Nouja, gelukkig is het voor alle dieren hier een avond (bijna) als alle andere (behalve dat de baasjes lang opblijven
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Advocaat met oud en nieuw.
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: Advocaat met oud en nieuw.
Op ons vorige adres hadden we nog geen honden, maar ik zou niet weten hoe ik dat had moeten doen. Toch maar ergens een huisje/hutje op de hei huren...
Nouja, gelukkig is het voor alle dieren hier een avond (bijna) als alle andere (behalve dat de baasjes lang opblijven
), heerlijk!
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Nou dankzij de advokaat zijn we het nieuwe jaar prima doorgekomen,
ze namen allebei kwispelstaartend de koekjes in ontvangst en Ziggy ligt nu lief zijn roes uit te slapen.
ze namen allebei kwispelstaartend de koekjes in ontvangst en Ziggy ligt nu lief zijn roes uit te slapen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Hanneke2
- Zeer actief
Oh ik wou dat het hier regende.-Saskia- schreef:Net zoals vorig jaar hielp de advocaat hier wel wat bij de lichte knallen maar zijn ze weer volledig over de zeik om middernacht.
Ik heb alcohol resistente honden ofzo![]()
Volgend jaar probeer ik dus echt de alprazolam.
Het is hier gigántisch beginnen regenen, dat noem ik karma
Behalve de advocaat zet ik ook de tv naarmate de avond vordert alsmaar harder, en om 12 uur gaat hij op max volume en dat blijft hij staan tot het buiten stiller wordt. Dat is echt bezopen asociaal hard hoor, ik zit mee te dreunen op mijn stoel en ik heb een piep in mijn oren. Maar ik heb wel het idee dat het helpt.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
- Aantal honden: 4
Wij zaten op een zogenaamd vuurwerkvrij park. Niet dus!!!
Volgend jaar blijven we thuis en besteed ik het geld wel aan advocaat etc. 
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Eric is na twaalven het park waar wij een huisje hebben (koop) rondgelopen om alle huurders die blijkbaar niet wisten dat ze op een vuurwerkvrij park zaten op de hoogte te stellen dat ze niet mochten knallen, want hier was het dit jaar voor het eerst ook bal. Klacht richting parkeigenaar is er al uit, want dit is geen stijl.roksefloks schreef:Wij zaten op een zogenaamd vuurwerkvrij park. Niet dus!!!Volgend jaar blijven we thuis en besteed ik het geld wel aan advocaat etc.
-
roksefloks
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en Franse krulhaar.
Hier bleken huurders ook niet op de hoogte te zijn van het feit dat het vuurwerkvrij is. Er zijn hier verschillende verhuurders en deze was "vergeten" zijn huurders in te lichten. Lekker dan.LongFields schreef:Eric is na twaalven het park waar wij een huisje hebben (koop) rondgelopen om alle huurders die blijkbaar niet wisten dat ze op een vuurwerkvrij park zaten op de hoogte te stellen dat ze niet mochten knallen, want hier was het dit jaar voor het eerst ook bal. Klacht richting parkeigenaar is er al uit, want dit is geen stijl.roksefloks schreef:Wij zaten op een zogenaamd vuurwerkvrij park. Niet dus!!!Volgend jaar blijven we thuis en besteed ik het geld wel aan advocaat etc.
groet Sylvia en een poot van de jongen en de meisjes.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Waardeloos. Hier zitten met Oud en Nieuw juist veel mensen met honden die het vuurwerk thuis ontvluchten. Dus er zullen wel meer klachten gaan komen bij de parkbeheerder vermoed ik.roksefloks schreef:Hier bleken huurders ook niet op de hoogte te zijn van het feit dat het vuurwerkvrij is. Er zijn hier verschillende verhuurders en deze was "vergeten" zijn huurders in te lichten. Lekker dan.LongFields schreef:Eric is na twaalven het park waar wij een huisje hebben (koop) rondgelopen om alle huurders die blijkbaar niet wisten dat ze op een vuurwerkvrij park zaten op de hoogte te stellen dat ze niet mochten knallen, want hier was het dit jaar voor het eerst ook bal. Klacht richting parkeigenaar is er al uit, want dit is geen stijl.roksefloks schreef:Wij zaten op een zogenaamd vuurwerkvrij park. Niet dus!!!Volgend jaar blijven we thuis en besteed ik het geld wel aan advocaat etc.
