Luka eet 's morgends twee plakken diepvriesvoer rond 7u en in de late namiddag rond half vier nog één plak. Tussendoor een wortel, stukje appel en een koek.
Hij doet een beetje kaka 's ochtends.
De rest van de dag niks.
En 's avonds rond 10u30 doet hij nog es kaka.
De laatste week echter doet hij nog kaka 's nachts.
Dus dat moet tussen 12 en 5 zijn want mijn man staat om half zes op en dan ligt het er blijkbaar toch al een uur of zo.
Wat doe ik hieraan ?
Voedingspatroon veranderen ?
Heb hem gisteren een ontwormingstablet gegeven, die moest hij rond deze datum krijgen.
Tips hartelijk welkom.
Sanneke
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ontlasting s'nachts
Moderator: moderatorteam
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ontlasting s'nachts
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
Als jij denkt dat hij dat dus rond 04.30 uur doet zou je kunnen proberen hem voor te zijn.
Dus de wekker om 03.30 laten afgaan en even snel naar buiten.
Dat doe je een paar nachtjes, en dan zet je wekker steeds een kwartiertje later.
En dan een half uurtje later...
Deze tip heb ik zelf nooit nodig gehad, maar ken wel iemand die het zo heeft opgelost met zijn pup.
Dus de wekker om 03.30 laten afgaan en even snel naar buiten.
Dat doe je een paar nachtjes, en dan zet je wekker steeds een kwartiertje later.
En dan een half uurtje later...
Deze tip heb ik zelf nooit nodig gehad, maar ken wel iemand die het zo heeft opgelost met zijn pup.
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Wij hebben precies hetzelfde met Beetle gehad. Ook zij had 's nachts van die periode's dat ze een grote deed. Voorheen kregen ze de brokjes om 17.30 en dit is vervroegd naar 16.00 en sindsdien eigenlijk geen probleem meer. (Zeer sporadisch komt het nu nog voor).
Jij schreef al dat je hem 's morgens twee plakken vlees geeft, en 's middags om half 4 nog een. Misschien is het een idee om die van 's middags eens nog eerder te geven of over te slaan. Kijken welke invloed het heeft. Iedere hond is tenslotte anders.
Succes!
Jij schreef al dat je hem 's morgens twee plakken vlees geeft, en 's middags om half 4 nog een. Misschien is het een idee om die van 's middags eens nog eerder te geven of over te slaan. Kijken welke invloed het heeft. Iedere hond is tenslotte anders.
Succes!