De brokjes maken natuurlijk wel geluid in de bak.
Gisteren en vanochtend schrokte Cody al minder, nog steeds wel meer dan ik zou willen. Een Slo-feeder is wel iets wat me sowieso leuk leek om te hebben, dus wellicht dat ik dat toch ga halen.
Moderator: moderatorteam

Heel simpel .... metalen bakken maken een nogal scherp geluidManuma schreef:Ja klopt. Wel met antislip.
En daarvoor en gisteravond heeft hij gewoon wel in de keuken willen eten.
Nu ben ik wel benieuwd hoe je erop komt
Het klinkt wel logisch. Ik kom echter toch met een "maar"ranetje schreef:Heel simpel .... metalen bakken maken een nogal scherp geluidManuma schreef:Ja klopt. Wel met antislip.
En daarvoor en gisteravond heeft hij gewoon wel in de keuken willen eten.
Nu ben ik wel benieuwd hoe je erop komt![]()
Ita eet voor geen goud uit een metalen bak.
Zeker niet als die op een stenen vloer staat, maar de bak op zich is al een probleem.
Ze is heel geluidgevoelig (ze is gelukkig wel schotvast).
Ik kan me zo voorstellen dat Cody die metalen bakken met daarvoor twee honden die ook nog geluid maken met die bakken (een penning die tegen de bak tikt?) als ze staan te eten iets te veel van het goede vindt.
De keuken is wat dat betreft voor hem misschien nog extra griezelig omdat potten en pannen ook rinkelen ............ er soms een deksel op de grond valt .............. of bestek.
Of er klinkt gerammel als je een pan uit een kastje haalt.
Ik zie Ita dus voor me bij dat stukje uit je verhaal
Die bloem ziet er lastig uit inderdaad, ik zal inderdaad voor de swirl gaan.Sanbeer schreef:Kies dan niet gelijk de moeilijkste ik zou de swirl doen die is makkelijk.
Manuma schreef:Die bloem ziet er lastig uit inderdaad, ik zal inderdaad voor de swirl gaan.Sanbeer schreef:Kies dan niet gelijk de moeilijkste ik zou de swirl doen die is makkelijk.
De drop zal ook wel niet mee vallen.
Ik ben benieuwd of het werkt, dan móet hij toch wel wat meer ontspannen tijdens het eten. Of hij eet niet.
Ik vind het overigens ook wel wat voor mijn dikke Uma die na drie happen wild om zich heen kijkt of er nog wat te jatten valt want HONGERRRR![]()
Haha ik nam ook de lelijkste en dacht dat het dan wel goed zou komen. Nee dusIzzie_Anneke schreef:Ik zou ook geen afscheid meer kunnen nemen![]()
Note to self: géén opvangers. Of alleen heule lilleke. Nope. Daar val ik juist voor.
Manuma schreef:Haha ik nam ook de lelijkste en dacht dat het dan wel goed zou komen. Nee dusIzzie_Anneke schreef:Ik zou ook geen afscheid meer kunnen nemen![]()
Note to self: géén opvangers. Of alleen heule lilleke. Nope. Daar val ik juist voor.
Cody kan echt niet blijven helaas.
..............
Ik blijf het bizar vinden hoe snel hij zich aanpast en hoe hij me al vertrouwt. Hij kijkt zo liefff

Er is hier eigenlijk geen vuurwerk geweest. Ik hoor wel heel af en toe een knal in de verte, maar Cody is zo druk bezig met alle geurtjes en Manu in de gaten houden dat hij niets heeft gemerkt geloof ik?Ingrid48 schreef:ahh, het gaat heel goed met Cody zo te lezen, helemaal blij mee![]()
![]()
Is er nog geen vuurwerk bij jullie in de buurt en zo ja, hoe reageert hij daarop?
WhahahahahaManuma schreef:Rothond
Hij liep vanochtend de hele tijd achter me aan en als ik hem aankeek, keek hij terug met een scheef koppie![]()
Ja, die moeten ook nodig geknipt maar daar wachten we nog maar even meeManuma schreef:Heeft Wills ook die bijklauw aan zijn achterpoten? Ik vraag me zo af wat er allemaal in zit.

