Voor het eerst in jaren hebben we met sinterklaas pakjesavond. Cadeautjes voor vriend met afschuwelijke gedichtjes erbij, maar ik vind het ook erg leuk om er wat pakjes voor de hondjes bij te doen.
Die kleine muis sloopt hier alles en lust weinig, maar ik geloof dat ik geslaagd ben.
Voor beide hondjes een knuffel van Kong. De beer heeft een skelet van touw, dus dan kan ze de vulling er niet zo uitslopen. En de krokodol zou van extra sterk materiaal zijn waar volgens de reviews zelfs allesslopende staffords het niet stuk maken.
Uiteraard ook allerlei lekkers. Jess houdt normaal alleen van kipfiletjes, maar de kent ook niet zoveel. Maar van alles wat ik nu had werd ze gelijk wild.
Gepofte varkensneuzen waar ze gelijk al een van op hebben want Cas was al begonnen met uitpakken. Kippenvoetjes, die heeft ze nog niet geprobeerd. Kluifjes waar ze normaal niet naar omkijkt maar in deze dit een vulling. Toen ik het voor haar neus hield pakte ze het gelijk aan en wilde niet meer loslaten. Ook een goed cadeau dus.
Wat zit er in de pakjes van jullie honden met kerst en sinterklaas?

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
.