Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dames, het was heerlijk (en ooit leer ik welke kant ik uit moet rijden bij vertrek )!
Izzie kauwt tevreden op een bot en net keek ze nauwelijks op bij een knal die de ruiten deed rammelen in de sponningen.
Ik heb goede hoop
Beloofden ze mij een drukke dag - blijft iedereen weg bij mijn werk. Had best 's middags vrij kunnen hebben.
Ach, kan altijd nog mee genieten van de foto's!
Izzie_Anneke schreef:Dames, het was heerlijk (en ooit leer ik welke kant ik uit moet rijden bij vertrek )!
Izzie kauwt tevreden op een bot en net keek ze nauwelijks op bij een knal die de ruiten deed rammelen in de sponningen.
Ik heb goede hoop
Hahaha, we zagen je 2x voorbij komen inderdaad.
Fijn dat het zo goed gaat met Izzie, en wat is het toch een leuke hond!
Ben ik nou gek? Sta ik om 12:45u te wachten bij Robberskamp en een half uur later sta ik er nog..
Heb de grote ronde maar in m'n eentje gedaan, nou ja, met 4 honden er bij was ik niet helemaal alleen.
Heb ik iets gemist?
h a n s schreef:Ben ik nou gek? Sta ik om 12:45u te wachten bij Robberskamp en een half uur later sta ik er nog..
Heb de grote ronde maar in m'n eentje gedaan, nou ja, met 4 honden er bij was ik niet helemaal alleen.
Heb ik iets gemist?
De tijd was veranderd naar 13:30, ergens in het topic, niet in de OP. Tip voor de volgende keer?
Wij hebben staan wachten op jullie
h a n s schreef:Ben ik nou gek? Sta ik om 12:45u te wachten bij Robberskamp en een half uur later sta ik er nog..
Heb ik iets gemist?
De tijd was veranderd naar 13:30, ergens in het topic, niet in de OP. Tip voor de volgende keer?
Wij hebben staan wachten op jullie
Dat is balen; ik heb de tijd voor alle zekerheid nog gecontroleerd..
(Niet het hele topic gelezen)
Sorry!
Helaas Hilde; onze date ook naar de knoppen.
-Lilo- schreef:
Verder was het leuk ja? Fijne jaarwisseling gewenst allemaal!
Het was heel gezellig, we hadden op de frisse wind na heerlijk weer en de honden hebben zich allemaal prima vermaakt. Geen vermiste honden die we uit het water moesten vissen dit keer, du niemand net als jij vorig jaar nat en vol met doorns.
Jij ook een fijne jaarwisseling, ik hoop dat het mee gaat vallen met knallen bij jullie en dat Lola het allemaal een beetje goed gaat doorstaan.
Gezellig was het zeker!
Tommy ligt lekker in zn cozy cave te tukken en ik zal straks eens kijken wat ik van de foto's gebakken heb.
Fijne jaarwisseling!
h a n s schreef:
Dat is balen; ik heb de tijd voor alle zekerheid nog gecontroleerd..
(Niet het hele topic gelezen)
Sorry!
Helaas Hilde; onze date ook naar de knoppen.
Wat erg! Duizendmaal sorry, dat had ik natuurlijk ook moeten veranderen Het spijt me echt enorm, ben je helemaal deze kant opgekomen voor niets
Ik vond het al zo gek, niets voor jou om niet af te zeggen. Maar we kunnen altijd nog een keer in de herkansing hoor En dan niet pas eind 2016