Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoeveel uur tussen avond- en ochtendplas?
Moderator: moderatorteam
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: Hoeveel uur tussen avond- en ochtendplas?
Tussen de 4 en 10 uur . Verschilt dus nogal
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Tama gaat na vieren niet meer naar buiten, ik krijg haar s'avonds niet meer zonder dwang mee naar buiten.
Nikkie en Jarah gaan meestal om 20:00 uur voor het laatst naar buiten en s'ochtends ga ik om 06:30 naar buiten.
Twee keer per week ga ik om 5:30 naar buiten en dan gaan alleen Nikkie en Jarah s'middags met Gerard mee naar buiten, dan moet Tama wel s'avonds mee naar buiten.
Vaak moet ik dan eerst een riem met een grote lus om haar nek doen want ze laat zich niet aanlijnen als ze echt niet naar buiten wilt, zodra ik de deur uit ben laat ze zich wel aanlijnen, maar ik kan haar niet los mee naar buiten nemen er wonen twee Staffords twee deuren verder en ik wil niet het risico lopen dat ze daarop af rent als die net naar buiten komen of dat ze mensen in hun kuiten bijt.
Nikkie en Jarah gaan meestal om 20:00 uur voor het laatst naar buiten en s'ochtends ga ik om 06:30 naar buiten.
Twee keer per week ga ik om 5:30 naar buiten en dan gaan alleen Nikkie en Jarah s'middags met Gerard mee naar buiten, dan moet Tama wel s'avonds mee naar buiten.
Vaak moet ik dan eerst een riem met een grote lus om haar nek doen want ze laat zich niet aanlijnen als ze echt niet naar buiten wilt, zodra ik de deur uit ben laat ze zich wel aanlijnen, maar ik kan haar niet los mee naar buiten nemen er wonen twee Staffords twee deuren verder en ik wil niet het risico lopen dat ze daarop af rent als die net naar buiten komen of dat ze mensen in hun kuiten bijt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
11 uur en 's ochtends verschilt. Soms 7 uur, soms 8 uur, als ze zelf mag kiezen vaak 10 uur/half 11.
Ze geeft ook aan wanneer ze echt er uit moet, heel handig.
Ze geeft ook aan wanneer ze echt er uit moet, heel handig.
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
11 a 12 uur (teef van 9 maanden en teef van 4 jaar) en als het regent de oudste soms langer.
Bij vuurwerk 's avonds wil ze het ook wel eens weigeren tot de volgende ochtend.
Bij vuurwerk 's avonds wil ze het ook wel eens weigeren tot de volgende ochtend.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Rond de 7 tot 10 uur.
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Bij Loki kan daar rustig 16 of langer uur tussen zitten. Meneer is nogal lui wat dat betreft
Wij doen vaak een ronde om 6 of 7 uur 's avonds en daarna gaat hij al in bed liggen. Als ik dan daarna in bed kom dan rolt hij bij mij op en valt hij ook in slaap. Mijn vriend vraagt hem rond 10 of 11 uur nogmaals of hij uit wilt maar hij blijft dan gewoon onder de dekens liggen. Heel soms dan komt hij onder luid protest eruit maar 9 van de 10 keer niet.
Als ik dan in de ochtend opsta om 8 uur dan blijft hij liggen tot 11:30 en dan gaan wij uit de eerste ronde.
Wij doen vaak een ronde om 6 of 7 uur 's avonds en daarna gaat hij al in bed liggen. Als ik dan daarna in bed kom dan rolt hij bij mij op en valt hij ook in slaap. Mijn vriend vraagt hem rond 10 of 11 uur nogmaals of hij uit wilt maar hij blijft dan gewoon onder de dekens liggen. Heel soms dan komt hij onder luid protest eruit maar 9 van de 10 keer niet.
Als ik dan in de ochtend opsta om 8 uur dan blijft hij liggen tot 11:30 en dan gaan wij uit de eerste ronde.