Bij ons tegenover zag ik vanmiddag al dat er een en ander was gebouwd om vuurwerk af te steken dus daar was Eric al gelijk naartoe gegaan om ze het slechte nieuws te brengen dat ze niets mochten afsteken op het park. Die vertelden ons dat hen daar niets over was doorgegeven. Echt slecht van de verhuurorganisatie.
-
Sita
- Zeer actief
De advocaat werkte helaas niet bij Sita. Volgend jaar zitten wij weer in de Ardennen! Hier lijkt het de hele dag al oorlog. Om 12 uur was het echt drama. Ik vlucht dus maar vanaf nu zolang we bange honden hebben.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
Sita
- Zeer actief
Wat slecht dat het niet gezegd is tegen de huurders. En balen voor jullie. Klacht meer dan terecht!LongFields schreef:Waardeloos. Hier zitten met Oud en Nieuw juist veel mensen met honden die het vuurwerk thuis ontvluchten. Dus er zullen wel meer klachten gaan komen bij de parkbeheerder vermoed ik.roksefloks schreef:Hier bleken huurders ook niet op de hoogte te zijn van het feit dat het vuurwerkvrij is. Er zijn hier verschillende verhuurders en deze was "vergeten" zijn huurders in te lichten. Lekker dan.LongFields schreef:Eric is na twaalven het park waar wij een huisje hebben (koop) rondgelopen om alle huurders die blijkbaar niet wisten dat ze op een vuurwerkvrij park zaten op de hoogte te stellen dat ze niet mochten knallen, want hier was het dit jaar voor het eerst ook bal. Klacht richting parkeigenaar is er al uit, want dit is geen stijl.roksefloks schreef:Wij zaten op een zogenaamd vuurwerkvrij park. Niet dus!!!Volgend jaar blijven we thuis en besteed ik het geld wel aan advocaat etc.
Bij ons tegenover zag ik vanmiddag al dat er een en ander was gebouwd om vuurwerk af te steken dus daar was Eric al gelijk naartoe gegaan om ze het slechte nieuws te brengen dat ze niets mochten afsteken op het park. Die vertelden ons dat hen daar niets over was doorgegeven. Echt slecht van de verhuurorganisatie.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Echt superslecht inderdaad, de huurders kunnen er weinig aan doen zelf. Tapas vond het écht niet leuk toen ze begonnen te knallen hier.Sita schreef:
Wat slecht dat het niet gezegd is tegen de huurders. En balen voor jullie. Klacht meer dan terecht!
-
Lemuria
Nou, om 10 uur sliep ik en om 12 uur schrok ik me toch wakker
De Derde Wereldoorlog leek wel gaande
Jezuschristus, nog nooit zoiets meegemaakt. Izzy vond het wel gescheten, die lag wat naar de lampjes te kijken maar was verder helemaal relaxt, maar ik heb nauwelijks een oog dichtgedaan, net waren ze nóg hier en daar bezig met afschieten.
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
Sammie is ook extreem bang voor vuurwerk 
Maar na het lezen van dit topic heb ik ook een fles advocaat gehaald en sammie is luid snurkend de jaarwisseling in gegaan.
Net na twaalven (k*tjeplof, het leek wel of er een oorlog uitbrak) kwam alleen zijn koppie even omhoog en daarna sliep hij verder.
In bed wenste meneer wel onder de dekens te liggen maar toen ik wakker werd, lag ie alweer gewoon bovenop de dekens. Ik ben echt superblij met deze tip.
Inmiddels zijn ze hier nog gewoon aan het knallen zij het wat minder frequent.
Ik begrijp dat niet, echt niet. Ik heb mensen in de straat die elke week van de voedselbank krijgen en toch vertellen ze trots dat ze voor 200 euro vuurwerk uit duitsland hebben laten komen. Hoeveel broden kan je daar van kopen?
Anyway heerlijke jaarwisseling hoor met sammie zo relaxt
Gelukkig nieuwjaar
Maar na het lezen van dit topic heb ik ook een fles advocaat gehaald en sammie is luid snurkend de jaarwisseling in gegaan.
Net na twaalven (k*tjeplof, het leek wel of er een oorlog uitbrak) kwam alleen zijn koppie even omhoog en daarna sliep hij verder.
In bed wenste meneer wel onder de dekens te liggen maar toen ik wakker werd, lag ie alweer gewoon bovenop de dekens. Ik ben echt superblij met deze tip.
Inmiddels zijn ze hier nog gewoon aan het knallen zij het wat minder frequent.
