renee-uk schreef:oh goden, niet alleen heb ik geen trots, nu heb ik ook al een zwak ras.
wat een élend
Wat zou ik hebben?
Moderator: moderatorteam
renee-uk schreef:oh goden, niet alleen heb ik geen trots, nu heb ik ook al een zwak ras.
wat een élend

ik begrijp echt niet wat die mensen bezielt hoor, fijn lopen met je hondje op die manier en god helpe degene die je per ongeluk tegenkomt.Tineke schreef:Ik had een filaonwaardige hond wist iemand mij te vertellen vlak na Rio zijn dood.renee-uk schreef:oh goden, niet alleen heb ik geen trots, nu heb ik ook al een zwak ras.
wat een élend
Na het filmpje met foto's van hem zei iemand dat er mensen waren die foto's lieten zien van hun hond waaruit bleek dat ze een doetje van een hond hadden die filaonwaardig gedrag vertoonde.
Zelf vertoonde hun eigen fila agressie naar een van de eigen gezinsleden en de dame van wie ze bijval kregen kan volgens eigen zeggen niet met haar eigen fila buiten lopen want als hij wat ziet op 300 meter afstand , wie of wat dan ook ,dan wil hij erop af om te knokken.
Nou laat Rio dan maar een watje zijn geweest dat is wmb een geuzennaam voor hem alles liever dan bovenstaande wat overigens ook niet echt fila gedrag te noemen is

vertel dat maar aan cairo, kunnen jullie fijn tegen elkaar opbieden wie het stoerst is.shinobi schreef:Je weet heel goed wat ik bedoel met een zwak ras, gewoon een ras wat een 1 haps cracker is voor een kwade stafford en daar reken ik een duitse herder niet toe.renee-uk schreef:oh goden, niet alleen heb ik geen trots, nu heb ik ook al een zwak ras.
wat een élend

Ik snap daar ook niks van.renee-uk schreef:ik begrijp echt niet wat die mensen bezielt hoor, fijn lopen met je hondje op die manier en god helpe degene die je per ongeluk tegenkomt.Tineke schreef:Ik had een filaonwaardige hond wist iemand mij te vertellen vlak na Rio zijn dood.renee-uk schreef:oh goden, niet alleen heb ik geen trots, nu heb ik ook al een zwak ras.
wat een élend
Na het filmpje met foto's van hem zei iemand dat er mensen waren die foto's lieten zien van hun hond waaruit bleek dat ze een doetje van een hond hadden die filaonwaardig gedrag vertoonde.
Zelf vertoonde hun eigen fila agressie naar een van de eigen gezinsleden en de dame van wie ze bijval kregen kan volgens eigen zeggen niet met haar eigen fila buiten lopen want als hij wat ziet op 300 meter afstand , wie of wat dan ook ,dan wil hij erop af om te knokken.
Nou laat Rio dan maar een watje zijn geweest dat is wmb een geuzennaam voor hem alles liever dan bovenstaande wat overigens ook niet echt fila gedrag te noemen is
wat een lol
't Is andersom maar ik snap wat je bedoelt, ik zoek het ook niet op. Geldt overigens niet alleen voor staffords, als ik er geen goed gevoel bij heb loop ik om, om het even wat voor ras het is.blondie schreef:Ik bind ook liever niet het spek op de kat.
jvanringen schreef:'t Is andersom maar ik snap wat je bedoelt, ik zoek het ook niet op. Geldt overigens niet alleen voor staffords, als ik er geen goed gevoel bij heb loop ik om, om het even wat voor ras het is.blondie schreef:Ik bind ook liever niet het spek op de kat.
Ja tuurlijk en een loslopende hond op afstand die denkt niet van ik ren er wel even naartoe als hij wil knokken wat ik al weet ik veel keer hoe vaak heb meegemaakt maar dan toch uit stoerheid me honden tegen hou omdat ik het niet stoerheid vind als 1 van me honden een andere hond verscheurt omdat de eigenaar geen gezond verstand heeft.jvanringen schreef:Als ik een tosa had zou ik ook omlopen, ik zit niet te wachten op knokkende honden. Vreemd toch dat stoerheid en gezond verstand elkaar zo vaak uitsluiten.shinobi schreef:Ik maak er geen discussie van, valt eigelijk ook niet over te discusseren.
Ik zeg er alleen mee dat ik met 1 van mijn tosa's met een gerust hart over straat ga zonder bang te zijn dat er wat met hem /haar gebeurt omdat een naief emand het nodig vind om op de openbare weg een stafford los te laten wat fout kan gaan.
Als ik met bv een maltezertje zou lopen dan zou ik liever wel omlopen als ik een onbekende loslopende stafford tegenkom, omdat ik niet zomaar ff een aanvallende stafford tegen kan houden.
Hoe vaak ben ik wel niet een andere kant op gelopen en komt de hond van een grote afstand er aan rennen?Punzel schreef:Bah wat een tokkengedoe hier. Hoe komt het in je op om je hond maar met een andere hond te laten vechten tot hoogstwaarschijnlijk één van de twee kortaan dood is, alleen omdat je te trots bent om een andere kant op te lopen
Nee want een knokpartij met een boerboel heeft geen enkele kans op verwondingen oplopen uiteraardshinobi schreef:HoPunzel schreef:Bah wat een tokkengedoe hier. Hoe komt het in je op om je hond maar met een andere hond te laten vechten tot hoogstwaarschijnlijk één van de twee kortaan dood is, alleen omdat je te trots bent om een andere kant op te lopen
Hoe vaak ben ik wel niet een andere kant op gelopen en komt de hond van een grote afstand er aan rennen?
Zoals ik in me andere reactie al zei ik hou me honden tegen, maar als het om bv om het formaat rotweiler gaat of zelfs een boerboel die ik loslopend tegenkwam en dat zou fout gaan dan is het heel simpel dan ik me hond niet tegen.
Om de simpele rede dat ik mijn hond niet laat verwonden omdat ik hem tegen hou.

