Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet meer naar de Welkoop

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Niet meer naar de Welkoop

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

:LOL: Wat een hilarisch topic!

Al mijn honden hebben wel eens geplast in de dierenwinkel, maar daar zijn ze eraan gewend en doen ze gelukkig niet moeilijk. Jack heeft ooit bewust met een arro smoel zijn poot opgetild en een mevrouw in het park ondergepiest, erg genant. En een van onze vorige katten - een poes nog wel - vond het niks als er vriendjes bleven slapen bij mijn zoon, want zij hoorde daar te slapen, en heeft er eentje die ze echt niet moest een keer compleet kleddernat gesproeid. :oeps:
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Tiny :mrgreen:

Ohja, Beau heeft ook een keer een forummer ondergepiest :oeps:
Afbeelding
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

:LOL: ik lach me rot hier om de verhalen. Maar ik zou me echt geen raad weten als me dat overkwam. Ik heb Yara wel eens mee naar Welkoop of andere winkel maar die is super zindelijk en doet het nergens anders dan thuis, zelfs geen plasje. De andere 2 gingen als pup ook wel mee. Dan hield ik ook mijn hart vast want ik verwachtte ook elke moment dat ze gingen plassen. Maar gelukkig viel dat mee. Maar ik zou me geloof ik de eerste tijd ook niet meer in zo'n winkel durven te vertonen :mann:
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

een van mjn honden heeft ooit een keer in het winkelcentrum zitten kakken, gelukkig keihard. Ik denk dat Jarah het was want die poept op het moment dat ze moet, als er gras in de buurt is doet ze het daarop maar anders maakt het haar niet uit waar ze poept.

Gelukkig piesen mijn honden nooit over plasjes in de lift of tegen de muren van de portieken heen.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Marloes1 schreef:Verjaardagsvisite, kamer vol, Guus in zijn nopjes natuurlijk, want dat is gezellig. Zoveel schootjes om uit te kiezen. Dus meneer hobbelt over de bank richting mijn schoonzus... en zeikt haar vervolgens he-le-maal onder. Ze droop. Zelfs haar onderbroek was nat, door een spijkerbroek heen.

Doettie anders nooit. :cheer: En mijn broer gaat trouwens scheiden. :cheer:

De meeste honden voelen mensen goed aan :tongue: :LOL: :LOL:
heimwee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder

Ongelezen bericht door heimwee »

Kalev heeft nog geen gekke dingen gedaan, maar Taffie ons oude terrier mixje (hij is 14 geworden) toen hij een schattig pluis bolletje van 1,5 was.. Samen op het strand, iedereen helemaal gek op dat schattige wit met bruine mixje. Een wilde vreemde mevrouw staat naar hem te kirren.. Tilt meneer zijn poot op en pist zo over haar laarzen heen..
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

yodi schreef:Hahaha, Rabo lang geleden zo'n mini bankje, tafel met een grote kerstboom prachtig opgetuigd, mijn bouvier raakte verstrikt in de snoeren van de lampjes en nam een snoekduik naar de deur, alles vloog door de lucht boom ballen lampjes, ik schaamde me dood!!
:LOL: :LOL: :LOL: Ik heb beeld !
hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Zal het nooit vergeten want wat voelde ik me rot. We hadden een asiel hond via mijn zwager die zei dat het een super leuke sociale en makkelijke hond was. Het begon al dat hij de hele dag onze katten na zat in huis. Oke daar zouden we wel wat aan gaan doen. Op straat bleek de hond behoorlijk agressief te zijn naar kinderen en alles na te willen jagen wat harder ging als wandelen. de hond was niets van wat men er van verteld had. Na de proefweek moest meneer weer terug en omdat wij geen auto hadden gingen we met de trein. De hele weg (2 uur reizen) was hij aan de dunne van angst. Ik heb de hele weg bij de deuren gestaan en de stank was niet te harden. Mensen liepen met dicht geknepen neuzen langs. Heb me nooit zo opgelaten gevoeld als toen pfffff
Afbeelding
met dank aan Twinkel
Marloes1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herplaatsers

Ongelezen bericht door Marloes1 »

mosquito1980 schreef:
Marloes1 schreef:Verjaardagsvisite, kamer vol, Guus in zijn nopjes natuurlijk, want dat is gezellig. Zoveel schootjes om uit te kiezen. Dus meneer hobbelt over de bank richting mijn schoonzus... en zeikt haar vervolgens he-le-maal onder. Ze droop. Zelfs haar onderbroek was nat, door een spijkerbroek heen.

