Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet meer naar de Welkoop

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Niet meer naar de Welkoop

Ongelezen bericht door Lothian »

Wat ik vandaag heb meegemaakt in de Welkoop... Ze zijn aan mij echt even een klant kwijt :gvd:

Ik ging op de fiets met de twee heren ernaast nog even naar de Welkoop om Renske te halen. Altijd handig voor als ik weer eens vergeet te ontdooien. Welkoop zit dicht bij huis dus Zorro kon ook mee rennen, waren ze gelijk uitgelaten voor het avondeten en ze vinden het altijd wel leuk om daar wat rond te snuffelen.

Dus ik kom daar aan, vlak voor sluitingstijd... richting het hondenvoer, lekker warm binnen, langs een paar sfeervolle plastic kerstbomen...
tilt die vreselijke Roemeen van mij zijn poot op tegen een van die nepkerstbomen :O: :schrik: :L: Dalí, de vroegcastraat die nog de helft van de tijd in puppyhurk plast. Niet Zorro, die een MARK4LIFE-tattoo op zijn borst heeft en die poept voor Engeland zodat hij ook dáármee kan markeren.

Ik schaamde me vijftig tinten dood. Nadat ik Dalí op zijn falí had gegeven ben ik vlug naar de kassa gesneld voor een poetsdoek en begon van weersomstuit 'doet hij anders nóóit'-platitudes te stamelen. De jongen achter de kassa was niet erg onder de indruk. 'Dat gebeurt hier meerdere keeren per dag, mevrouw. U ruimt het tenminste nog op.' Ze kregen zelfs nog een koekje bij het afrekenen ook al probeerde Zorro die van Dalí af te pakken.

Ik durf daar dus voorlopig niet meer te komen, of in ieder geval niet met die twee semi-zindelijke lulwammesen en zeker niet zonder pruik en fopsnor :mrgreen:

Vertel me vooral jullie gênante verhalen, dan voel ik me wat beter :lol1:
Afbeelding
wolvster
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Niet meer naar de Welkoop

Ongelezen bericht door wolvster »

Mijn verhaal is precies hetzelfde; Welkoop, reu, aardige verkoper....
Het was alleen geen kerstboom, maar een stellage en stonden we in de rij. De RIJ. Waar dus meerdere mensen in stonden...

Kon wel door de grond zakken.

Maar ja, de Welkoop hier is na twee/drie jaar weer weg vanwege tegenvallende verkoop, dus ik kan weer opgelucht ademhalen ;)
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Hahaha! Herkenbaar, puppy Ayleen poepte (dunne poep) een keer in het gangpad van de Intratuin op een hele drukke zaterdag. Gelukkig kon het personeel er wel om lachen, helemaal omdat we zelf al doekjes hadden meegenomen.
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Hahaha, Rabo lang geleden zo'n mini bankje, tafel met een grote kerstboom prachtig opgetuigd, mijn bouvier raakte verstrikt in de snoeren van de lampjes en nam een snoekduik naar de deur, alles vloog door de lucht boom ballen lampjes, ik schaamde me dood!!
Afbeelding
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

De mat onder geplast bij de uitgang van de Welkoop.
En bij Tuinland midden op een looppad.

Je bent niet alleen :jank: .
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Beuk heeft eens pal voor de uitgang van de Welkoop een mooie drol gelegd. Dus ik ging gelijk naar de auto om een poepzakje te pakken om het op te ruimen, en toen ik me omdraaide zag ik nét iemand in de drol stappen :oeps:
Lothian
Zeer actief

Hahaha, wat erg (en een opluchting) al die verhalen! Rabo met de kerstlichtjes, ik zie het voor me :LOL:
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Apple heeft een keer diarree gehad op een hotelkamer met tapijt :schrik: ze was toen 12 weken en bleek best ziek te zijn van waarschijnlijk de inentingen.
Meteen de ramen open gezet, maar toen we vervolgens even buiten waren geweest en terug kwamen, konden we de lucht ruiken in de hal :schrik: verschrikkelijk. We zijn dus ook zsm weer weg gegaan na een stinkende nacht.
We hebben het tapijt wel aardig kunnen redden geloof ik. Dat dan weer wel :mrgreen:
Bulley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising

Ongelezen bericht door Bulley »

Mn bulletje heeft een keer tegen een kussen in de dierenwinkel gepiest, Uuh hadden we nog een nieuw kussen nodig? Nou ja doe maar hij heeft m al ingewijd hahah
Bulley 11.02.2005-24.02.2015
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door jome »

