichting selecteert in land van herkomst al goed op gedrag en gezondheid. De honden krijgen een gedragstest en ze gaan naar de dierenarts. Ze kunnen vertellen in hoeverre de hond baasgericht is, of hij zeker of onzeker is, hoe hij het doet met katten, hoe zijn omgang is met vreemden en andere honden, hoe hij reageert op harde geluiden, hoe hij is met kinderen. Etc.idefix schreef: Een opvanghond vanuit het buitenland gaat het voor mij ws. niet worden. Teveel onzekerheden en risico's voor mijn gevoel.
Van alles opvanghonden die ik heb gehad, had er niet 1 gedragsproblemen en hadden ze geen traumatisch verleden. Maar onze stichting (hij is er helaas niet meer) bemiddelde alleen de kansrijke honden. Zonder volle rugzak dus. Gezellige, sociale pubers die t leven zien zitten.
Er zijn ook stichtingen die iedere bangerikkie uit het dodingsstation redden en deze willen plaatsen. Daar komen de verhalen vandaan van honden die al 4 dagen achter de wasmachine zitten en honden die met de staart over de buik over straat kruipen.

-
idefix
- geregistreerd lid
vriendelijk dank voor het meedenken.
Een gordonsetter is me toch iets te groot. Ik neig toch naar iets kleiners zoals ik gewend was tot middelmaat.
Ik werd heel blij en ontroerd van de link van de labhondjes. Het mag van mij zowel pup als volwassen zijn.
Ik heb er een mailtje naar gestuurd. Nu afwachten of men contact opneemt. Ik woon alleen helemaal aan de andere kant van het land en hopelijk vormt dat geen probleem.
Ik heb hier wel een veel beter gevoel bij dan met de honden vanuit het buitenland.
Een gordonsetter is me toch iets te groot. Ik neig toch naar iets kleiners zoals ik gewend was tot middelmaat.
Ik werd heel blij en ontroerd van de link van de labhondjes. Het mag van mij zowel pup als volwassen zijn.
Ik heb er een mailtje naar gestuurd. Nu afwachten of men contact opneemt. Ik woon alleen helemaal aan de andere kant van het land en hopelijk vormt dat geen probleem.
Ik heb hier wel een veel beter gevoel bij dan met de honden vanuit het buitenland.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat zal alleen een probleem zijn als je verwacht dat ze het hondje bij je thuisbrengen!idefix schreef:Ik woon alleen helemaal aan de andere kant van het land en hopelijk vormt dat geen probleem.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met honden uit Spanje, maar het is ook mooi om voor een ex-lab hondje te kiezen.
Spannend hoor!
-
idefix
- geregistreerd lid
Waar ik ongerust over ben is een mogelijke reis van enkele uren wat ik om gezondheidsredenen niet aankan. Ik wacht het af.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Schiet je niet een beetje door in je angst voor nog een keer verdriet. Daar ontkom je niet aan als je een levend wezen in huis haald.
De perfecte, probleemloze en gezondste hond bestaat niet en ook geen hond die niet dood zal gaan.
Het mooiste is dat ze leven en daar moet je het mee doen zolang als het duurt.
Dat is de winst die ze je bij leven geven .
Zal toch best ergens een hondje rondlopen in je omgeving , kijk naar de hond en niet naar waar hij vandaan komt of waar hij zit.
Heeft geen nut en dat beest kan er ook niets aan doen waar hij zit en daardoor afschrijven bij voorbaat kan je ook wat leuke honden mislopen en jezelf ontzeggen.
Iedere hond kan ziek worden en dood gaan of problemen geven .
De perfecte, probleemloze en gezondste hond bestaat niet en ook geen hond die niet dood zal gaan.
Het mooiste is dat ze leven en daar moet je het mee doen zolang als het duurt.
Dat is de winst die ze je bij leven geven .
Zal toch best ergens een hondje rondlopen in je omgeving , kijk naar de hond en niet naar waar hij vandaan komt of waar hij zit.
Heeft geen nut en dat beest kan er ook niets aan doen waar hij zit en daardoor afschrijven bij voorbaat kan je ook wat leuke honden mislopen en jezelf ontzeggen.
Iedere hond kan ziek worden en dood gaan of problemen geven .
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
idefix
- geregistreerd lid
Ik ga mezelf niet verdedigen omdat ik uit medisch oogpunt geen urenlange reis kan maken. Dat is nou waar ik het mee moet doen.
Ik wacht de reactie van de labhonden af. Ik kijk anders wat er op mijn pad komt. Komt er niets dan is dat heel erg jammer.
De advertentiesites vermijd ik sowieso.
Ik wacht de reactie van de labhonden af. Ik kijk anders wat er op mijn pad komt. Komt er niets dan is dat heel erg jammer.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
idefix schreef:Ik ga mezelf niet verdedigen omdat ik uit medisch oogpunt geen urenlange reis kan maken. Dat is nou waar ik het mee moet doen.
Niemand zei daar toch wat over? Of heb ik wat gemist?
Succes met het zoeken naar een maatje.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik snap al die mitsen en maren nooit zo.
zoek een hond die je aanspreekt en deal met wat er op je weg komt.
honden zijn levende wezens, geen machines en garanties krijg je daarbij nooit, of je nou een pup neemt uit 1000 keer geteste ouders of een straathond uit roemenië.
zoek een hond die je aanspreekt en deal met wat er op je weg komt.
honden zijn levende wezens, geen machines en garanties krijg je daarbij nooit, of je nou een pup neemt uit 1000 keer geteste ouders of een straathond uit roemenië.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
http://www.animalinneed.com/honden-in-nederland
Als je een geschikte hond ziet dan zou ik gewoon eens bellen. Ik ken heel veel mensen die daar hun hond vandaan hebben gehaald en ze geven eerlijke info. Garanties krijg je natuurlijk nooit bij een levend wezen.
Overigens kan een labhond net zo goed een buitenlander zijn. Ik hou er niet zo van om alles op een hoop te gooien. Mijn hond komt uit Duitsland, ook een buitenlander. Dat is weer heel wat anders dan een roemeen en dat is weer heel wat anders dan een belg. "De buitenlander" is geen ras. Het is geen uniform beest. Mensen die doen alsof je het op 1 hoop kunt gooien hebben er geen verstand van. Dierenarts of niet.
Als je een geschikte hond ziet dan zou ik gewoon eens bellen. Ik ken heel veel mensen die daar hun hond vandaan hebben gehaald en ze geven eerlijke info. Garanties krijg je natuurlijk nooit bij een levend wezen.
Overigens kan een labhond net zo goed een buitenlander zijn. Ik hou er niet zo van om alles op een hoop te gooien. Mijn hond komt uit Duitsland, ook een buitenlander. Dat is weer heel wat anders dan een roemeen en dat is weer heel wat anders dan een belg. "De buitenlander" is geen ras. Het is geen uniform beest. Mensen die doen alsof je het op 1 hoop kunt gooien hebben er geen verstand van. Dierenarts of niet.
- dagmar88
- Zeer actief
idefix schreef:Ik ga mezelf niet verdedigen omdat ik uit medisch oogpunt geen urenlange reis kan maken. Dat is nou waar ik het mee moet doen.
Zijn zo genoeg leuke honden te vinden, van bazen die het herplaatsen liever zelf in de hand houden dan dat ze hun hond bij het asiel afgeven en in het ongewisse blijven.
Net als bij alle kanalen om een hond te vinden heb je er goede en foute tussen zitten.
De baas of een opvanggezin kan je vaak veel meer vertellen en je ziet meteen hoe de hond zich daar thuis gedraagt.
Niet dat het me heel veel kan schelen hoor, zoek net zo makkelijk een hond van een plaatje of zelfs van horen zeggen uit.
Ik heb herplaatsers van een stichting die uit bulgarije komen (de één zo makkelijk als de ander moeilijk is), een nu volwassen tweedehands broodfok pup en een vrolijke hageneese lobbes.
Alleen de laatste ook daadwerkelijk van marktplaats, maar al de andere honden hebben er toevallig ook op gestaan.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Wie heeft het over je reisprobleem.?idefix schreef:Ik ga mezelf niet verdedigen omdat ik uit medisch oogpunt geen urenlange reis kan maken. Dat is nou waar ik het mee moet doen.
Zijn bij jullie in de buurt toch ook zat honden te vinden .? Zoek op leuke honden en niet of ze nu van een partikulier , stichting ,gastgezin of dierenasiel of op MP staan.
Selecteer de honden die je leuk vind en daarna wat je niet vertrouwd en verder. Houd je er vanzelf een paar over waar je uit kan kiezen.

