Natuurlijk waren er ook weer hertjes.
naamloos-71.jpg by Marenko, on FlickrDe vossen waren er ook, maar wat een verschrikking is dat geworden. Het was erg druk, en bij de vossen helemaal. Mensen rennen met zijn dertigen tegelijk achter de vosjes aan, lopen met zakken voer. Ik kreeg er een dierentuin gevoel van, en we zijn dan ook snel weggegaan. Op deze manier wil ik in ieder geval geen wildlife meer fotograferen.
naamloos-82.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-135.jpg by Marenko, on FlickrDeze vos was duidelijk niet lekker, kale plek bij zijn bek, en liep mank. Op een gegeven moment liep hij weg, en de mensen bleven er maar achteraan gaan, in de weg lopen.
naamloos-130.jpg by Marenko, on FlickrVoor de vossen ga ik op deze manier niet meer naar de AWD.
Maar gelukkig is er in de AWD ook nog genoeg anders mooi te zien!
Zoals dit paartje grote zaagbek, voor mij de eerste keer dat ik deze vogels in het wild tegenkwam.
Ma
naamloos-40.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-18.jpg by Marenko, on Flickr
naamloos-9.jpg by Marenko, on FlickrEn Pa
naamloos-171.jpg by Marenko, on FlickrHier is goed te zien waar de naam vandaan komt.
naamloos-167.jpg by Marenko, on FlickrGoudhaantje, ook voor mij de eerste keer.
naamloos-103.jpg by Marenko, on FlickrKlapekster, en nog een keer de eerste waarneming voor mij
naamloos-207.jpg by Marenko, on FlickrEn een zeer slechte foto van een sperwer, ook nog nooit eerder gezien.
naamloos-113.jpg by Marenko, on Flickr