Hou op schei uit...Nanna schreef:En zo zorgen die ouwetjes ervoor dat je zelf haast het gebrek krijgt
Fijn dat het weer goed gaat met Beau, houd hem maar goed in de gaten de komende tijd. Hopelijk blijft het weg!
Moderator: moderatorteam
Hou op schei uit...Nanna schreef:En zo zorgen die ouwetjes ervoor dat je zelf haast het gebrek krijgt

Ja, dat denk ik ook. Hij heeft jaren altijd bij alleen zijn in de bench gezeten, maar daar had ik altijd moeite mee. Mijn ouders wilden hem niet los ivm eventueel slopen of krassen maken op de bank. Twee jaar geleden heb ik ze zo ver gekregen dat hij overdag bij alleen zijn los mag blijven en aangezien hij nooit iets vernield heeft of een kras gemaakt heeft, mag hij sinds een tijd nu ook 's nachts los. Dus hij slaapt nooit meer in de bench. Het kan zijn dat hij in de nacht zich vergist heeft in het van de bank springen of iets dergelijks... Gelukkig lijkt het nu over te zijn.ranetje schreef:Uit je verhaal en de verschijnselen lijkt het eerder of hij ergens flink pijn heeft gehad.
Hopelijk komt het niet meer terug.

FijnHilde schreef:Ja, dat denk ik ook. Hij heeft jaren altijd bij alleen zijn in de bench gezeten, maar daar had ik altijd moeite mee. Mijn ouders wilden hem niet los ivm eventueel slopen of krassen maken op de bank. Twee jaar geleden heb ik ze zo ver gekregen dat hij overdag bij alleen zijn los mag blijven en aangezien hij nooit iets vernield heeft of een kras gemaakt heeft, mag hij sinds een tijd nu ook 's nachts los. Dus hij slaapt nooit meer in de bench. Het kan zijn dat hij in de nacht zich vergist heeft in het van de bank springen of iets dergelijks... Gelukkig lijkt het nu over te zijn.ranetje schreef:Uit je verhaal en de verschijnselen lijkt het eerder of hij ergens flink pijn heeft gehad.
Hopelijk komt het niet meer terug.