Ik begrijp dat niet, echt niet. Ik heb mensen in de straat die elke week van de voedselbank krijgen en toch vertellen ze trots dat ze voor 200 euro vuurwerk uit duitsland hebben laten komen. Hoeveel broden kan je daar van kopen?
Anyway heerlijke jaarwisseling hoor met sammie zo relaxt
Gelukkig nieuwjaar

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
Aniway
Beike heeft voor het laatst rond 23 uur een eetlepel advocaat gehad.
Tinus heeft rond 22 uur voor het laatst een klein beetje advocaat gemengd met yoghurt gehad.
Maar dat wou Tinus na enkele hapjes niet meer hebben, dus heb ik het weg gezet.
Naar buiten ( achterhuis) voor een plasje durfden ze beide niet ( logisch), dus op hoop van zegen ben ik met de hondjes iets voor 12 uur naar boven gegaan.
Tot ik op een gegeven moment me toch een lucht rook,.... bleek Tinus onder mijn bed gekakt te hebben.
Die moest al een tijdje, maar hij durfde niet door die knallerij.
Dus snel opgeruimd en ben toen weer op bed gegaan.
Beike lag naast het bed, op de grond te slapen en Tinus lag bij mij onder de dekens te slapen.
Beike heeft zijn behoeftes de hele nacht opgehouden.
Om 12 uur ging het los en het ging best lang door.
Op een gegeven moment ben ik met licht aan in slaap gevallen.
Ik had het expres aan gelaten voor de honden vanwege het vuurwerk, zodat het minder goed te zien was voor ze ( zelfs door de gordijnen heen was het nog te zien) en ze geen last hadden van de reflectie van al dat siervuurwerk op de muren.
Rond 2 uur in de nacht werd ik wakker en heb toen het licht maar uitgedaan, want beide honden sliepen nog steeds en het ergste vuurwerk was achter de rug.
Rond 8 uur vanmorgen, werd ik wakker en Beike werd ook wakker.
Toen werd Tinus ook wakker en ben ik gelijk met ze naar beneden gegaan.
Eerst even snel achterhuis gelaten en daarna hebben we lekker gewandeld.
Wat een rust zo zonder dat geknal, heerlijk zo buiten zonder al dat vuurwerk.
De honden vonden het ook heerlijk en ik zag ze beide ook weer voorzichtig ontspannen buiten lopen.
Wel iets op hun hoede nog, maar dat komt vanzelf wel weer goed.
Wel over al van die vreugdevuurtjes, waar beide honden bang voor zijn ( rook i.c.m. vuur).
Die rookwalmen waren zelfs in huis te ruiken, dus heb voordat ik gisteren op bed ging maar een paracetamol genomen, zodat ik zonder hoofdpijn wakker zou worden ( van die rooklucht/brandlucht).
Het is hier sinds vanmorgen toen ik van bed kwam heerlijk rustig.
Onderweg tijdens het wandelen 1x een knal in de verte gehoord, meer niet.
Het zal straks en vanavond wel weer los gaan hier.
Dat gebeurd meestal.
Het gaat vaak nog wel enkele dagen door, hetzij steeds wat minder maar toch.
Van mij mag vuurwerk echt verboden worden,... of afsteken op speciale plekken ( een heel eind uit de woonwijken weg graag) en waar iedereen er zo weinig mogelijk last van heeft.
Dus ik hoop dat het vanmiddag nog even rustig is ( en ik hoop vanavond ook), zodat ze vandaag wel weer gewoon normaal hun behoeftes kunnen doen, zonder al dat geknal.
Edit:
Toetsenbord blijft vaak haken, dus heb wat type-foutjes verbeterd.
En heb een stukje tekst toegevoegd.
Tinus heeft rond 22 uur voor het laatst een klein beetje advocaat gemengd met yoghurt gehad.
Maar dat wou Tinus na enkele hapjes niet meer hebben, dus heb ik het weg gezet.
Naar buiten ( achterhuis) voor een plasje durfden ze beide niet ( logisch), dus op hoop van zegen ben ik met de hondjes iets voor 12 uur naar boven gegaan.
Tot ik op een gegeven moment me toch een lucht rook,.... bleek Tinus onder mijn bed gekakt te hebben.
Die moest al een tijdje, maar hij durfde niet door die knallerij.
Dus snel opgeruimd en ben toen weer op bed gegaan.
Beike lag naast het bed, op de grond te slapen en Tinus lag bij mij onder de dekens te slapen.