Haha, kan me helemaal voorstellen dat je je hart dan alsmaar voelt smelten en inderdaad denkt van ROTHOND!Manuma schreef:Rothond
Hij liep vanochtend de hele tijd achter me aan en als ik hem aankeek, keek hij terug met een scheef koppie![]()
Toen ik zijn tuigje om deed begon hij om Manu heen te springen en hij gooide zichzelf tegen Uma aan, waarna hij op de deurmat ging staan en me verwachtingsvol aan ging kijken met open bek. Hij heeft ook al door dat de deur opendoen, wachten betekent.
Hij heeft voor het eerst geen enkele keer aan de riem getrokken en hij kwispelde weer. Het viel me op dat hij veel naar me om keek, waarop ik tegen hem zeg dat hij zo knap of braaf is, kwispeltje en hij huppelt weer verder. Dat wel, hij huppelt wat en loopt nog niet los in de rug en heupen. Dat zal de spanning zijn die hij nog heeft.
Toen we terug kwamen stond meneer al naast zijn Slo Bowl feeder
Ik was wat laat vanochtend dus ik moest een beetje haasten maar Cody liet zich niet storen door mijn heen en weer rennen en zat met een scheef koppie te kijken naar mijn achterlijke gedoe![]()
Oh en hij heeft geprobeerd net als Manu als een vent te piesen![]()
Hij viel alleen omHet was zo grappig, eerst snuffelde Manu, toen kwam Cody erbij. Toen pieste Manu, en kwam Cody er ook bij, met dat wiebelende pootje
Balen van het vuurwerk, maar wat gaaf dat hij met Manu erbij weer minder gespannen was en zelfs weer kwispelde. Was het voor het eerst dat Cody gehijgde van de stress? Bij Wills heb ik dat in ieder geval (nog) niet gezien.Manuma schreef:Met Manu erbij is hij echt een stuk rustiger, ik merkte veel verschil. Hij is minder strak, kwispelt veel meer en kijkt regelmatig naar mij om. We hebben spelletjes gedaan, stukjes rennen, plots omdraaien, af en toe wat kriebelen. Dat hielp wel.
En nu ligt meneer op de bank. Nog twijfelend wat hij hier van moet vinden. Nu ik dit typ schuift hij ietsje onderuit maar die kop blijft omhoog. Uma is erbij komen liggen en Cody ligt zich te verbazen om de televisie![]()
Morgen mag hij mee naar de duinen, ik ben benieuwd wat hij er van vindt.
Hij hijgt best veel eigenlijk.Zamunda schreef:Balen van het vuurwerk, maar wat gaaf dat hij met Manu erbij weer minder gespannen was en zelfs weer kwispelde. Was het voor het eerst dat Cody gehijgde van de stress? Bij Wills heb ik dat in ieder geval (nog) niet gezien.Manuma schreef:Met Manu erbij is hij echt een stuk rustiger, ik merkte veel verschil. Hij is minder strak, kwispelt veel meer en kijkt regelmatig naar mij om. We hebben spelletjes gedaan, stukjes rennen, plots omdraaien, af en toe wat kriebelen. Dat hielp wel.
En nu ligt meneer op de bank. Nog twijfelend wat hij hier van moet vinden. Nu ik dit typ schuift hij ietsje onderuit maar die kop blijft omhoog. Uma is erbij komen liggen en Cody ligt zich te verbazen om de televisie![]()
Morgen mag hij mee naar de duinen, ik ben benieuwd wat hij er van vindt.
Het zullen wel weer mooie foto's worden morgen, ik ben erg benieuwd.
Manuma schreef:Oh nee! Het stomme beest ligt op zijn rug op de bank knuffels af te dwingen en ligt tegen Uma aan
En ik mag hem echt niet hebben![]()
![]()