Reu bij de welkoop tegen de kassa aan, had hij echt nog nooit gedaan.
Verkoopster zei niks, knalde een fles schoonmaakspul en een torkrol op de balie

En een puppy bij de gamma, eerst nog door het gras gelopen, plasje gedaan. Mooi
We lopen nog geen 30 seconden binnen en ze gooit er een dikke drol neer.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Finn had ik laatst even snel meegenomen de dierenwinkel in, we hadden net ruim anderhalf uur gewandeld. Ik moest even snel wat voer halen en terwijl ik bij de brokken sta, tilt hij zo z'n poot op tegen het schap :schrik: Snel een meisje aangesproken of ze iets had om het op te ruimen, maar dat was niet nodig. Ze ging zelf wel wat pakken en ruimde het even op. Gebeurde dagelijks. Nou ik schaamde me dood :oeps:
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Morris zou logeren bij forummers en daar stond een kerstboom in huis... een echte... hij plast nóóit, echt nóóit in huis, dus ik hield daar ook totaal geen rekening mee. Meneer loopt daar naar binnen, loopt naar de boom en leegt zijn blaas :schrik: schaam me nog :oeps:
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Mayke als pup... Ik was naar de Jumper gelopen, met een pup is dat al gauw een half uur, inclusief gescharrel langs groenstroken.

Vervolgens loop ik de winkel binnen, loop langs de kassa en Mayke gaat daar gewoon voor de kassa een drol zitten drukken :boos:
Afbeelding
Angeniet
Erelid

Ongelezen bericht door Angeniet »

Boaz heeft een kerstkleed bij een tuincentrum onder gepiest vandaag, terwijl ik net even de andere kant opkeek :oeps:
Daar moet nog wel aan gewerkt worden :hmmm:
NadiaBabs
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Babs!

Ongelezen bericht door NadiaBabs »

Hahahaha :LOL:
Hier gelukkig een heel beschaafde hond, ze plast en poept alleen op gras :pffff: :F:
Afbeelding
Rust zacht Hannus. Voor altijd in mijn hart 19-7-2007 - 2-2-2016
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Beau plast bij mensen in huis als hij de kans krijgt, jullie hoeven je met winkelplassers dus niet echt te schamen :mrgreen:

Oh, én die keer dat we door de kiosk op station Deventer liepen. Of Beau even mee naar binnen mocht? Ja hoor, ze hadden toch geen last van hem. Dat was natuurlijk ook zo, want ik hield hem strak in de gaten dat hij niets pakte en hij gedroeg zich voorbeeldig. Totdat ik een momentje nam om m'n pincode in te typen en dus niet meer volledig maar voor tien seconden nog maar voor de helft op hem geconcentreerd was. Hij pakte dan direct weer zíjn momentje om de doos kindersuprise eieren naar beneden te grissen en het proberen weg te schrokken :schrik: :schrik: Ik denk niet dat ze daarna nog honden in de winkel hebben binnen gelaten :engel: Uiteraard heb ik netjes alles betaald en opgeruimd, de verkoopster kon er totaal niet om lachen :oeps:
Afbeelding
Esther12
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo

Ongelezen bericht door Esther12 »

Bo, normaal gesproken een keurig nette dame dus uiteraard volledig zindelijk, heeft bij mijn buurvrouw in huis geplast.
Puur en alleen om een puntje tegenover haar reu te maken. Kakmadam!

(wat een chagrijn dan, Hilde! Hoe kan je daar nou niet om lachen, zeker als alles netjes wordt vergoed en opgeruimd!)
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

14 jaar geleden haalden we onze pup bij de SPCA, we waren niet helemaal voorbereid was eigenlijk niet de bedoeling om hem meteen mee te nemen, maar goed.
Pup in de auto (ik vond wel dat hij een beetje harde opgeblazen buikje had .. :wink: ) onderweg gestopt bij een winkel centrum, ik hol naar binnen om een mand, voerbak, speeltjes etc te kopen. Een kwartiertje later kom ik op de parkerings plaats zie ik mijn man, met pup onder z'n arm, druk bezig met "iets" in de auto :hmmm: met 2 parking guards die alles met een brede glimlach observeerden :tongue:
Dichterbij gekomen kon ik zien wat het was, het gespannen dikke buikje was niet gespannen meer :LOL: maar we zijn naar huis gereden met alle ramen open :ugh:

Volgende dag auto goed schoon gemaakt, gelukkig had ik de kleine niet mee in de winkel genomen :engel:
welshwitch
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Jack Hussell

Ongelezen bericht door welshwitch »