Beike heeft zijn behoeftes de hele nacht opgehouden.
Om 12 uur ging het los en het ging best lang door.
Op een gegeven moment ben ik met licht aan in slaap gevallen.
Ik had het expres aan gelaten voor de honden vanwege het vuurwerk, zodat het minder goed te zien was voor ze ( zelfs door de gordijnen heen was het nog te zien) en ze geen last hadden van de reflectie van al dat siervuurwerk op de muren.
Rond 2 uur in de nacht werd ik wakker en heb toen het licht maar uitgedaan, want beide honden sliepen nog steeds en het ergste vuurwerk was achter de rug.
Rond 8 uur vanmorgen, werd ik wakker en Beike werd ook wakker.
Toen werd Tinus ook wakker en ben ik gelijk met ze naar beneden gegaan.
Eerst even snel achterhuis gelaten en daarna hebben we lekker gewandeld.
Wat een rust zo zonder dat geknal, heerlijk zo buiten zonder al dat vuurwerk.
De honden vonden het ook heerlijk en ik zag ze beide ook weer voorzichtig ontspannen buiten lopen.
Wel iets op hun hoede nog, maar dat komt vanzelf wel weer goed.
Wel over al van die vreugdevuurtjes, waar beide honden bang voor zijn ( rook i.c.m. vuur).
Die rookwalmen waren zelfs in huis te ruiken, dus heb voordat ik gisteren op bed ging maar een paracetamol genomen, zodat ik zonder hoofdpijn wakker zou worden ( van die rooklucht/brandlucht).
Het is hier sinds vanmorgen toen ik van bed kwam heerlijk rustig.
Onderweg tijdens het wandelen 1x een knal in de verte gehoord, meer niet.
Het zal straks en vanavond wel weer los gaan hier.
Dat gebeurd meestal.
Het gaat vaak nog wel enkele dagen door, hetzij steeds wat minder maar toch.
Van mij mag vuurwerk echt verboden worden,... of afsteken op speciale plekken ( een heel eind uit de woonwijken weg graag) en waar iedereen er zo weinig mogelijk last van heeft.
Dus ik hoop dat het vanmiddag nog even rustig is ( en ik hoop vanavond ook), zodat ze vandaag wel weer gewoon normaal hun behoeftes kunnen doen, zonder al dat geknal.
Edit:
Toetsenbord blijft vaak haken, dus heb wat type-foutjes verbeterd.
En heb een stukje tekst toegevoegd.
Laatst gewijzigd door Aniway op 01 jan 2016 09:36, 4 keer totaal gewijzigd.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Ik lach al vroeg met Blacky in de slaapkamer met de tv hart aan normaal is het hier maanden al vuurwerkgedoe en dit jaar leek het zo rustig maar vannacht is de boel aardig uit zijn dak gegaan en het galmt natuurlijk ook zo fijn tussen de flats, ook de katten waren bang.
Alleen Ruby daar merk je werkelijk niks aan
Alleen Ruby daar merk je werkelijk niks aan
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Een dronken Cayuga is zo brutaal als de neten
Er stonden wat hapjes op tafel, en hij dook er zó bovenop
Zou normaal echt niet in hem opkomen, daar is hij veel te braaf voor.
Maar goed. De advocaat werkte. We lagen hier allemaal te pitten om een uur of tien en werden pas vanochtend om 8 uur wakker.
Er stonden wat hapjes op tafel, en hij dook er zó bovenop
Maar goed. De advocaat werkte. We lagen hier allemaal te pitten om een uur of tien en werden pas vanochtend om 8 uur wakker.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Met zijn allen advocaat gehad?Miranda schreef:
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Oh bah, neeEstherK schreef:Met zijn allen advocaat gehad?Miranda schreef:Maar goed. De advocaat werkte. We lagen hier allemaal te pitten om een uur of tien en werden pas vanochtend om 8 uur wakker.
Nee, geen advocaat. Maar geheel nuchter was ik ook niet meer toen ik mijn bed inrolde
And few will ever climb
-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
Gelukkig viel het hier mee met de honden.
Jace heeft de hele avond aan mijn voeten gelegen. Normaal is hij echt vreselijk bang, maar misschien begint hij slechter te horen?
Hij heeft niet zo gebibberd als andere jaren.
Judy heeft de hele avond met haar speeltjes gespeeld en we hebben maar met haar meegespeeld.
