Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet meer naar de Welkoop

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: Niet meer naar de Welkoop

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ri@ schreef:Beer die na onze aanhouding omdat Balou illegaal had gepoept in de buurt, en ik het niet opruimde en tegen de meneer met die vreselijke baan had gezegd dat ik dat ook nooit van plan was om te gaan doen, riant voor de ogen van die man een drol draaide, en ik dus nog steeds geen zakjes had om het op te ruimen dus het ook riant liet liggen :mrgreen: dat was een van onze betere dagen :LOL:
Op de loyaliteit van je hond kun je altijd vertrouwen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding
Ted en Harry
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie mix en OEB
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ted en Harry »

bram en thijs schreef:Thijs die bij de Wagenrenk, van spanning om zijn broer heb ik als excuus bedacht, zo tegen het been van een meneer aan plast
Bram die in Ede kroos in een stilstaande gracht voor gras aanzag, er zo in denderde en de rest van de dag walmend en wel werd gemeden
Bram die een neger met een gehaakte ufo in rastakleuren over zijn dreadlocks zo uitschold dat de auto er bijna van kapseizde
Bram die in Lapland een klein sami-vrouwtje met een wit lapje op haar hoofd zo uitschold dat we haar vakantiehuis niet meer mochten huren
Bram die iedere zaterdagochtend de buurvrouw op weg naar de bakker verrot schold, geen flauw idee wat ze hem ooit had misdaan
Bram die altijd zijn kop in iedere handtas stak om te kijken of er iets te vreten viel, ook geen idee hoe hij daar bij kwam
Thijs die op de bank in het parkje poepte
Allebei: mensen gewoon straal negeren. Hoe lief ze ook waren.

Mmmm. Bram was toch wel een heel stuk erger als Thijs.
Hardop gelachen!

Ik kan me niet heugen dat Ted ooit iets dergelijks heeft uitgehaald maar er heeft wel ooit een Jack Hussel over m'n splinternieuwe gympies staan zeiken in het hondenbos. Heb me rot gelachen, een half uur later kwamen we het hondje weer tegen, al soppend want tja we waren pas 5 minuten in het bos toen het gebeurde dus er moest nog gelopen worden, en toen deed ie het bijna weer. Baasje bleef maar sorry stamelen en uitleggen dat ze druk bezig was met dit markeergedrag.
Afbeelding
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Toen Duke een tijdje terug zo ziek was op een zaterdag en ik terecht kon bij de dierenkliniek in de Bloombird (tuincentrum) en hij zo precies in het midden van de ingang aan de spuitpoep ging.

Had een behoorlijk rood hoofd, maar ja, dat krijg je met een kliniek in de tent, dan komen er zieke hondjes langs. Opgepakt met een zakje wat mogelijk was en verder een medewerker gevraagd om een gietertje water. Maar ja, daar sta je dan wel mooi ff.
Afbeelding
arwen-elza
Actief
Mijn ras(sen): duitse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door arwen-elza »

Toen ik nog thuis woonde hadden we Castor, rottweiler reu. Tijdens een wandeling in het park zat aan de waterkant een visser. Castor loopt er naar toe ruikt even en tilt zijn poot op en piest tegen de achterkant van zijn jas. Snel geroepen en doorgelopen. De visser had niks gemerkt (gelukkig had hij wel zo'n waterafstotende jas aan) .
Jolanda, Daico

Elza 02-11-2003 / 25-10-2007
Arwen 12-11-2002 / 08-07-2015
Doyle 01-07-2007 / 18-09-2019
Kyra 01-07-2012 / 03-08-2021
Daico 01-07-2018 / 01-03-2022

Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Mijne dateert al van heel lang terug, we waren met jonge Fangio (kan je nagaan hoe lang terug) op het strand, lekker genieten van het mooie weer en nauwelijks mensen te vinden die dag, op zo'n 100 meter zat nog een gezin achter hun windscherm. Mijn lief ging ijsjes halen en nam Fangio mee. Ik bleef lekker liggen en keek het spul na, halverwege zag ik al wat er zou gaan gebeuren, Fangio zat in de testfase van het optillen van zijn poot met plassen en hij nam, vrolijk als hij was, een spurt naar dat windscherm. Mijn lief had niets in de gaten en toen hij dat wel had was hij te laat. Fangio miste zijn doel, de paal van het windscherm, helaas stond er wel een boodschappen tas vol met broodjes, snoepjes koekjes en drinken :schrik:. Hij had een voltreffer, ik hoorde die dame, volledig terecht, schelden en ik hoorde mijn lief 1000000x excuses maken voor die 'stomme' hond. Ik lag te gieren op mijn handdoek en was wel heel blij dat ik niet die kant op was gegaan. We zijn op de terugweg maar via een andere kant weggegaan. :LOL:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Op vakantie aan zee met een hond die nooit anders dan kraan-en vijverwater had gedronken en dorst kreeg tijdens een strandwandeling,dus hij drinken en drinken en verbieden hielp natuurlijk niet. Al dat zeewater laxeerde natuurlijk lekker en moest er ook weer uit. Gelukkig had ons huisje een gladde vloer en was overgeefsel en diarrhee opruimen een makkie. Hij heeft nooit meer zeewater gedronken.
Laatst gewijzigd door marian* op 05 dec 2015 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ik was gisteren bij de Welkoop, ze begrepen niet waarom ik zo'n lol had.
AfbeeldingAfbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Max die op de kerstbomenafdeling van Intratuin uitgebreid tegen een boom aan ging piesen, dezelfde Max die op de markt bij de broodkraam broodjes uit een mand die onder de kraam stond jatte,Kiki die- een half jaar oud of zo en net uitgelaten en wel- in de Faunaland midden op de vloer ging plassen :LOL:
Bente was braaf :engel:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Mila heeft nog nooit in een tuincentrum geplast, maar ze is er wel eens in een vijver met vissen gesprongen. Moest ik met een druipnatte collie die halve winkel door.
Ze heeft wel in een trainingslocatie binnen, waar groen tapijt op de vloer ligt, twee keer gemarkeerd. Ik was zo verbaasd dat ik het dus gewoon een tweede keer liet gebeuren. Als het aan haar lag had ze daar wel tien keer gemarkeerd, maar na de tweede keer was ik erop bedacht.
Ze heeft ook een aantal keer eten gestolen van nietsvermoedende mensen die ergens op een bankje zaten, waaronder een broodje kaas en een pizzapunt.

Amoz heeft ook wel eens tegen de kast geplast bij een vriendin. Dus nu weet ik dat dat in vreemde huizen een aandachtspuntje is.

Amy doet nooit stoute dingen. :lol1:
Atiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shi'tzu

Ongelezen bericht door Atiana »

Ik heb geen plas of poep incident gehad *klopt af* maar wel een rijdende reu, ik was in gesprek met een man van de dierenbescherming, over zijn werk etc :blah: opeens greep Bassie (zo hete hij) die man zijn been vast en begon te rijden, ik proberen hem eraf te trekken vliegt die ***katrol uit me handen, verstrengelt om de arme man heen, die een 60 kilo wegende hond van zich af probeerde te houden.. :schrik:

achteraf bleek dat de ambulance medewerker bezig was geweest met een loopse teef....dat verklaarde alles maar wat schaamde ik me kapot :ugh:
Onderschift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Whoever said diamonds are a girl's best friend, never owned a dog
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Even een upje hoor. :LOL:

Vanmiddag was mijn woningruil kandidaat hier om de formulieren in orde te maken.
We waren boven om nog wat te bespreken over eventuele overnames. Komen op de slaapkamer en wie is daar vol overgave als een geile, ouwe bok op bed op zijn dekentje aan het rijden.....Juist Shibby :LOL: :LOL:

De ogen van die gast sprongen er bijna uit. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Goede indruk geef je weer Shibby :mann:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Ongelezen bericht door sonj@ »

Haha, maar hij deed het wel netjes in de slaapkamer, toch?
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Hahaha, smooth :mrgreen:
Afbeelding
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

sonj@ schreef:Haha, maar hij deed het wel netjes in de slaapkamer, toch?
Hij is goed opgevoed :pffff:
Lothian schreef:Hahaha, smooth :mrgreen:
It's his middle name :mann:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Charlie die voor het eerst op het strand komt en al schuddekontend naar een klein meisje loopt. Heel lief en voorzichtig doet hij. Vervolgens komt hij heel vrolijk weer naar ons toe en zien we nog net dat hij een spekje van dat meisje in zijn bek heeft.
Afbeelding
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Kruimel53 schreef:
christina schreef:Charlie die voor het eerst op het strand komt en al schuddekontend naar een klein meisje loopt. Heel lief en voorzichtig doet hij. Vervolgens komt hij heel vrolijk weer naar ons toe en zien we nog net dat hij een spekje van dat meisje in zijn bek heeft.
Oooh, dat herinnert me aan mijn eerste helemaal eigen hond, een uiterst brave Duitse Herderheer. Die echt nooit een poot verkeerd zette. Behalve toen hij op een warme zaterdagmiddag langs een klein meisje met een ijshoorntje wandelde. En in het passeren met een vloeiende move het bolletje ijs uit haar hoorntje hapte. :oeps:

Het kind heeft uiteraard een nieuw ijsje gekregen. En gelukkig waren ouders in die tijd nog niet zo geneigd tot hysterie en konden ze er smakelijk om lachen. De brave Bara kreeg ook nog knuffels van het kind. Hij was ook echt wel een schatje.
Haha, deze ouders konden er ook wel om lachen. Ze hadden zelf ook een hond en Charlie was echt heel voorzichtig en lief. Hij is een echte charmeur.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”