Als er in een (dieren)winkel al eens eerder door een hond is geplast doet Tommy dat ongegeneerd nog eens dunnetjes over :oeps:
En natuurlijk als ik net even niet kijk.
Afbeelding
Lieske1977

Ongelezen bericht door Lieske1977 »

Lothian schreef: Nadat ik Dalí op zijn falí had gegeven ben ik vlug naar de kassa gesneld voor een poetsdoek en begon van weersomstuit 'doet hij anders nóóit'-platitudes te stamelen. De jongen achter de kassa was niet erg onder de indruk.
:LOL:
Wijlen Bo was vlot zindelijk. Ik kon haar als pupje dus gerust overal mee naar toe nemen zonder bang te hoeven zijn dat ze zomaar zou hurken en haar ding zou doen. Tot die ene keer in de Gamma (of een van de concurrenten, pin me daar niet op vast), waar ze een drol in het gangpad draaide. Gelukkig had ze een hoge aaibaarheidsfactor en werd het foutje haar snel vergeven door een aardige medewerkster.

Joy heeft het gepresteerd om tijdens het oefenen van artikelen aangeven in de supermarkt haar hoektand nét iets te hard in een blikje cola te zetten. Toen spoot de cola door de Albert Heijn :schrik:
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Tallie is echt zo zindelijk als wat, maar ook die gaat op mijn werk doodleuk zitten als ze moet. Midden in de hal van het schoolgebouw... Gelukkig een gladde vloer dus het is zo opgepakt en schoongemaakt, tot ze een keer diarree had en er een heel sputterspoor door de school liep :blauwoog:
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Marloes1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herplaatsers

Ongelezen bericht door Marloes1 »

Verjaardagsvisite, kamer vol, Guus in zijn nopjes natuurlijk, want dat is gezellig. Zoveel schootjes om uit te kiezen. Dus meneer hobbelt over de bank richting mijn schoonzus... en zeikt haar vervolgens he-le-maal onder. Ze droop. Zelfs haar onderbroek was nat, door een spijkerbroek heen.

Doettie anders nooit. :cheer: En mijn broer gaat trouwens scheiden. :cheer:
Lothian
Zeer actief

:schrik: :LOL: Je krijgt het niet verzonnen.
Ik lees hier wel wat verhalen van forumhonden die ik altijd als Heel Erg Braaf zie, dat stelt mij gerust. Niet dat Dalí ooit als Heel Erg Braaf zal worden aangemerkt maar hij hoort er nu wel een beetje meer bij :D
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:ugh: Pjotr was bij de intratuin door de hondenwasstraat geweest. Krijsen, krijsen en nog eens krijsen.
Vervolgens kwam er bij de kassa van de stress een plens diarree uit...
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Mijn moeder was net verhuisd, alles nieuw en spik en span en ze verheugde zich op het slapen in haar nieuwe bed. Dat feest ging niet door want Beau had werkelijk het hele bed onder gepist :oeps: :schrik:
Gelukkig is mijn moeder niet zo moeilijk en heeft ze het matras omgedraaid en een dekentje genomen maar ik zag mezelf al een nieuw matras en dekbed kopen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Tiny
Zeer actief

Ik vergeet er een die echt heel erg is...
Kwam met Akira bij Nanna binnen, Charles leefde nog :I: en waarschijnlijk was Kier zo onder de indruk van al haar honden dat ze op de bank sprong en even een grote drol ging draaien :80: Ik kon nog net, voor de drol de bank raakte, mijn hand eronder schuiven :oeps:
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Lieske1977

Ongelezen bericht door Lieske1977 »

Tiny schreef:Ik vergeet er een die echt heel erg is...
Kwam met Akira bij Nanna binnen, Charles leefde nog :I: en waarschijnlijk was Kier zo onder de indruk van al haar honden dat ze op de bank sprong en even een grote drol ging draaien :80: Ik kon nog net, voor de drol de bank raakte, mijn hand eronder schuiven :oeps:
Held!
Tiny
Zeer actief

Mizzsylver schreef:
:O: gelukkig was het geen diarree :LOL: :LOL: :LOL:
Dan had ik met mezelf echt geen raad geweten :schrik:
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Tiny
Zeer actief

Lieske1977 schreef:
Held!

Hahaha zo voelde het ander niet :engel: Ging heel bedeesd, met drol in hand, vragen waar de wc was. Gelukkig kan ik geen gedachte lezen :LOL:
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart

&
Akira 16-08-2021
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Nee, werkelijk nooit meegemaakt dat er gezeken/gepoept werd waar het echt niet kon :P
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”