En Meagan heeft de hele avond relaxed liggen slapen, die trekt zich echt nergens iets van aan.
Ik had wel "De top 500 van het foute uur" héél hard op tv aanstaan.
Rond 1.00 uur was het al heel erg stil, Jace heeft toen zelfs nog een plas gedaan.
Jace heeft de hele avond aan mijn voeten gelegen. Normaal is hij echt vreselijk bang, maar misschien begint hij slechter te horen?
Judy heeft de hele avond met haar speeltjes gespeeld en we hebben maar met haar meegespeeld.
En Meagan heeft de hele avond relaxed liggen slapen, die trekt zich echt nergens iets van aan.
Ik had wel "De top 500 van het foute uur" héél hard op tv aanstaan.
Rond 1.00 uur was het al heel erg stil, Jace heeft toen zelfs nog een plas gedaan.
Laatst gewijzigd door Odi op 01 jan 2016 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Zeer actief
Kruimel53 schreef: De katten hebben zich zoals gewoonlijk nauwelijks iets aangetrokken van het kabaal, die hadden vooral de pest in dat ze niet naar buiten mochtenze hebben lekker kippennekken gegeten en om 12 uur zat Vlek voor het raam vuurwerk te kijken.
Toontje was kwaad op mij, heel kwaad. Hij zit toch altijd al ergens tussen licht geïrriteerd en bat shit crazy en alles wat fout gaat heb ik gedaan
De honden hebben samen met mij een fles advocaat opgemaakt, om half 12 hun buikjes rond staan eten, even achterom een plas gedaan en lagen om 12 uur te slapen.
1 uur liep mijn serie af en werd er nog even flink geknald. Daar zijn ze op Niko na (vuurwerk? welk vuurwerk
Tibbe heeft zelfs nog met z'n vrolijke aangeschoten smoeltje tussen de luxaflex door naar het vuurwerk liggen kijken.
Het enige was dat hij door de drank even was vergeten dat ik niet aan z'n eten kom.
Stond ie daar z'n kippenboutje te verdedigen
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
De fles is hier onaangebroken weer in de kast verdwenen 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Nou, ik ben erachteraan niet ontevreden!
Ik heb Duke toch ook maar aan de advocaat gezet. Hij stond bij elke knal weer geborsteld hard te blaffen en met een huis vol honden was dat niet zo handig. Om half 8 begonnen en in totaal om het uur 4lepeltjes gehad. Rond het hoogtepunt na de jaarwisseling was er wel stress, maar hij was ook duidelijk wat aangeschoten en scherpe randjes waren er dus af. Heb hem bij mij op de bank kunnen houden en in combi met veel lekkere snoepjes hem redelijk rustig kunnen houden.
Advocaat heeft dus wel goed zijn werk gedaan en het heeft ook wel echt geholpen dat het allemaal wat verder weg was en het kwa volume erg mee viel.
Ik heb Duke toch ook maar aan de advocaat gezet. Hij stond bij elke knal weer geborsteld hard te blaffen en met een huis vol honden was dat niet zo handig. Om half 8 begonnen en in totaal om het uur 4lepeltjes gehad. Rond het hoogtepunt na de jaarwisseling was er wel stress, maar hij was ook duidelijk wat aangeschoten en scherpe randjes waren er dus af. Heb hem bij mij op de bank kunnen houden en in combi met veel lekkere snoepjes hem redelijk rustig kunnen houden.
Advocaat heeft dus wel goed zijn werk gedaan en het heeft ook wel echt geholpen dat het allemaal wat verder weg was en het kwa volume erg mee viel.

-
Aniway
Stom ***-vuurwerk ook elke keer.
Ze zijn hier alweer begonnen met knallen.
Beike ligt geschrokken/bang in een hoekje van de kamer ( naast de tafel, bij zijn mand) en Tinus ligt te slapen in zijn mand ( maar is wel op zijn hoede).
Ik heb nog advocaat over, dus ik denk dat ik dat vandaag nog maar even moet gaan gebruiken voor Beike.
Bij sommige knallen komt Beike naar mij toen om even een aai/knuffel te halen en dan gaat hij weer terug naar waar hij lag.
De ene keer blijft hij heel lang bij mij zitten en de andere keer maar heel kort.
De arme ziel,....heb erg met hem te doen.
Van mij mag vuurwerk echt verboden worden/afgeschaft worden.
Stom en gevaarlijk ***- spul dat het is.
Ze zijn hier alweer begonnen met knallen.
