Ja, maar ook wel begrijpelijk. Ik zou me er niet echt druk om maken; zelf weet je natuurlijk hoe het zit en weet ik dat Amy niets tekort komt en prima verzorgd wordt. Toen we begonnen met wandelen was Amy zo ongeveer helemaal kaal, maar vond ik al dat ze er fantastisch uitzag omdat ze niet meer onder de wonden zatlucie schreef:Ik heb dat eens gehad met een opvanger. Een Engelse Setter die graatmager was en kaal door de schurft; zag er werkelijk afschuwelijk uit, maar had energie en levenslust voor 10laeken schreef:Vrolijk ei is het. Amoz is trouwens ook geen verkeerde hond om te zien. Hoop dat Amy's vacht nog mooier wordt. Krijg je er nooit vieze blikken door of opmerkingen? Nu heb je de mazzel dat je andere twee honden prachtig zijn. Als je alleen Amy hebt denk ik dat veel mensen je toch vies gaan aankijken. Schurft, vlooien, verwaarlozing. Dat effect.![]()
Omdat hij iedere keer wist te ontsnappen als ik wegging, besloot ik hem maar mee te nemen naar de brocante waar ik heen wilde. De afkeer, afschuw en medelijden op de gezichten van de mensen.... en dan zag hij er al stukken beter uit! Op een gegeven moment hoor ik een nederlands stel hardop er schande over spreken (zij waanden zich veilig in frankrijk) en toen heb ik toch maar even vriendelijk uitgelegd dat er inderdaad helaas mensen zijn die het zover laten komen met hun hond, maar dat ie nu helemaal veilig en gezond was.
Ik snapte het wel hoor, zou er zelf ook boos over zijn als ik zoiets zag! Maar het is natuurlijk toch een tikkie lullig als je zo je best doet om een beestje te helpen en je krijgt dan dit soort reacties
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Amy 2 jaar!
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Amy 2 jaar!
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
o, ik maakte me ook niet druk hoor. vond het ergens nog wel vermakelijk omdat de indruk die ik moest maken zover bezijden de waarheid was... maar ja, als mensen echt hun hand voor hun mond gaan slaan en jou ervoor aankijken is ook weer niet zo leuk natuurlijkDeDiana schreef:Ja, maar ook wel begrijpelijk. Ik zou me er niet echt druk om maken; zelf weet je natuurlijk hoe het zit en weet ik dat Amy niets tekort komt en prima verzorgd wordt. Toen we begonnen met wandelen was Amy zo ongeveer helemaal kaal, maar vond ik al dat ze er fantastisch uitzag omdat ze niet meer onder de wonden zatlucie schreef:Ik heb dat eens gehad met een opvanger. Een Engelse Setter die graatmager was en kaal door de schurft; zag er werkelijk afschuwelijk uit, maar had energie en levenslust voor 10laeken schreef:Vrolijk ei is het. Amoz is trouwens ook geen verkeerde hond om te zien. Hoop dat Amy's vacht nog mooier wordt. Krijg je er nooit vieze blikken door of opmerkingen? Nu heb je de mazzel dat je andere twee honden prachtig zijn. Als je alleen Amy hebt denk ik dat veel mensen je toch vies gaan aankijken. Schurft, vlooien, verwaarlozing. Dat effect.![]()
Omdat hij iedere keer wist te ontsnappen als ik wegging, besloot ik hem maar mee te nemen naar de brocante waar ik heen wilde. De afkeer, afschuw en medelijden op de gezichten van de mensen.... en dan zag hij er al stukken beter uit! Op een gegeven moment hoor ik een nederlands stel hardop er schande over spreken (zij waanden zich veilig in frankrijk) en toen heb ik toch maar even vriendelijk uitgelegd dat er inderdaad helaas mensen zijn die het zover laten komen met hun hond, maar dat ie nu helemaal veilig en gezond was.
Ik snapte het wel hoor, zou er zelf ook boos over zijn als ik zoiets zag! Maar het is natuurlijk toch een tikkie lullig als je zo je best doet om een beestje te helpen en je krijgt dan dit soort reactiesMisschien is het mij ook wel gebeurd dat mensen er schande van spraken en heb ik het niet eens gemerkt
Maar Amy lijkt me sowieso wel een opvallende verschijning; ik vind haar in ieder geval een plaatje
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Sientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising uit Griekenland
- Aantal honden: 1
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het is echt een héél ander hondje als dat scharminkeltje met haar opgezette voetjes die van de pijn niet wist hoe ze moest lopen. Wat een verschil! Dat meisje dat niet wist waar ze het zoeken moest is nu een heerlijke, vrolijke, sterke en energieke meid
. Wow.