-
idefix
- geregistreerd lid
echt fijn , die persoonlijke aanvallen!
gegroet!
gegroet!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
idefix schreef:echt fijn , die persoonlijke aanvallen!![]()
gegroet!

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Ehm als je dit als persoonlijke aanvallen ziet vraag ik me af of het HF een geschikt forum is voor je...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik heb de pest aan lange reizen maken en heb toch een hondje uit Hongarije, werd binnen in huis afgeleverdidefix schreef:Ik ga mezelf niet verdedigen omdat ik uit medisch oogpunt geen urenlange reis kan maken. Dat is nou waar ik het mee moet doen.
-
idefix
- geregistreerd lid
Beste bouvierpoeldel,
Heel stoer zo anoniem!!
Mag ik je uitnodigen om dit in mijn gezicht te zeggen?
Ik wil wel eens zien wie er dan slachtoffer wordt....
Stuur me gerust een pb!
Toch nog bedankt voor de wel opbouwende reacties in het begin.
Heel stoer zo anoniem!!
Stuur me gerust een pb!
Laatst gewijzigd door idefix op 03 jan 2016 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Zeg.... vind je dit normaal?idefix schreef:Beste bouvierpoeldel,
Heel stoer zo anoniem!!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
WTF?idefix schreef:echt fijn , die persoonlijke aanvallen!![]()
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Persoonlijke aanvallen in dit topic, waar ??Miranda schreef:WTF?idefix schreef:echt fijn , die persoonlijke aanvallen!![]()
![]()
![]()

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Nou....ik zal de enige persoonlijke aanval even voor je quotenthom schreef:Persoonlijke aanvallen in dit topic, waar ??
idefix schreef:Beste bouvierpoeldel,
Heel stoer zo anoniem!!
And few will ever climb
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Tja.Miranda schreef:Nou....ik zal de enige persoonlijke aanval even voor je quotenthom schreef:Persoonlijke aanvallen in dit topic, waar ??![]()
idefix schreef:Beste bouvierpoeldel,
Heel stoer zo anoniem!!

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Niemand heeft je aangevallen of onbeschoft behandeld dus ja als je zo begint te dramaquenen en gelijk je beperking vanuit je medisch oogpunt erbij gaat slepen om je puntje te zetten zet je jezelf toch echt neer als slachtoffer .idefix schreef:Beste bouvierpoeldel,
Heel stoer zo anoniem!!
Stuur me gerust een pb!
En ja misschien ben ik voor jou anoniem maar vertel even wie jij bent dan Idefixje , kan ik het je openlijk in je gezicht herhalen . Maar dat zal ook wel niet goed overkomen omdat je met lezen ook al moeite hebt.
Of was dat vanuit medisch oogpunt je beperking.?
Kom zeg stel je niet aan , ga anders lekker op een kleuterforum zitten.