Doettie anders nooit. :cheer: En mijn broer gaat trouwens scheiden. :cheer:

De meeste honden voelen mensen goed aan :tongue: :LOL: :LOL:
Die Lulldog is inderdaad niet zo dom als hij eruit ziet. :cool2:
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Een keer heb ik zo iets meegemaakt. Ik was een jaar of negen toen mijn vader mij vroeg om even snel wat spulletjes naar mijn moeder te brengen die in het ziekenhuis lag. Omdat ik de spulletjes kon afgeven bij de balie en maar een klein stukje het ziekenhuis in hoefde kon ik onze hond Victor wel meenemen dan was die gelijk uit geweest. Het ziekenhuis had een soort van carport en daar achter zat een halletje met het loket waar ik moest zijn. Ik heb Victor vast gebonden en ben naar de balie gelopen om de spullen af te geven. Weer buiten gekomen werd ik opgewacht door een oudere norse verpleegster, Victor had voor de deur van het halletje dat ook de ingang was voor de mensen die op ziekenbezoek kwamen, een drol neergelegd. De verpleegster las mij de les :boos: en zei o.a. dat je geen hond mee mocht nemen naar het ziekenhuis en ging toen naar binnen om schoonmaakspullen voor mij te pakken. Ik was zo onder de indruk van haar berisping dat ik Victor snel heb los gemaakt en er als een haas vandoor ben gegaan. :cry:
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Pax-Dracona
Actief

Ongelezen bericht door Pax-Dracona »

:LOL: toch apart dat we honden voor onze lol houden :P

Dana zou een dagje bij mijn buren blijven, de eerste keer. We komen daar binnen, Daan kwispelt even heel vrolijk naar de buren, spurt door naar de hoek van de kamer en legt daar zo een enorme drol neer :schrik: datdoetzeandersnooithoor :oeps:

Andere keer in het revalidatiecentrum waar mijn oma toen zat. 'Laat haar maar lekker los, kan niks gebeuren'. Ik hield haar al scherp in de gaten want ik kén haar. 'Ah joh doe niet zo gestresst het beest doet niks', aldus mijn moeder. Ze was nog niet uitgepraat of spring met een brul uit mn stoel want ik zie Dana dus haar poot optillen tegen één van de pilaren in de ruimte :gvd: Ergste is nog dat mijn moeder er totaal geen probleem in zag want 'ja ze ruikt andere honden, die hebben er vast al een keer geplast, kan ze niks aan doen'. Sindsdien blijft Dana dus altijd vast als ik het niet vertrouw, kan mijn moeder op haar hoofd gaan staan omdat ik zo gemeeeeen ben :Q:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Leuk joh honden :LOL: :LOL: :LOL:

Shib heeft ook wel eens in de pet's place zijn poot opgetild, maar vooruit dat vind ik nog niet zo vreemd.

In zijn jonge jaren had hij wel de tik om als hij ergens in huis kwam waar een andere hond was, heel sneaky ergens heen te lopen en zijn poot op te tillen. Het heeft even geduurd voordat ik dat door heb gehad en op kon anticiperen :oeps:

