Ze rende zo de weg over en werd aangereden door een auto, mijn vriend hoorde een klap en hij rende zo hard hij kon maar was niet snel genoeg. Gelukkig is ze rechtstreeks naar huis gerend en sprong tegen de deur. Ik had natuurlijk geen idee wat er was gebeurd dus maakte lachend de deur open omdat ik dacht dat mijn vriend een geintje uithaalde. Rani rende naar binnen en even later kwam mijn vriend erachteraan die zei dat ze was aangereden, ze had een klap tegen haar kont gehad.
Ik heb hem nog nooit zo bleek gezien, ik heb hem eerst maar even op de grond laten zitten voordat we naar Rani gingen kijken. Hij zat te trillen als een rietje
Met Rani lijkt er gelukkig niks aan de hand, ze loopt zuiver en geeft geen pijn aan. Ze ligt nu weer lekker in haar mandje. Ik heb het tuig gelijk strakker gezet en ga kijken voor een andere. Ik morgen nog even hoe ze loopt maar het lijkt alsof we er met de schrik zijn afgekomen.
Wat een geluk dat ze direct naar huis is gerend, had er niet aan moeten denken dat ze kwijt zou raken