Beide honden vind ik er onbetrouwbaar uit zien. Geen idee wat de karakters zijn maar het is puur mijn gevoel.
Voor welke rassen ga jij op een loopje? (Bij wijze van spreken)
Moderator: moderatorteam

Die was ik vergeten, maar inderdaad:dagmar88 schreef:Pikkeneesjes.

Dit.Lemuria schreef:Geen rassen, wel individuele honden die ik als loeders beschouw.

Mijn god, dat lijkt me ook een horror kruising!samantha! schreef:In het gebied waar ik vaak loop loopt een man met een kruising tibetaanse mastiff x boerboel.
Het dier wordt uitgelaten aan kettingen waar ik met een gerust hart een motor mee op slot zou zetten.
Hij houdt hem altijd angstvallig weg van alles en iedereen maar als hij een keer losbreekt ga ik denk ik echt wel op de loop
Ja, hoe verzinnen ze hetGrethavW schreef:Mijn god, dat lijkt me ook een horror kruising!samantha! schreef:In het gebied waar ik vaak loop loopt een man met een kruising tibetaanse mastiff x boerboel.
Het dier wordt uitgelaten aan kettingen waar ik met een gerust hart een motor mee op slot zou zetten.
Hij houdt hem altijd angstvallig weg van alles en iedereen maar als hij een keer losbreekt ga ik denk ik echt wel op de loop
M'n oom heeft altijd Bouviers gehadIzzie_Anneke schreef:Bouviers. Van vroeger denk ik want ik zie ze zelden. En die paar die ik kende waren oke. En toch ga ik bouviers uit de weg.
Oh jezes ja. Als ik bij m'n moeder door het huis loop, heb ik altijd m'n ogen naar de grond. Want 2 Chihuahua's. Ik vind het maar niks. Izzy zie ik niet snel over het hoofd en als ik daar per ongeluk tegenaan stomp, kijkt ze nog niet op, maar die kleintjes...Ik voel die kippenbotjes bij wijze van al onder m'n voeten brekenyodi schreef:Kleine hondjes, omdat ik bang ben om er op te gaan staan.