Nee, het zijn allemaal autoloze straatjes hier, daar komt geen kip.*Skye* schreef:Op het forum zag ik een keer een foto van jou voorbij komen dat je op straat liep met een aantal van je honden. Allemaal inderdaad netjes naast je. Echt geweldig om te zien. Ooit als ik later groot ben ga ik ook zo over straatsamantha! schreef:Ik heb er 4 en een aantal dagen per week 6.
Voor de grote wandeling gaan we altijd naar een gebied waar ze los kunnen, dan zijn ze dus vanaf het moment dat ze de auto uit komen los.
Voor de vorm prop ik wel wat lijntjes in mn zak maar dat vergeet ik ook best vaak of ik loop met 6 en heb maar 2 lijntjes bij haha.
Maar goed, het is losloopgebied en ik kan me geen enkele situatie heugen waarin ik ze aan had willen lijnen.
In de wijk voor de kleinere rondes lopen ze eigenlijk ook altijd los maar dan moeten ze aan de voet lopen.
Ze hebben een vaste positie en die mag niet worden verlaten, snuffelen mag niet en plassen ook niet.
Maar we lopen dan wel altijd naar het losloopparkje hier dus ze hoeven maar 3 minuten zo strak te lopen, in het park mogen ze vrij.
Als ik hele bende wil roepen dan roep ik: "jongens" en dan komen ze allemaal.
Hoeft er maar 1 te komen noem ik alleen die naam.
Heel gestructureerd dus allemaal maar dat moet ook wel met zoveel grote honden.Heb je nog nooit een boete gekregen omdat je honden altijd los lopen?
Ik hoef maar 1 straat over te steken, een heel rustige straat en daar aan de overkant begint gelijk ook het veld.