Verder niet over nagedacht.
Vandaag hoor ik dat het Skadi's mama is, Lynndee

Moderator: moderatorteam

Nou, de genetische basis is vrij smal, natuurlijkfenneke schreef:Ik ga hem kopen denk ik zie dat ze outcross willen doen?
Is het zo'n kleine groep?
"Het zijn die crazy bitch eyes" zei haar fokkerNanna schreef:Ik kan wel zien waar Skadi haar pittigheid vandaan heeft
Heel opvallend inderdaad. Alleen haar neus is een stuk zwarter.Miranda schreef:Toen de hondenwereld binnenkwam, bekeek ik de cover en dacht 'Goh, wat lijkt die hond op Skadi!'. [..]
Vandaag hoor ik dat het Skadi's mama is, Lynndee![]()
Voor de mensen die niet snappen waar dit over gaat: Lynndee heet officieel Rosalinde en Skadi heet officieel Caitlynn
Wat een guitige namen voor zulke hellefeeksenMiranda schreef:Voor de mensen die niet snappen waar dit over gaat: Lynndee heet officieel Rosalinde en Skadi heet officieel Caitlynn

Een van de allereerste dingen die Lynndee deed toen we haar zagen was Jeroen afsnauwen. Dattie even zou onthouden wiens pups het warenMaeve schreef:Wat een guitige namen voor zulke hellefeeksen![]()
Ja, ze is een stoot. Net als haar dochterIk vind het een prachtige hond, en foto!
Oh, ik was ook zo bang dat Coda zoiets zou doen!Miranda schreef:Een van de allereerste dingen die Lynndee deed toen we haar zagen was Jeroen afsnauwen. Dattie even zou onthouden wiens pups het warenMaeve schreef:Wat een guitige namen voor zulke hellefeeksen![]()
![]()
Oh, dat is goed nieuws, inderdaadMarjoleine schreef:Ik heb er wel vertrouwen in, die outcross. Ik vind het vooral ook zeer vermeldenswaard dat de RV's het gewoon eens zijn en dat er een gezamenlijk plan van aanpak is
Weliswaar hebben ze allemaal hun eigen insteek, maar toch. Dat is nog eens een mooi voorbeeld van samenwerking!

Ja blaffend Beautje in het grootHilde schreef:Wat een prachtige hond! Heel erg mijn type hoofd.
En Beau staat er ook nog met een foto in bij een artikel