volgende week maar terug naar normale hoeveelheden voer en 2 keer per dag voeren, want al hou ik niet van vel-over-been hondjes, dikke hondjes vind ik ook niks!
ze gedroeg zich keurig bij de da, ze was wel een beetje zenuwachtig, maar ik had haar bal bij me en dat hielp een hoop
haar oortjes zijn schoon en ze is geënt, want dat was hiervoor nooit gedaan en met al die honden in de buurt en baasjes die het niet zo nauw nemen met de entingen vind ik het toch een prettig idee dat zij wel gevaccineerd is.
heb gevraagd over titeren en dat kan, dus hierna wordt er getiterd in plaats van klakkeloos gevaccineerd.
rabies en paspoort maken we volgend jaar in orde en na haar volgende loopsheid wordt ze gecastreerd en dan worden meteen haar hubertusklauwtjes verwijderd.
die zitten los en aangezien ze zo wild is en overal doorheen raust ben ik bang dat ze daarmee ergens achter blijft haken en dan zijn we verder van huis.
de da schatte haar ook op een maand of 18 en ik denk wel dat dat klopt, het is gewoon nog een grote pup
dus bij dezen is haar geboortedag vastgesteld op 28 mei 2014, anderhalf jaar voor haar gotcha dag.
en een fotootje om het leuk te houden