De enige keer dat ik me echt kapot schaamde was toen ik in Den Bosch met Shib aan het wachten was voor de open brug. Shib loopt naar een paaltje en tilt zijn poot op en die hele straal ging langs dat paaltje af vol tegen de chique, rode, corduroy broek van een heel boos kijkende oude meneer die vlak achter dat paaltje stond. Ik kon wel door de grond zakken van schaamte, kon niet snel doorlopen door die stomme brug die open stond en heb een sorry gestameld naar de beste meneer die geen woord zei en mij alleen maar heel boos aankeek. :jank:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Finn heeft ook eens bij mijn moeder tegen een plant gepiest die op de grond stond. Ik liep langs en zei 'Mam, je hebt de plant te veel water gegeven, het stroomt over!' ... Bleek ze de plant dus helemaal geen water te hebben gegeven :oeps:
Heel gek was het overigens niet, want paar dagen eerder had het zoontje van Joris (woont bij mijn tante) bij een bezoekje tegen die plant geplast.
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Mijn dieren pissen liever op mij dan in gangpaadjes :hmmm:
Bij het ophalen van een fret plaste hij mijn mouw vol, nog een andere fret besloot zijn darmen te legen op mijn (witte) trui tijdens het bezoek aan de fokker en Aiko kotste me na vertrek bij de fokker meteen onder, mijn schoot vol braaksel en spoelwormen :ugh:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Bram tegen een grote plant in een restaurant tijdens een Grote Zwitserdag. Tja en toen Bram eenmaal zijn poot had opgetild..............
AfbeeldingAfbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Oh, mag binnenshuis ook? Want dan heb ik wel een verhaaltje. Een maandje of 2 terug had ik net de vloer gestofzuigd en ik had Izzy's kussen dus op de poef gelegd. Het plan was om Izzy daarna uit te laten, maar goed, huisgenootje kwam binnen en ze zat op Izzy's kussen haar op te naaien. Nog voor ik kon zeggen "Wat had ik gezegd over die hond opfokken in huis... :hmmm: ?" sprong Izzy bovenop de poef, wat in combinatie met de opwinding teveel was voor d'r blaasje waardoor ze het hele kussen plus de kont van huisgenootje dus volzeek :lol1: Leermomentje :smile2:
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

:LOL:

Mijn voormalige reu heeft eigenlijk nooit ergens tegenaan geplast, daar had ik haviksogen voor.

Ik heb wel een opvangreu gehad die echt alles markeerde, waaronder in de intratuin een kerstboom inderdaad :schrik:

Juno ooit in de Intratuin ook, we hadden net 1,5 uur in het bos gelopen en ik moest nog even kattenvoer halen, vond het net te warm om ze in de auto achter te laten dus maar mee, ze was toch uit geweest.... Dunnnn dat het was, middenin de Riverdale afdeling :oeps:

Ik heb ooit achteraf een huisbezoek moeten doen voor de stichting, was met spoed want de mensen hadden wat problemen met de hond. Ik uit mijn werk, honden uitgelaten, in de auto gegooid en weg. Zit ik net op de bank en denk "ik ruik wat" :80: ligt er achter me op het hoogpolig witte(!!) tapijt een mooie zachte keutel (ik verdenk nog steeds Shelly) :oeps: gelukkig was de eigen hond ook nog niet zindelijk dus was het niet zo'n drama (al kon ik wel door de grond gaan). Later op de vraag hoe om te gaan met de onzindelijkheid durfde ik niet zo goed te zeggen dat ik me daar nooit zo druk om maak en dat al mijn honden en opvangers met een paar dagen wel zindelijk waren :engel:
Afbeelding
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Toen Kenji net n week of 9-10 was zou ze een middagje naar de buurman want ik moedt gif spuiten ivm vlooienplaag

Nou die heeft de tijd van d'r leven gehad hoor ; de 2 katten daar geterroriseerd , over de bank rauzen en die ondertussen vrolijk onder piesen, een hap uit de cactus die op de grond stond , de andere planten uit gegraven , z'n nieuwe trui een metamorfose gegeven . En ik verdenk de buurman ervan datie niet alles verteld heeft

Mja haar bijnaam was niet voor niks terrormiep

Mijn vriend ging mij eens ophalen van m'n werk. Bij die grote gele M
Hij nam Ditch mee want iedereen was gek op die hond
Afijn , hij staat in t restaurant op me te wachten
Word Ditch ineens ziek , t kwam er van voor en achter uit

1 geluk , t restaurant was al dicht en behalve t personeel was er niemand meer

Ziva heeft t ook wel eens gehad , maar toen was t restaurant wel vol
Ik neem d'r ff snel mee naar binnen want moest wat ophalen
Sta te wachten en ze was wel wat aan t miepen , maar schonk er geen aandacht aan
Had ik dat maar wel gedaan , ze liet zo een grote plas lopen recht voor de counter. ( en dan had ze voor we naar binnen gingen ook nog geplast )
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
Flint
Actief

Ongelezen bericht door Flint »

Het kan nog erger...

