Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Maeve schreef:
Als je Kneuterstraat te Wilp aanhoudt kom je er, moet je alleen zelf even kijken waar parkeerplaats 2 is dan, maar je rijdt er dan sowieso langs
Nou, als ik op het topic afga is dit hoe de wandeling er uit gaat zien. Sommige mensen hebben hun misschien nooit veranderd in een ja of een nee, dus die laat ik onder misschien staan
Komen
LongFields
Izzie_Anneke
Frolic
Welshwitch
Vosse
Maeve
Kloesje
Samantha
Aiko 09
H a n s
Hilde
Misschien
Veertje
Heimwee
Thomas
Eefsel
Brigitte
Rahne
Mocht je nou in het verkeerde lijstje staan of je misschien willen veranderen in een ja of een nee, laat het vooral even weten
Maeve schreef:Als je Kneuterstraat te Wilp aanhoudt kom je er, moet je alleen zelf even kijken waar parkeerplaats 2 is dan, maar je rijdt er dan sowieso langs
En als je door de slagbomen bent even de weg blijven volgen, aan het eind van wat de parkeerplaats lijkt is pas de echte parkeerplaats waar we afspreken
Maeve schreef:Als je Kneuterstraat te Wilp aanhoudt kom je er, moet je alleen zelf even kijken waar parkeerplaats 2 is dan, maar je rijdt er dan sowieso langs
En als je door de slagbomen bent even de weg blijven volgen, aan het eind van wat de parkeerplaats lijkt is pas de echte parkeerplaats waar we afspreken
Bij de kiosk toch, waar we vorig jaar ook stonden?
samantha! schreef:Inderdaad jammer van de mensen die niet meekunnen.
Wij hebben er in ieder geval zin in! ik hoop dat het weer ook een beetje mee gaat zitten.
Wij hebben er in ieder geval zin in! ik hoop dat het weer ook een beetje mee gaat zitten.
Neem je ze allemaal mee?
Zoals ik er nu over denk gaan Jack, Jones en Fudge mee.
Ik ben bang dat het voor Macho teveel gaat worden, die is nog niet zo lang hersteld van zijn lpc operatie en tillen is niet echt een optie als t niet meer zou gaan.
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Neem je ze allemaal mee?
Zoals ik er nu over denk gaan Jack, Jones en Fudge mee.
Ik ben bang dat het voor Macho teveel gaat worden, die is nog niet zo lang hersteld van zijn lpc operatie en tillen is niet echt een optie als t niet meer zou gaan.
Ja snap ik dan.
Honden van je ouders neem je niet mee?
samantha! schreef:Zoals ik er nu over denk gaan Jack, Jones en Fudge mee.
Ja snap ik dan.
Honden van je ouders neem je niet mee?
Tiesto misschien wel bedenk ik me net ja!
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Marjoleine schreef:Wij gaan naar Harderwijk, naar een gaaf losloopgebied/bos dat we onlangs ontdekt hebben. Iets dichterbij voor ons
Is dat het losloopbos vlakbij een hondensportvereniging, aan de N302?
En dat vraag je mij?
Het heet Strokelbos, aan de Plaggeweg. Maar wat wegnummers betreft haak ik af, vrees ik.
Heb het even opgezocht via Google Maps en het is inderdaad het losloopgebied dat ik bedoel. Ben daar zelf nog nooit geweest moet ik bekennen, hoewel wij op een kilometer of 7 afstand zitten in de weekenden. Ik loop zelf het liefst op de hei, lekker overzichtelijk en minder druk dan in losloopbossen.
LongFields schreef:Heb het even opgezocht via Google Maps en het is inderdaad het losloopgebied dat ik bedoel. Ben daar zelf nog nooit geweest moet ik bekennen, hoewel wij op een kilometer of 7 afstand zitten in de weekenden. Ik loop zelf het liefst op de hei, lekker overzichtelijk en minder druk dan in losloopbossen.
Heel rustig hoor, als je verder dan tien minuten van de parkeerplaats bent. Zoals in de meeste losloopgebieden
LongFields schreef:Heb het even opgezocht via Google Maps en het is inderdaad het losloopgebied dat ik bedoel. Ben daar zelf nog nooit geweest moet ik bekennen, hoewel wij op een kilometer of 7 afstand zitten in de weekenden. Ik loop zelf het liefst op de hei, lekker overzichtelijk en minder druk dan in losloopbossen.
Heel rustig hoor, als je verder dan tien minuten van de parkeerplaats bent. Zoals in de meeste losloopgebieden
Nou, misschien dat ik er dan toch eens een kijkje moet nemen binnenkort.