Jawel hoor, maar ik ga niet een boerboel helpen mijn hond te verwonden zo simpel is het.Tineke schreef:Nee want een knokpartij met een boerboel heeft geen enkele kans op verwondingen oplopen uiteraardshinobi schreef:HoPunzel schreef:Bah wat een tokkengedoe hier. Hoe komt het in je op om je hond maar met een andere hond te laten vechten tot hoogstwaarschijnlijk één van de twee kortaan dood is, alleen omdat je te trots bent om een andere kant op te lopen
Hoe vaak ben ik wel niet een andere kant op gelopen en komt de hond van een grote afstand er aan rennen?
Zoals ik in me andere reactie al zei ik hou me honden tegen, maar als het om bv om het formaat rotweiler gaat of zelfs een boerboel die ik loslopend tegenkwam en dat zou fout gaan dan is het heel simpel dan ik me hond niet tegen.
Maar als je dit zou kunnen voorkomen door om te lopen dan zou je daarvoor kunnen kiezen.shinobi schreef:Jawel hoor, maar ik ga niet een boerboel helpen mijn hond te verwonden zo simpel is het.
Ik kan niet mijn hond tegenhouden en dan nog is een boerboel tegenhouden, dat snap je zelf denk ook wel.

Wat valt er nou toch van een Boerboel te vrezen.shinobi schreef:Jawel hoor, maar ik ga niet een boerboel helpen mijn hond te verwonden zo simpel is het.Tineke schreef:Nee want een knokpartij met een boerboel heeft geen enkele kans op verwondingen oplopen uiteraardshinobi schreef:HoPunzel schreef:Bah wat een tokkengedoe hier. Hoe komt het in je op om je hond maar met een andere hond te laten vechten tot hoogstwaarschijnlijk één van de twee kortaan dood is, alleen omdat je te trots bent om een andere kant op te lopen
Ik kan niet mijn hond tegenhouden en dan nog is een boerboel tegenhouden, dat snap je zelf denk ook wel.
Als je weet waar de eigenaar woont ga je er even langs en legt uit dat je het dood eng vind door eerdere ervaringenStepper schreef:Kan niet, zo ver komt mijn stem niet. Die loopt meestal al tientallen meters verder.M@scha schreef:doe eens gek en vraag de eigenaar

Een beetje slimme hond laat zo'n kolos een rondje rond de kerk achter zich aan rennen en dan is de pijp leeg.shinobi schreef:Korthaar ik vind het erg naief om te denken dat er van een boerboel niks te vrezen valt omdat hij log.is.