Heel soms vindt hij bepaalde andere reuen opwindend ruiken

Moderator: moderatorteam
Dan gaan we gewoon een andere keer afsprekenDipsy20 schreef:Hey dat is bij mij in de buurt
Wat leuk alleen kan ik niet jammer genoeg![]()
Nou ja ik kan wel maar kyra kan niet mee
Die is dan net geholpen en met Milo of Nikita durf ik het niet aan
Echt heel erg jammer
Als ik alle drie mijn honden meeneem, zou het bos handiger zijn. Amoz en Amy laat ik niet los in de buurt van wegen namelijk, daarvoor luisteren ze nog niet betrouwbaar genoeg.Lothian schreef:Het is in mijn beleving een gebied met weinig wild, daarvoor komen er te veel honden. Dalí is wel een beetje een zichtjagertje maar die heeft daar nog nooit wat achtervolgd. Er loopt wel een (vrij rustige) weg doorheen, ik neem altijd de paden die daar niet te dicht langs lopen want dat vind ik onhandig. Op zaterdag is het hier vrij druk.
Dit is het gebied:
Google link
En dan is het grofweg het stuk tussen de beek "Molenbeek", de N782, en de bebouwde kom in met dus de Keijenbergseweg er doorheen. Er zijn wat heuveltjes en beekjes waar de honden in kunnen poedelen. (Lekker in December.)
Als alternatief is vlakbij het Bennekomse bos, wat een heel mooi, groot gebied is waar je makkelijk weg kan blijven van wegen. Het is mijn favoriete bos omdat je (wanneer je weg bent van de parkeerplaats en het ministukje heide) het echt behoorlijk rustig en overzichtelijk is, waardoor Dali er ook goed los kan.
Google link 2
Ook daar zit weinig wild. Het wild kan allemaal makkelijk uitwijken naar de Veluwe dus volgens mij mijdt het de gebieden waar honden los mogen.
Dalí mag niet mee omdat ik geen slechte reputatie op het forum heb en dat graag zo wil houdenNee, Dalí kan op zich prima met vreemde honden (zit ook probleemloos bij de hondenopvang op een veldje met allemaal honden) maar hij is beroerd slecht in het kennismaken met een nieuwe hond. Hij bouwt dan veel spanning op en valt uit. In een groep vind ik dat wat minder handig, dan ben ik alleen maar die kleine feeks in de gaten aan het houden.
Ja, wat mij betreft prima! Een uurtje of 2 komt voor mij ook goed uit.Lothian schreef:Leuk, zullen we dan het Bennekomse bos doen? Lijkt me leuk om alle drie je honden te zien DianeOf ik Dalí meeneem laat ik dan nog wel even afhangen van wie zich verder meldt maar fijn dat dat eventueel ook kan.
Gezellig trouwens met Finn er ook bij!
Thanks!Lothian schreef:Als je je navigatie instelt op de Hullenberglaan te Bennekom en die naar het einde uitrijdt kom je vanzelf het bos tegen waar je kan parkeren.
Hullenberglaan (23), Bennekom.bouvierpoedel schreef:Misschien kom ik ook wel met 5 lillike poedels. Waar is dat ergens .?