Beike ligt geschrokken/bang in een hoekje van de kamer ( naast de tafel, bij zijn mand) en Tinus ligt te slapen in zijn mand ( maar is wel op zijn hoede).
Ik heb nog advocaat over, dus ik denk dat ik dat vandaag nog maar even moet gaan gebruiken voor Beike.
Bij sommige knallen komt Beike naar mij toen om even een aai/knuffel te halen en dan gaat hij weer terug naar waar hij lag.
De ene keer blijft hij heel lang bij mij zitten en de andere keer maar heel kort.
De arme ziel,....heb erg met hem te doen.
Van mij mag vuurwerk echt verboden worden/afgeschaft worden.
Stom en gevaarlijk ***- spul dat het is.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Hier voor de honden een redelijk rustig oud en nieuw. Overdag lekker 5km gewandeld (kon helaas niet langer door werk) en de avond zijn ze druk geweest met schooien
vooral de gehaktballetjes en de eiersalade waren favoriet 
Kenji en Sonic hebben zelfs om 8 en 11 uur nog buiten geplast! Iedere knal was een koekje en dat vonden de heren een machtig mooi spelletje. De Grieken hebben om 8 uur voor het laatst geplast, voor hen was het buiten om 11 uur teveel geknal.
Rond 12 uur allemaal een goed gevulde Kong waar ze een half uurtje mee bezig zijn geweest waardoor de hele tent om half 1 heerlijk lag te snurken. Gelukkig binnen totaal nergens last van ondanks het oorlogsgeweld buiten. Het was hier rond 2 uur weer redelijk rustig gelukkig
Kenji en Sonic hebben zelfs om 8 en 11 uur nog buiten geplast! Iedere knal was een koekje en dat vonden de heren een machtig mooi spelletje. De Grieken hebben om 8 uur voor het laatst geplast, voor hen was het buiten om 11 uur teveel geknal.
Rond 12 uur allemaal een goed gevulde Kong waar ze een half uurtje mee bezig zijn geweest waardoor de hele tent om half 1 heerlijk lag te snurken. Gelukkig binnen totaal nergens last van ondanks het oorlogsgeweld buiten. Het was hier rond 2 uur weer redelijk rustig gelukkig
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
nomo
- Zeer actief
Keep your friends close, keep your advocaat closer

Vanaf half negen elk uur een scheutje gehad omdat hij toch wel redelijk in de stress begon te raken en dat werkte prima
vlak voor twaalven ook nog aan het hersenwerken gezet en zo ging het best goed.

Vanaf half negen elk uur een scheutje gehad omdat hij toch wel redelijk in de stress begon te raken en dat werkte prima
- Hanneke2
- Zeer actief
Dat zijn mooie berichten.Izzers schreef:Sammie is ook extreem bang voor vuurwerk
- Hanneke2
- Zeer actief
Haha geweldig. Toto heeft lichtelijk aangeschoten een appelflap van tafel gegapt. We hadden hem nooit betrapt als hij hem helemaal had opgegeten, maar hij bliefde alleen de flap en niet de appel, die lag dus op de grond.Miranda schreef:Een dronken Cayuga is zo brutaal als de neten![]()
Er stonden wat hapjes op tafel, en hij dook er zó bovenop![]()
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier is het allemaal meegevallen. Maylo wilde liever niet met vriend op straat maar wilde ook niet alleen thuis blijven toen Izzy naar buiten ging dus ging toch maar verplicht mee even plassen.
Ik moest werken en was er pas om 23.15, toen was het al erg druk met vuurwerk. Maylo heeft uiteindelijk 2 eetlepels gehad en Izzy 2 x een kwart theelepel(voor de show). Om 02.00 ben ik ze gaan uitlaten, vonden ze spannend maar gingen zonder te mopperen. Maylo heeft zelfs nog even naar (sier)vuurwerk gekeken.
Volgend jaar kan de advocaat dus overgeslagen worden, in huis gaven ze er niks om.
Ik moest werken en was er pas om 23.15, toen was het al erg druk met vuurwerk. Maylo heeft uiteindelijk 2 eetlepels gehad en Izzy 2 x een kwart theelepel(voor de show). Om 02.00 ben ik ze gaan uitlaten, vonden ze spannend maar gingen zonder te mopperen. Maylo heeft zelfs nog even naar (sier)vuurwerk gekeken.
Volgend jaar kan de advocaat dus overgeslagen worden, in huis gaven ze er niks om.