hij kon het niet meer ophouden, arme jongen. Maar dat ie dan niet mijn hele hal overloopt
verder issie wel lief hoor

Moderator: moderatorteam

zou ik wel van opgekeken hebben, dat er dan echt zo karellllllllllllllllll staatnomo schreef:Hij probeerde zijn naam te schrijven
Nou uhhh...Ik weet niet. Maar naast de deurpost zie ik vrij duidelijk "Roy" geschreven staan (zo naar beneden).sbientje schreef:zou ik wel van opgekeken hebben, dat er dan echt zo karellllllllllllllllll staatnomo schreef:Hij probeerde zijn naam te schrijven
En daar linksboven staat MAMALemuria schreef:Nou uhhh...Ik weet niet. Maar naast de deurpost zie ik vrij duidelijk "Roy" geschreven staan (zo naar beneden).sbientje schreef:zou ik wel van opgekeken hebben, dat er dan echt zo karellllllllllllllllll staatnomo schreef:Hij probeerde zijn naam te schrijven
Weet niet of hij het met de naam Karel eens is. Heb je dat met hem besproken?

hij kan niet eens met 1 poot omhoog piesen, laat staan 2[Sandra] schreef:Doet me denken aan dat spoor van die chihuahua die op z'n voorpootjes liep te piesen, maar dat zal hij wel niet hebben gedaan, op z'n voorpoten piesen

AndersomThomas schreef:Eerst een vlek, daarna een wandelstreepAlsof hij vergeten was dat hij aan het plassen is.