Fopte hij me 2 weken al door niet te willen komen en doodgemoedereerd het bos weer in te lopen toen ik de auto startte en weg reed, flikt ie het me gewoon weer!
Kom bij het bos, hoop herrie want ze waren aan het crossen, dus maar besloten ze gewoon uit te laten en niet een ronde te gaan lopen.
Eerst Numa en Biène uit de auto, die waren na een minuut of 5 klaar dus de auto in.
Daarna Seppe en stom genoeg vergat ik de lange lijn aan zijn halsband te klikken...
Leek goed te gaan, hij bleef in de buurt, speelde met zijn balletje en deed wat hij moest doen. Maar eenmaal klaar waren de trossen bananen er weer en bleef hij uit de buurt...
Biène in de strijd gegooid, maar ook zij kreeg hem dit keer niet bij de auto.
Komen er wandelaars aan... Seppe erop af, ik er al roepend achteraan. Man riep of hij hem vast moest houden, ja graag! Lukte even en toen schoot Seppe los.... man en vrouw beiden helpend om hem te pakken te krijgen maar gewoon steeds op een meter wegspringen.
Seppe natuurlijk direct weer heel braaf
Rotpuber
Dus nu zorgen dat steeds de lange lijn eraan zit als we geen lange wandeling kunnen maken, want de etter vindt het maar wat grappig.