Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mank lopen, afwachten of dierenarts
Moderator: moderatorteam
- Nobbygaard
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russels
- Aantal honden: 2
mank lopen, afwachten of dierenarts
Vanochtend met ons eerste loopje was er nog niets te zien aan onze 11 jarige jack russel teefje. Maar nadat we een half uur thuis waren begon ze mank te lopen met haar rechter achterpoot. Het er aan zitten doet geen pijn, het voelde niet warm aan en er is ook niets aan te zien. Ze is zoals altijd in haar mand onder haar deken gaan liggen slapen en we hebben haar maar even met rust gelaten. Maar toen net met opstaan zien we dat het niet over is. Als ze stilstaat staat ze er op, maar als ze gaat lopen trekt ze hem omhoog om hem te ontlasten. Ze hinkt dan echt op 3 poten rond. Ze hebben bij onze dierenkliniek op zaterdag altijd van 16.30 tot 17.00 uur een inloopspreekuur, ik ben nu aan het twijfelen om er met haar heen te gaan. Wat denken jullie? Gaan naar deze inloopspreekuur of tot maandag kijken hoe het gaat als we haar rust geven met de poot?
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Re: mank lopen, afwachten of dierenarts
Sja, ik ben een zeur. Als ze hier hun poten echt niet meer belasten, ga ik liever naar de dierenarts. Ik ga liever 1 keer teveel, dan 1 keer wat te laat. Zeker als je dierenarts toch op zaterdag inloopspreekuur heeft.
Maar een ander zou misschien wachten een paar dagen. Is persoonlijk,
Maar een ander zou misschien wachten een paar dagen. Is persoonlijk,
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
- Aantal honden: 1
Ik ben er dus zo een die het even aankijkt. Bo mankt nogal snel en het gaat eigenlijk altijd snel over.
Met de kinderen liep ik ook niet zo heel hard. Meestal weet ik precies wanneer ik wel hard moet lopen.
Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon gaan!
Met de kinderen liep ik ook niet zo heel hard. Meestal weet ik precies wanneer ik wel hard moet lopen.
Maar als je het niet vertrouwt moet je gewoon gaan!
- Nobbygaard
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russels
- Aantal honden: 2
We hebben besloten om het toch maar even aan te kijken. Om half 4 heb ik haar even mee naar buiten genomen om in de tuin iets te laten doen. Ze ging al wat meer erop staan. Hopen dat het maandag beter gaat en anders bel ik 's ochtends gelijk voor een afspraak.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Inderdaad even aankijken. De DA stuurt je met dit soort klachten met pijnstilling en advies van 2 weken rust terug naar huis. Even dus rustig aan. Mocht het na paar dagen nog steeds veel pijn doen, kan je altijd nog naar DA.
-
Lemuria
Ik zou het ook even aankijken. De enige keer dat ik spijt had van het 'aankijken', was toen ze d'r poot gebroken bleek te hebben
Maar dat is in jouw geval niet van toepassing.