In juli gingen we op vakantie naar Oostenrijk met Freek, onze Roemeen van toen 7 maanden. Behoorlijk chique hotel, overal duur tapijt en een prachtige eetzaal. Daar aangekomen hadden we eigenlijk meteen al gedoe met de eigenaresse. Freek mocht niet mee naar de eetzaal, heel logisch en begrijpelijk, maar hem alleen laten in de hotelkamer was geen optie want dan zou hij alles bij mekaar krijsen. Na veel overleg en een steeds zuurder kijkende eigenaresse uiteindelijk voor mekaar gekregen dat we in de Stube mochten eten met Freek onder de tafel. Perfecte oplossing, maar het was wel duidelijk dat het tussen ons en de eigenaresse de rest van de vakantie niet meer goed zou komen.

Toen de eerste nacht..... Ik word om 4 uur wakker van een hijgende Freek. Meteen uit bed, snel aangekleed en Freek aangelijnd. Naar beneden, voel aan de deur van de hoofdingang...dicht. Ik duw nog eens, maar geen beweging in te krijgen. Ik wil op zoek naar een andere uitgang en ik draai me om........heeft Freek dat hele tapijt ondergescheten. En geen mooie drollen, nee natuurlijk niet, dunne vieze ontzettend stinkende spuitpoep.

Al vloekend en scheldend ren ik naar boven en maak mijn vrouw wakker. Zij loopt slaapdronken met me mee naar beneden, aanschouwt de ravage en slaat haar hand voor de mond. 'Ik weet niet wat ik moet doen', zeg ik. 'Ja, ik weet toch ook niet wat we moeten doen,', reageert ze boos. Nadat ik lafjes heb geprobeerd om de zooi op te ruimen met wat toiletpapier, zegt ze: ik ga wel naar de kamer en probeer wel iemand te bellen. Ik bleef beneden wachten. Hoor ik ineens de telefoon gaan bij de receptie. Daar stond ik al en daar was niemand.... G*dverdeg*dver! En 300 keer over laten gaan he!

Ik loop weer naar boven en zeg: 'we moeten de hoteleigenaren bellen'. Die woonden vlakbij. Mijn vrouw wilde niet bellen, want zij had al dat gedoe al gehad met de eigenaresse. Ik geef al 15 jaar les in Engels, maar Duits blijft lastig. Eerst 2 sigaretten roken op het balkon dan maar. Moed bij elkaar geraapt en toen toch maar gebeld. Om half 5 's ochtends.

Ik: eeuhm, ja hallo, ich rufe Sie an weil ich mit meinem Hund nach draussen muss.
Eigenaar (gelukkig niet de vrouw): ach so, dan mussen Sie blabla (aanwijzingen)
Ik: eeuhm ja, aber mein Hund hat auf die Matte gepuppt.
Hij: ...........
Ik: und es stinkt in die Halle.

Ondertussen lag mijn vrouw op de grond te rollen van het lachen. Maar goed, hij begreep het, kwam meteen, heeft het tapijt er uitgehaald en schoongemaakt. Ik ben er nog even heen gegaan om aan te geven dat ik alles wilde betalen, maar het was al in orde. Pfffff en dan moet je vakantie nog beginnen.
Gr. Liesbeth

Afbeelding
Flint
Actief

Ongelezen bericht door Flint »

Dat was ook mijn eerste reactie, maar er bleek een zij-ingang te zijn waar je een aparte sleutel voor nodig had. Waren ze vergeten te vertellen.
Gr. Liesbeth

Afbeelding
Suske
Zeer actief
Mijn ras(sen): XMechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suske »

Beter dat Dali dat doet dan jij :engel:
Ff lekker in je oor tetteren :cheer:

Afbeelding
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

und es stinkt in die Halle.
:LOL: :LOL: :LOL:
en Nanna, jouw reactie:
Toch eigenlijk een heel slechte zaak dat je niet eens naar buiten kunt....wat als er brand was geweest
ben toch beter van je gewend.
Afbeelding
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

Onze kat was wagenziek. Onze dierenarts heeft een verhoogd bureau waar de assistent aan zit en zij kijkt ook uit over de spreekkamer.
Ban springt met een sprong uit de drager, zo kotsend van de behandeltafel over het bureau van de assistent. Overal kots. Over de papieren, over haar uniform en weet ik waar. Nu is het een dierenarts en zijn ze wel wat gewend maar ik schaamde me toch
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix

Ongelezen bericht door Evertje »

Freek vorig jaar... Hij had echt nog nooit binnen geplast(en hierna ook niet meer). Oma had altijd wen echte kerstboom, maar de gezondheid laat het wat afweten en ze vond een echte boom te veel gedoe ( opzuigen van de naalden die er uitvallen enzo). Dus een mooie, haast niet van achtste onderscheiden neppert gekocht ( en duur). Freek komt binnen, groet oma en haar hond en loopt door en tilt zo zijn poot op :O: :O: :O: mijn vader en ik keken elkaar eens aan, zagen we dit goed? Aan het gele plasje onder de boom op de licht ecru vloerbedekking te zien wel. We hebben het maar snel en goed opgeruimd voordat de andere 2 reuen dit gedrag gingen kopiëren hahaha
Sigrid,Sandy en Diva
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sigrid,Sandy en Diva »

Sandy en Diva gingen een keer mee naar ranzijn daarvoor hadden ze een uur gelopen gaan ze allebei midden op het pad in ranzijn zitten poepen :roll:
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Vorige hond goed uitgelaten en moesten voor enting naar DA. Piest ze zo op de deurmat bij binnenkomst. Ging er heerlijk voor zitten. Gelukkig zijn ze wel wat gewend en die deurmat heeft het vaker moeten doorstaan.. gewoon naar buiten gegooid en een sopje erover heen.

Maylo die op het busstation ineens aan de spuitpoep is( en alle winkels waren al dicht), hele stoep onder.

Maylo die wil plassen maar zich verstapt en vervolgens tegen iemand zijn schoen staat te zeiken.

Onze jongste kat die na een DA bezoek besluit in de reismand te poepen terwijl we in de auto zitten, en die lucht was echt niet te harde.

Gelukkig nog niks geks in een winkel meegemaakt.

Toevoeging: Maylo die laatst naar de DA moest voor zijn poot en weer gras had gegeten van te voren wat dus aan zijn kont blijft hangen als hij gaat poepen. Dan raak hij in blinde paniek en rolt door z'n eigen stront heen. Dus toen kon ik hem bij de DA eerst even schoonmaken.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
annnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

O.a. vloerkleed bij de buurvrouw, bank in de kringloop en pluizig wit pupje. Ik zie nog die gele piesstraal van dat pupje afdruipen
Ramiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): borderterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ramiek »

Puck plast in een tuincentrum voor de kluifjes die zij het lekkerst vindt. Rana deed dat ook. Ze gaan niet meer mee ;)
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Thijs die bij de Wagenrenk, van spanning om zijn broer heb ik als excuus bedacht, zo tegen het been van een meneer aan plast
Bram die in Ede kroos in een stilstaande gracht voor gras aanzag, er zo in denderde en de rest van de dag walmend en wel werd gemeden
Bram die een neger met een gehaakte ufo in rastakleuren over zijn dreadlocks zo uitschold dat de auto er bijna van kapseizde
Bram die in Lapland een klein sami-vrouwtje met een wit lapje op haar hoofd zo uitschold dat we haar vakantiehuis niet meer mochten huren
Bram die iedere zaterdagochtend de buurvrouw op weg naar de bakker verrot schold, geen flauw idee wat ze hem ooit had misdaan
Bram die altijd zijn kop in iedere handtas stak om te kijken of er iets te vreten viel, ook geen idee hoe hij daar bij kwam
Thijs die op de bank in het parkje poepte
Allebei: mensen gewoon straal negeren. Hoe lief ze ook waren.

Mmmm. Bram was toch wel een heel stuk erger als Thijs.
AfbeeldingAfbeelding
Jackira
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jackira »

Beer die na onze aanhouding omdat Balou illegaal had gepoept in de buurt, en ik het niet opruimde en tegen de meneer met die vreselijke baan had gezegd dat ik dat ook nooit van plan was om te gaan doen, riant voor de ogen van die man een drol draaide, en ik dus nog steeds geen zakjes had om het op te ruimen dus het ook riant liet liggen :mrgreen: dat was een van onze betere dagen :LOL:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”